En iedereen alles heel mee naar huis, race maatje helaas niet. Die lag in de GT met zijn blauwe Soes 1000.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heel naar huis. Eerste sessies wat onwennig (eerste dag van het jaar), laatste sessie super gereden. Zat weer op de tijd van vorig jaar dus een goed begin.
Er waren behoorlijk wat valpartijen vond ik.
Het weer was super.
@Roy "R"; jouw maatje had toevallig geen fluor oranje/rode accenten op zijn pak? Er was er een met een blauwe soes die als een debiel inhaalde.
same here, alleen dan andersom; ik heb met vloeibare pakking een pakking lopen vervangen na de 1e 2 sessies omdat die in de 1e sessie lekte en (na natrekken boutjes en controle) in 2e sessie zweette. Beide sessies alleen outlap gedaan. In de middag wel gereden maar ging allemaal redelijk stroef en kwam bij lange na niet aan mijn normale tijden plus zat nog steeds met die lekkage in mijn achterhoofd. Wind was ook behoorlijk pittig af en toe bij m.n. meeuwenmeer.
same here, alleen dan andersom; ik heb met vloeibare pakking een pakking lopen vervangen na de 1e 2 sessies omdat die in de 1e sessie lekte en (na natrekken boutjes en controle) in 2e sessie zweette. Beide sessies alleen outlap gedaan. In de middag wel gereden maar ging allemaal redelijk stroef en kwam bij lange na niet aan mijn normale tijden plus zat nog steeds met die lekkage in mijn achterhoofd. Wind was ook behoorlijk pittig af en toe bij m.n. meeuwenmeer.
Oh was dat het? Ik reed vlak achter zo'n oliedouche, ben morgen klaar met poetsen waarschijnlijk.Ah top. in de eerste 2 sessies van alle groep zijn door onverklaarbare redenen 12 mensen van de baan gevlogen. Laat die olieboot aub staan als je dit weet. En niet oplappen met wat vloeibare pakking terwijl je weet dat ie lekt. Een maat van ons is ook door olie op de baan onderuit gegaan. Zichzelf goed bezeerd en de motor flink in puin. In groep B en groep D hadden we de spetters olie op het vizier, de kuip en gopro staan. Iedereen klaagde over een gladden oliebaan de eerste paar sessies. Niet ok.
Ah top. in de eerste 2 sessies van alle groep zijn door onverklaarbare redenen 12 mensen van de baan gevlogen. Laat die olieboot aub staan als je dit weet. En niet oplappen met wat vloeibare pakking terwijl je weet dat ie lekt. Een maat van ons is ook door olie op de baan onderuit gegaan. Zichzelf goed bezeerd en de motor flink in puin. In groep B en groep D hadden we de spetters olie op het vizier, de kuip en gopro staan. Iedereen klaagde over een gladden oliebaan de eerste paar sessies. Niet ok.
eerste sessie was er -naar ik begreep- iemand die zijn olievuldop was verloren....die had het nodige op de baan gelegd.Ah top. in de eerste 2 sessies van alle groep zijn door onverklaarbare redenen 12 mensen van de baan gevlogen. Laat die olieboot aub staan als je dit weet. En niet oplappen met wat vloeibare pakking terwijl je weet dat ie lekt. Een maat van ons is ook door olie op de baan onderuit gegaan. Zichzelf goed bezeerd en de motor flink in puin. In groep B en groep D hadden we de spetters olie op het vizier, de kuip en gopro staan. Iedereen klaagde over een gladden oliebaan de eerste paar sessies. Niet ok.
Ah top. in de eerste 2 sessies van alle groep zijn door onverklaarbare redenen 12 mensen van de baan gevlogen. Laat die olieboot aub staan als je dit weet. En niet oplappen met wat vloeibare pakking terwijl je weet dat ie lekt. Een maat van ons is ook door olie op de baan onderuit gegaan. Zichzelf goed bezeerd en de motor flink in puin. In groep B en groep D hadden we de spetters olie op het vizier, de kuip en gopro staan. Iedereen klaagde over een gladden oliebaan de eerste paar sessies. Niet ok.
Deze conclusie is te snel. Er lag geen olie op de baan en ook geen olievuldop, maar door het stralende weer wordt gemakkelijk vergeten dat de asfalttemperatuur 's ochtends nog heel laag is. Daarom waren de meeste valpartijen 's ochtends en was het 's middags een stuk beter.eerste sessie was er -naar ik begreep- iemand die zijn olievuldop was verloren....die had het nodige op de baan gelegd.
is geen conclusie, maat van mij reed achter hem...en heeft hem na de sessie er op aangesproken....en toen zag hij dat de vuldop weg was...Deze conclusie is te snel. Er lag geen olie op de baan en ook geen olievuldop, maar door het stralende weer wordt gemakkelijk vergeten dat de asfalttemperatuur 's ochtends nog heel laag is. Daarom waren de meeste valpartijen 's ochtends en was het 's middags een stuk beter.
Maar overigens wel terecht opgemerkt dat je natuurlijk nooit met een mogelijk lekkend blok moet gaan rijden.