2018 Pirelli circuitdag Assen

Nette foto's:t. Blijf het altijd vreemd vinden dat de foto's van de fotograaf op Assen meestal minder zijn dan iemand die gewoon langs het circuit staat en lang niet overal kan/mag komen.
Is niet raar, aangezien hij van alle 200 rijders foto's moeten maken vanuit verschillende bochten. Van al die rijders moeten er dan 10 goede tussen zitten. Dat is heel wat anders dan iemand die wat leuke dingen kan proberen, zonder dat er een risico is dat het er niet uit ziet.. De fotograaf moet daarom helaas voor safe gaan en iedereen bedienen. Daarmee lever je helaas in op kwaliteit.
 
Is niet raar, aangezien hij van alle 200 rijders foto's moeten maken vanuit verschillende bochten. Van al die rijders moeten er dan 10 goede tussen zitten. Dat is heel wat anders dan iemand die wat leuke dingen kan proberen, zonder dat er een risico is dat het er niet uit ziet.. De fotograaf moet daarom helaas voor safe gaan en iedereen bedienen. Daarmee lever je helaas in op kwaliteit.
Ja klopt helemaal, is stond er maar voor 4 mensen...en kan mij daar op focussen de rest is of bijvangst of tryouts......
Als ik op de bult sta en pan daar mee met een rijder.....mis ik er ook meteen 5 of meer.
 
Nette foto's:t. Blijf het altijd vreemd vinden dat de foto's van de fotograaf op Assen meestal minder zijn dan iemand die gewoon langs het circuit staat en lang niet overal kan/mag komen.


Wegrace info is een beetje aan het inkakken inderdaad...teveel van hetzelfde en weinig spannend. recht toe recht aan en entering pitlane foto's...
 
Het is leuk dat er een fotograaf bij het geheeld hoort; gratis downloaden enzo; dikke prima

Wat ik wel jammer vind is dat deze foto's echt helemaal geen snelheid weergeven;

Wegraceinfo vs Vriend Vuurbloed; toch een heel ander gezicht
 

Bijlagen

  • 19AA4-4124-267.jpg
    19AA4-4124-267.jpg
    144,1 KB · Weergaven: 8
  • 31.jpg
    31.jpg
    133,3 KB · Weergaven: 10
Haha lache om dan hier bij terug te komen. Velen van jullie voorbij zien komen!
Ik had dit ding mee. Zat bij Sender id groep (sportrijders dus)
Wel mooi daggie gehad opzich, ook wel geschrokken van de chaos in SGT. Niveau was erg divers.

19AA4-5072-664.jpg
 
Ik ben wel benieuwd wat jullie gedachten zijn over de indelingen? Ik vond het vrij apart dat er in SGT mensen reden die 45ers reden maar ook boven de 2:00. Ook in sportrijders was het niveau wat diverse maar dat valt dan te verwachten. Denken jullie dat er toch mensen waren die stiekem na de winterstop iets te overmoedig waren? ;). Het blijft lastig natuurlijk maar dit is toevallig de tweede jaar dat dit me is opgevallen. Benieuwd wat jullie er van denken :D
 
ik zat in de sportrijders, en daar viel het verschil volgensmij wel mee. ik heb zelf mensen ingehaald, maar ben ook zelf een aantal keer ingehaald.
Sommige mensen zijn ook niet een hele sessie bezig om de snelste tijd neer te zetten. die oefenen dan op een techniek of zithouding etc, dus dan is het logisch dat ze niet mega snel rijden.
Naar mijn idee was het prima. andere groepen heb ik niet in gereden, dus daar kan ik niet over oordelen..
 
Zat in de sportgroep reed 2:05 voelde mij daar prima op mijn plek heb veel sessies grotendeels los gereden zonder mensen voor me, helemaal goed kon lekker verschillende zaken uitproberen zo.
 
ik zat in de sportrijders, en daar viel het verschil volgensmij wel mee. ik heb zelf mensen ingehaald, maar ben ook zelf een aantal keer ingehaald.
Sommige mensen zijn ook niet een hele sessie bezig om de snelste tijd neer te zetten. die oefenen dan op een techniek of zithouding etc, dus dan is het logisch dat ze niet mega snel rijden.
Naar mijn idee was het prima. andere groepen heb ik niet in gereden, dus daar kan ik niet over oordelen..


ook in de sportrijders groep waren de verschillen groot...maar goed het zal de aloude discussie blijven en dat is die van niveauverschil en ervaring....verschil tussen 1.58 of een 2.15 is groot
 
uiteindelijk heb je natuurlijk altijd veel verschil als je 2 vrij rijden groepen hebt.
met RSZ hadden we 3 groepen, maar dan word in de ligt groep ook tussen 2:20 en 2:05 gereden dus blijft altijd lastig
 
Terug
Bovenaan Onderaan