2012 bmw maxi scooter

Beste Cees, ik heb de motoscan app gedownload, als ik deze open en mijn model zoek krijg ik de c 600 sport (K18), c650 gt (K19) en nog een keer c650 gt (K19)...
De c650sport zie ik er niet tussenstaan...Klopt het dat je de app moet upgraden, dus betalen, om de c650 sport wel in de app te krijgen? Waarschijnlijk lukt het upgraden alleen als je de OBD Link aangesloten hebt? Ben benieuwd naar jouw ervaringen...
Mvg Marquinho...
 
He nou je het zegt, ik heb verkeerd gekeken! De mijne hoeft pas rond mei volgend jaar weer een beurt, en ik hoop dat dd C650GT er dan wel inmiddels bij staat, OF dat de service melding reset ook met een van de andere C typen te doen is. Ik denk dat Motoscan wel een oplossing zou weten. Ik heb de app alleen op mijn G310R getest en dat ging prima. Ik wilde niet weer de halve voorkant demonteren om de OBD stekker aan te sluiten. Sorry voor de verwarring.
 
@ marquinho

upgraden van de app is normaliter alleen voor het verkrijgen van extra functies.
Daar gaat in dit geval waarschijnlijk geen extra BMW scooter naam toevoegsel bij komen.
Jij kunt waarschijnlijk voor de reguliere functies die je wilt uitvoeren gebruik maken van de bj. 2012 naam. (c 600 sport)

Het is niet altijd vanzelf sprekend dat reguliere appstore een beta of laatste versie altijd of direct voorhanden heeft:
Laatste MotoScan app update is: "de.wgsoft.motoscan-0.56-apksfull.com.apk" (update: Aug 10,2018)

Download MotoScan for BMW Motorcycles APK 0.56 Full | ApksFULL.com

Mail ze anders in je beste Duits of anders Engels om je scooter type te refereren
info@wgsoft.de
 
Via de mail contact gehad met wgsoft.de, volgens hun kan je de 600 sport ook gebruiken.Binnenkort voegen ze de c650 sport toe.... Ben benieuwd of het gaat werken,als het idd zo makkelijk is .....

Kijk dat is mooi om te horen, lekker snel antwoord ook van de 'MotoScan' creators

Mvg. Jan
 
Dat klinkt goed, in ieder geval goedkoper als de GS911.

* Het gaat dan waarschijnlijk om deze: OBDLink LX Bluetooth Interface ?

* BMW verloop stekker los erbij gekocht ?

* Heb je hem al geprobeerd ?


Mvg. Jan

Sorry, zag dag ik nog niet op alle vragen had geantwoord, specifiek over de verloopstekker. Die heb ik wel gekocht, voor de C650, maar toen ik in het boekje keek zag ik dat, net als de G310, die een 'normale' platte OBD stekker moet hebben, dus was de verloopstekker niet nodig geweest. Maar goed, mijn 'buurman' hier in de jachthaven (ik woon op een boot, hij dus ook) heeft ook een (wat oudere) BMW, dus die verloopstekker komt nog wel van pas.
 
Afgelopen zaterdag nog even wezen rijden met een paar man. :]

IMG_20181106_084512_321.jpg
 
Ik rij sinds 2016 op deze C650 GT. Na jarenlang hypersport + Ducati HM overgestapt wegens een operatie aan de pols. Schakelen is uit den boze geworden, te veel pijn!

In het begin een beetje schrik om met zo een maxi rond te rijden... ...onterecht! Wat een absoluut plezier heb ik al beleefd met deze BMW! Hij wordt ook gebruikt voor mijn dagdagelijks ww traject.

Ik heb er een groter GIVI windscherm op geplaatst daar het standaard model voor mij niet voldoende is. Een maand geleden ook een beenkleed aangeschaft van Tucano Urbano, na één rit heb ik die er meteen terug afgevezen!! Tot 90 km/h is alles goed maar 120 km/h is dat een echt nachtmerrie! Het flappert alle kanten op en vangt serieus wat wind! Dan maar zonder en iets warmer kleden ;)

d226e32e-d639-4732-978a-92dcb8a34cff.JPG
 
Er zitten meestal ook 'balonnen' onderin die je moet opblazen om flapperen tegen te gaan. Op mijn Honda 300 scooter werkt de Tucano feilloos, ook bij hogere snelheden. Maar wel strak tegen de body panels aan aan de voorkant zodat er geen lucht door kan komen.
 
Ja klopt, maar ik kan het niet anders monteren als dat. De voorziene luchtzakken zijn ook opgeblazen. Snap het niet. Als ik ooit eens zin heb zal ik een mail sturen naar Tucano.
 
Ik heb een c650 GT van 2013 en ik wil zelf de oliewissel doen . Nu vraag ik mij af of de zijpanelen moeten berwijderd worden? En zo ja , hoe krijg ik die allemaal los ?
 
Je hoeft helemaal niks aan panelen te verwijderen voor een oliewissel bij jou brommert.
Mijn custom olie wissel PDF vindt je terug op pagina 73.

Scroll daarvoor helemaal naar onderen in het bericht 'BMW 600/650 onderhouds-interval' en download aldaar mijn PDF
bij de tekst: Download PDF t.b.v. oliewissel BMW scooter uit mijn google-drive
Direct link naar bericht op pag 73 >>> WebEngine in 2012 bmw maxi scooter

Tip:
pak gelijk ook "♥♥♥DIY Olie wissel" mee die er vlak boven staat!!



Mvg. Jan
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Pvdw
Je hoeft helemaal niks aan panelen te verwijderen voor een oliewissel bij jou brommert.
Mijn custom olie wissel PDF vindt je terug op pagina 73.

Scroll daarvoor helemaal naar onderen in het bericht 'BMW 600/650 onderhouds-interval' en download aldaar mijn PDF
bij de tekst: Download PDF t.b.v. oliewissel BMW scooter uit mijn google-drive
Direct link naar bericht op pag 73 >>> WebEngine in 2012 bmw maxi scooter

Tip:
pak gelijk ook "♥♥♥DIY Olie wissel" mee die er vlak boven staat!!



Mvg. Jan
Bedankt voor je hulp😁
 
Even een vraagje waar jullie je OEM bmw motorrad onderdelen / pakkingen online bestellen?

Wil binnenkort een oliewissel gaan uitvoeren op mijn C600 en heb via Amazon.de al een K&N oliefilter en 4 liter olie besteld.
Nu heb ik gisteren via de website van BMW shop Ekris wat o-ringen en afdichtingen besteld en dat ging heel makkelijk.
Kenteken van de motor invullen en zo via mooie exploded views van de bmw de juiste parts selecteren voor de C600 en netjes afrekenen als gast.

Tot mijn verbazing ontving ik vanmorgen de volgende mail dat de bestelling geannuleerd is!

Tijdens het verwerken van uw bestelling bleek dat u een BMW Motorrad onderdeel besteld heeft, deze kunnen wij als BMW Autodealer helaas niet bestellen en leveren. Levering van BMW Motorrad onderdelen en accessoires is uitsluitend voorbehouden voor BMW Motorrad dealers.
Derhalve hebben wij uw bestelling moeten annuleren.


Nu heb ik verder gegooled en kom wel verschillende websites tegen die zeggen dat je onderdelen kan bestellen maar dat zijn alleen de standaard items zoals oliefilters en of luchtfilters, maar geen pakkingen of o-ringen...

Groet, Fabian
 
Terug
Bovenaan Onderaan