AB-M900
Die hard MF'er
Volgens gegevens die ik gevonden heb op internet moet ik de luchtschroef van mijn vacuümcarbarateurs (BS 32 SS) 3,5 slag uitdraaien.
Voor mijn gevoel is dat wat veel,klopt het dat de kop van de luchtschroef dan enigzins boven de carbarateur uitkomt?
En wie heeft hier weleens met lekkende inlaatrubbers gereden?(GS of andere motor met vacuüm carbs.)
Is het gevolg daarvan traag op toeren komen tot zo,n 2500-3000 toeren en niet stationair lopen,in hogere toeren weinig merkbaar,hooguit trager afzakken van het toerental bij schakelen?
Herkend iemand dit probleem of ligt het misschien toch aan iets anders?
Voor mijn gevoel is dat wat veel,klopt het dat de kop van de luchtschroef dan enigzins boven de carbarateur uitkomt?
En wie heeft hier weleens met lekkende inlaatrubbers gereden?(GS of andere motor met vacuüm carbs.)
Is het gevolg daarvan traag op toeren komen tot zo,n 2500-3000 toeren en niet stationair lopen,in hogere toeren weinig merkbaar,hooguit trager afzakken van het toerental bij schakelen?
Herkend iemand dit probleem of ligt het misschien toch aan iets anders?