2008 hornet eifelmeeting deel 1

Flaterik

MF veteraan
12 mrt 2004
15.840
2
Zo dan maar vast een topic openen

het duurt nog wel een hele tijd maar zo kunnen we vast kijken wie er mee wil, wanneer we willen gaan en waar we precies naar toe gaan.

Dus als iemand een goed hotel weet in de eifel. laat maar horen

Voor wie is deze meeting
Natuurlijk voor de hornet rijders en wassabees maar dat mogen duidelijk zijn.

Wie gaat er mee
1 Flaterik street triple
2 Dilbert hornet 900
3 Losbol hornet 900
4 Nessy hornet 600
5 Frasier hornet 600
6 Reece gsx1400
7 Fitrefo hornet 600
8 Ted Triumph Sprint ST 1050
9 Richard. hornet 600
10 MeR1in ZX12R
11 sm-ronald ktm 950sm


We gaan dus het laatste weekend van april, 25 t/m 28 april

En het hotel http://www.mosel-landhaus.de/nl/ O-)

Om 9 uur bij de Witte Bergen

LosBol
Nessy
fitrefo
Richard. (oh ja, het rechter lampie van je achterlicht moet je nog maken )
MeR1in?

Om 9:30 - 9:45 bij Shell "De Lucht" A2

Dilbert
SM-Ronald
Reece

Om 10 uur bij de pomp ter hoogte van boxtel

Flaterik
Frasier


Ted??

Bij VcheFR om ???????????

verdere info volgt nog
full
 
Laatst bewerkt:
datum maakt mij opzich niet heel veel uit
maar liever niet te vroeg in het jaar, omdat de triple pas in april komt en ik graag daarmee naar de eiffel ga

eerst maar eens kijken wie er mee wil
dus ik zal vast een lijstje maken in de startpost
 
op zich erg interessant }) , al ga ik er vanuit dan geen hornet meer te hebben O-)

(als ik tenminste van de VVE toestemming krijg om in mijn berging een dubele ipv enkele deur te maken )
 
op zich erg interessant }) , al ga ik er vanuit dan geen hornet meer te hebben O-)

(als ik tenminste van de VVE toestemming krijg om in mijn berging een dubele ipv enkele deur te maken )

Jij ook naar Triumph :?

En die VVE; Gewoon lid worden van het bestuur! })
 
Laatst bewerkt:
Als ik de mijne nog niet verkocht heb, ben ik er ook weer eens bij.

Hoop echter dat ik de blauwe dan wel verkocht heb :Y
Maar aangezien de cb1000R pas in Juni bij de dealert staat denk ik dat ik alleen met het koekblik mee kan. Aangezien ik dan iedereen zoek rijdt wordt dat niks -O-

Zeer twijfelachtig dus dat ik van de partij ben
 
Ik dacht al :? Ik had mij toch nog niet aangemeld :N Maar ik ga wel mee uiteraard :Y dus laat mijn naam maar staan.

full
 
Yes! Ik sta er ook al bij... *O*
En da's terecht, want ik ga graag weer mee. *D

Maar ga ik met een Hornet of een Street Triple?
Of toch een Shiver?

Nee, ik heb nog geen inruilkoorts of vervangingsdrift dus ik blijf nog lekker op die fijne Hornet rondrijden! :Y

Maare, het zal ergens half mei worden dus?
 
ik zit in het bestuur B| (penningmeester)

Maar dit moet waarschijnlijk langs de ledenvergadering ....

en inderdaad ook waarschijnlijk triumph (sprint st), hoezo ? en hoe weet/herinner je dat ? :}

Nou, er gaan er een hoop van Honda naar Triumph, maar dan geen Sprint ST.
Op zich wel een geinig ding, wat vind je er zo mooi aan :?


:W
 
Yes! Ik sta er ook al bij... *O*
En da's terecht, want ik ga graag weer mee. *D

Maar ga ik met een Hornet of een Street Triple?
Of toch een Shiver?

Nee, ik heb nog geen inruilkoorts of vervangingsdrift dus ik blijf nog lekker op die fijne Hornet rondrijden! :Y

Maare, het zal ergens half mei worden dus?

Mei klinkt goed *O*
 
Laatst bewerkt:
Maare, het zal ergens half mei worden dus?
Als het kan, ga ik mee ...

maar ben wel benieuwd naar de datum, heb (gedeeltelijk) in mei al 3 motorweekenden :X (hemelvaartweekend (2/3/4 mei), pinksterweekend (9 tm 12 mei) en 30&31 mei/1juni ) Zit dus al best dan dus :o
 
Laatst bewerkt:
Nice :] tuurlijk gaan we mee *O*


@ Ted, trek maar niks van Dilly aan hoor, Sprint ST is een hele goede keuze, vindt hem prima bij je passen, heerlijke snelle vakantietoerder :Y
 
Yes! Ik sta er ook al bij... *O*
En da's terecht, want ik ga graag weer mee. *D

Maar ga ik met een Hornet of een Street Triple?
Of toch een Shiver?

Nee, ik heb nog geen inruilkoorts of vervangingsdrift dus ik blijf nog lekker op die fijne Hornet rondrijden! :Y

Maare, het zal ergens half mei worden dus?


half mei klinkt goed opzich

en als het goed is ga ik dan op de street triple
 
Zo dan maar vast een topic openen

het duurt nog wel een hele tijd maar zo kunnen we vast kijken wie er mee wil, wanneer we willen gaan en waar we precies naar toe gaan.

Dus als iemand een goed hotel weet in de eifel. laat maar horen

Voor wie is deze meeting
Natuurlijk voor de hornet rijders en wassabees maar dat mogen duidelijk zijn.

Wie gaat er mee ;)
Flaterik (geen hornet)
Dilbert
Losbol (geen hornet)
Nessy
Frasier
Reece (geen hornet)
Ted (ovb) (geen hornet)
The blue one (ovb) (geen hornet)
Fitrefo ?

wie nog meer

Als bovenstaande niet mee gaan effe melden dus :+



verdere info volgt nog
[afbeelding]


goed bezig! *O* count me in! ovb de datum uiteraard..

zie nog geen polletje! :? :+


edit: wordt wel moeilijk dit nog als een hornetmeeting te verkopen Flat, het lijkt er meer op dat er toevallig 4 hornets bij zijn straks... _O-
 
Laatst bewerkt:
half mei klinkt goed opzich

en als het goed is ga ik dan op de street triple

half mei klinkt idd goed. kan ik na de winterstop weer even warmrijden zonder dat ik gelijk mijn top moet laten zien daar... :X en is het niet zo koud aan mijn vingers.. B| al heb ik nu wel heerlijk warme handschoentjes... :P
 
Nou, er gaan er een hoop van Honda naar Triumph, maar dan geen Sprint ST.
Op zich wel een geinig ding, wat vind je er zo mooi aan :?


:W
"IK" vind het wel een mooie motor, prachtig blok ligt eronder en ik pas er tenminste op. (qua postuur/lengte/ gemiddeld gebruik) :W Dat naakte is gewoon niet mijn smaak, vandaar dat ik ook nu met een S rij ;)

@ Ted, trek maar niks van Dilly aan hoor, Sprint ST is een hele goede keuze, vindt hem prima bij je passen, heerlijke snelle vakantietoerder :Y

en vanwaar dan dat gearceerde "snelle" ....

maar er zit idd wel genoeg power in })

ps: die sprint st is nog niet eens zeker, eerst vergelijkend warenonderzoek (lees proefritten) doen, met ook oa. vfr, fz1 fazer en andere vergelijkbare motoren (helaas dun gezaaid)
 
Laatst bewerkt:
"IK" vind het wel een mooie motor, prachtig blok ligt eronder en ik pas er tenminste op. (qua postuur/lengte/ gemiddeld gebruik) :W Dat naakte is gewoon niet mijn smaak, vandaar dat ik ook nu met een S rij ;)en vanwaar dan dat gearceerde "snelle" ....

maar er zit idd wel genoeg power in })

ps: die sprint st is nog niet eens zeker, eerst vergelijkend warenonderzoek (lees proefritten) doen, met ook oa. vfr, fz1 fazer en andere vergelijkbare motoren (helaas dun gezaaid)

Morguhhh, Ik zeg niet dat ie lelijk is, helemaal niet. Ik dacht alleen dat je ook voor de Street zou gaan, that's all 8-)
En zo'n FZ1 Fazer is ook gaaf, maar dan niet in bordeauxrood, dan vind ik dan niet mooi...
 
Morguhhh, Ik zeg niet dat ie lelijk is, helemaal niet. Ik dacht alleen dat je ook voor de Street zou gaan, that's all 8-)
En zo'n FZ1 Fazer is ook gaaf, maar dan niet in bordeauxrood, dan vind ik dan niet mooi...
ach ja, winter he, dan ben ik (nog) touchy (-er) O-)

met schoenmaat 48 heb je automatisch lange tenen :P
 
goed bezig! *O* count me in! ovb de datum uiteraard..

zie nog geen polletje! :? :+


edit: wordt wel moeilijk dit nog als een hornetmeeting te verkopen Flat, het lijkt er meer op dat er toevallig 4 hornets bij zijn straks... _O-


polletje komt nog

en hornetmeeting is het niet echt meer nee maarja, maakt ook niet uit
 
Onder zwaar voorbehoud. Hangt erg af van de datum dus ik ga het verhaal hier wel volgen. Ga dan iig wel met de "zwangere walvis". De Smurf laat ik thuis, anders kunnen jullie elke 100km op mij wachten bij een BP.... :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan