2 x gpz500 (ex500) 1x volle kuip in 1 koop 599e

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dennis Timmermans

GSXR 750 K1
10 apr 2006
681
74
Helvoirt
ik heb hier 2 motoren staan.

1 in aardig nette staat zie foto's alleen loopt niet (liep wel, maar rammel in blok)
1 in mindere staat maar met goed lopend blok, nexxus 2 in 1 uitlaat volle kuip donker kuipruitje.

planning was van 2 1 mooie te maken, maar kom er absoluut niet aan toe.

dus wie verlost me en geeft me weer wat plek in de schuur ;)

24092009190.jpg
 
Ken beide motoren!De andere loopt inderdaad netjes!Jammer dat je ze weg doet maat , zou een leuk project zijn geweest!

En een kickje!
 
Wohhhhhhhh die rood/zwarte is vet man!Als ik die toch ooit eens voor me eigen had! :P

(klein kickje dan maar?)
 
Wohhhhhhhh die rood/zwarte is vet man!Als ik die toch ooit eens voor me eigen had! :P

(klein kickje dan maar?)


lol

ik snap het niet, 2 motoren voor 599 eurotjes? das toch geen geld? maar weinig reactie..

ik ga gewoon die rood zwarte klaar maken, dan brengt ie alleen al 600 op.. of ik hou hem lekker zelf. heb hem gisteren gewassen en hij ziet er eigenlijk nog helemaal niet zo slecht uit!
 
Nou , zijn ze nu nog niet verkocht??Ongelooflijk hoe weinig interesse er is voor project/pekel fietsen!Tja en het is dat ik al voorzien ben van de honda maar anders............

Kickje
 
ik kan het ook echt niet begrijpen..

iedereen zoekt goedkope fietsjes (zeggen ze), nu staan er eens 2, is er gewoon NUL interesse voor..

mischien ben ik te eerlijk. moet ik gewoon net als iedereen ze aanbieden als goed rijdende motoren.

1 ervan rijdt goed, maar zitten gewoon wat krasjes en deukjes op.
de andere heeft tot voor kort ook nog gelopen maar met rammeltje uit blok maar ziet er goed uit.

wat kun je tegenwoordig nog kopen voor een paar honderd?????
 
Ja jongen het is wat!Anders zeg je gewoon ,

Te koop ,

2x gpz 500 in nieuwstaat!
1250 km
Bouwjaar 1999
Altijd van een oud vrouwtje geweest en nooit hard mee gereden!

Misschien dat dat werkt!

:P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan