Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

2 MFers trouwen. Motorrijders gevraagd!

Ster en Motorgek alvast van Harte Gefeliciteerd .... van Giz en Seven uit Zweden .....

Maak er een mooie dag van en geniet ervan ......

" Aanstaanden " .......... goede, maar vooral rustige ( ) laatste 24 uren gewenst.

Nee nee; wij hadden het druk vandaag.............

met motorbanden kopen en rijden

Oke helemaal super, dat komt inderdaad nog mooier uit...
Hoe laat moet ik daar wezen?
Ik heb net ff op de kaart gekeken, is dat een BP?

p.s. ik kom dan niet bij de lucht....

Frank,
zover ik heb gelezen is @King die dag al in DenBosch en komt @Faithy ergens anders vandaan ?? Dus weet ff niet of die plek nog wel "een plek " is ??

Uhmmm Is er toevallig ok nog een heeeeel lekker bakkie koffie over voor ikke??

Ikke hoef nie taartje te eten

want ikke ben dan precies op tijd van mn werk en mag dan bij Theaterbeest achterop mee en komen samen met Bikermouse en Draakje

Tuurlijk !

Frank,
zover ik heb gelezen is @King die dag al in DenBosch en komt @Faithy ergens anders vandaan ?? Dus weet ff niet of die plek nog wel "een plek " is ??

ow
Misschien kunnen bovengenoemden mij daar ff uitsluitsel over geven...

ANders ga ik er vanuit dat die "plaats" idd is opgeheven en dan zorg ik er gewoon voor dat ik om 13:15uur bij "de lucht" ben.

Tot morgen...

ik ruik de koffie al

Laatst bewerkt:
Ik sta nog op ovb.

Tuurlijk kom ik ook.

Hmm, alleen m'n camera ligt nog 150km verderop.

Laatst bewerkt:
Heb morgen middag vrij!! Kom die kant op om aan te sluiten bij jullie trouwstoet

Alvast een prettige dag gewenst morgen!

Wie waar hoe laat nu ?

Ik sluit bij De lucht aan maar hoe laat

" Aanstaanden " .......... goede, maar vooral rustige ( ) laatste 24 uren gewenst.

mag toch aannemen dat ze apart de nacht doorbrengen he.... toch?

Dan toch nog maar ff voor de lui die bij "De LUCHT" , willen verzamelen.
A-2, Utrecht ri. Den Bosch, voorbij/na afslag Zaltbommel

Inmiddels 12/13 stuks:

Graag 13.15 aanwezig (uiterlijk), willen 13.30 weer wegrijden vanaf die plaats.

wat balen..........

Ik kan me voorstellen dat ie er niet op zit te wachten om bij iemand achterop te kruipen. Ik weet ook niet of ik dat zou doen
Haha, dat realiseer jij je misschien nog niet, maar jij gaat straks je hele leven achterop!
Mag ik ook mee als mn motor niet gewassen is

Zover het eruit ziet ben ik er bij
Heb de mijne dus vanmiddag (voor de meesten: gistermiddag) gewassen en kwam tot de ontdekking dat mijn achterband een retourtje Den Bosch niet meer aankan..

Maar..ik ben erbij! Met Z..

..en handjes boven de dekens..
hm en nu is de vraag met welke motor ik ga komen
Die luxe...
Wel grappig eigenlijk..ik vind waarschijnlijk prikpolder net zo leuk als iemand die niet uit Delft komt kan lachen om onze wippolder.
Ik denk dat ik ook bij jullie aan ga haken in Den Haag.

De mevrouw die ons gaat trouwen was hier net voor een praatje; we worden getrouwd door een kaboutertje
En zei dattie niet kwam
Ik denk dat Wolve en ik ons voegen bij de Texaco A13
Hoe laat nou?