Beetje vreemde naam voor een meid he? Griep.
Laatst lag er nog eentje met Migraine in bed.
de griep heeft me te pakken gehad
dus bij deze meld ik me af sorry veel plezier
" Aanstaanden " .......... goede, maar vooral rustige () laatste 24 uren gewenst.
de griep heeft me te pakken gehad
dus bij deze meld ik me af sorry veel plezier
Oke helemaal super, dat komt inderdaad nog mooier uit...
Hoe laat moet ik daar wezen?
Ik heb net ff op de kaart gekeken, is dat een BP?
p.s. ik kom dan niet bij de lucht....
Uhmmm Is er toevallig ok nog een heeeeel lekker bakkie koffie over voor ikke??
Ikke hoef nie taartje te eten
want ikke ben dan precies op tijd van mn werk en mag dan bij Theaterbeest achterop mee en komen samen met Bikermouse en Draakje
Frank,
zover ik heb gelezen is @King die dag al in DenBosch en komt @Faithy ergens anders vandaan ?? Dus weet ff niet of die plek nog wel "een plek " is ??
Hallow,
nog meer mensen vanuit Oost - Nederland????
Greetzzzzz
motorgek hierWie waar hoe laat nu ?
Ik sluit bij De lucht aan maar hoe laat
motorgek hier
hou het maar op : 13 uur ongeveer en anders gears even mailen
@Ster en motorgek: heel veel plezier morgen en veel geluk...
" Aanstaanden " .......... goede, maar vooral rustige () laatste 24 uren gewenst.
Ik ga het lijstje voor " ontmoetingsplaats de lucht ", verder niet meer bijwerken.
Inmiddels een man/vrouw of 10 die daar zich verzamelen, indien nog meer, gewoon aansluiten.
Wel graag zo rond 13.15 uur daar aanwezig, willen graag uiterlijk 13.30 daar vandaan wegrijden.
@Gears (met navigatie) en ikzelf (op papier) gaan proberen om ons in de goede straat te laten uitkomen
mag toch aannemen dat ze apart de nacht doorbrengen he.... toch?
@King, jij zit er redelijk in de buurt, dus mss ff een controle....... over een uur of 3 a 4 ??
Haha, dat realiseer jij je misschien nog niet, maar jij gaat straks je hele leven achterop!wat balen..........
Ik kan me voorstellen dat ie er niet op zit te wachten om bij iemand achterop te kruipen. Ik weet ook niet of ik dat zou doen
Heb de mijne dus vanmiddag (voor de meesten: gistermiddag) gewassen en kwam tot de ontdekking dat mijn achterband een retourtje Den Bosch niet meer aankan..Mag ik ook mee als mn motor niet gewassen is
Zover het eruit ziet ben ik er bij
..en handjes boven de dekens.." Aanstaanden " .......... goede, maar vooral rustige () laatste 24 uren gewenst.
Die luxe...hm en nu is de vraag met welke motor ik ga komen
Wel grappig eigenlijk..ik vind waarschijnlijk prikpolder net zo leuk als iemand die niet uit Delft komt kan lachen om onze wippolder.Wij verzamelen bij het huis van Erik zijn ouders rond 14.00 uur. Het adres is
Prikpolder 9, Den Bosch. Vanuit daar gaan we dan met zijn allen naar het gemeentehuis van Waalwijk waar wij om 15.00 uur trouwen.
Na het jawoord gaan we weer naar de ouders van Erik om daar bruidstaart te eten en iets te drinken. ~[/i]
Ik denk dat ik ook bij jullie aan ga haken in Den Haag.
EnDe mevrouw die ons gaat trouwen was hier net voor een praatje; we worden getrouwd door een kaboutertje
Hoe laat nou?Ik denk dat Wolve en ik ons voegen bij de Texaco A13