2 MFers trouwen. Motorrijders gevraagd!

Karel12

Rookie
Lid geworden
23 mei 2007
Waarderingsscore
0
Hallo,

Motergek & Ster (Erik & Lucie) Gaan op 2 augustus 2007 trouwen, en ze hebben een stille wens dat er wat motorrijders op de motor mee rijden van Den Bosch naar het Gemeentehuis in Waalwijk.

Groetjes de vader van Motorgek

als ze maar niet met helmen ipv met rijst gaan gooien :X

En natuurlijk gefeliciteerd *O*

Hallo,

Motergek & Ster (Erik & Lucie) Gaan op 2 augustus 2007 trouwen, en ze hebben een stille wens dat er wat motorrijders op de motor mee rijden van Den Bosch naar het Gemeentehuis in Waalwijk.

Groetjes de vader van Motorgek

Dag Karel,

Wat leuk dat je dit probeert te regelen. Ik zal eens rondvragen in de regio breda en Oosterhout of er mensen interesse hebben.

Wellicht handig te vermelden rond welk tijdstip het plaats gaat vinden?

Gr Kevin

:W papa van Motorgek!
Dat staat al in mijn agenda *O*

Laatst bewerkt:
Hallo,

Ze geven elkaar het jawoord om 15.00 uur in het gemeentehuis in Waalwijk.
en we vertrekken om ongeveer 14.15uur van uit Den Bosch [knip]

Groetjes de vader van motorgek

edit Kofferrek: uit privacyoverwegingen even het adres weggehaald

Laatst bewerkt door een moderator:
Handigste lijkt mij om met z'n allen (?) ergens af te spreken en dan in een groep naar het adres in Den Bosch te rijden en vandaar naar het gemeentehuis in Waalwijk :)

Bij deze dus een aanmelding van mij *D

Heel leuk idee, en ook nog eens precies in mijn regio!! (woon in DB, werk in Waalwijk) Mocht ik tegen die tijd een rijbewijs (mee bezig) en motor (nog niet mee bezig) hebben, dan ben ik van de partij!!

Niet geheel onbelangrijk, zijn de mensen die mee rijden 's avonds ook welkom op het feest???

:9 :+

Laatst bewerkt:
Jullie trouwdag valt in mijn vakantie, zou iets te regelen moeten zijn!!

Gefeliciteerd alvast!!!!

Bij de Hell's Angels krijg je direct een kleine 120 motorrijders bij n bruiloft...misschien ff op hun forum vragen?

Terug
Bovenaan Onderaan