Een vierjarige kan je best wijsmaken dat het gister moederdag was hoor
ik was onderweg maar helaas zag een automobilist mij over het hoofd en sneed me af waardoor ik op de buiterand van de rotonde klapte en het ergste nog, was dat hij gewoon door reed en ik kon net zijn kenteken niet zien
voor de rest was er nog 1 getuigen bij die mij heeft geholpen en zijn nummer heeft achtergelaten
Balen joh.ik was onderweg maar helaas zag een automobilist mij over het hoofd en sneed me af waardoor ik op de buiterand van de rotonde klapte en het ergste nog, was dat hij gewoon door reed en ik kon net zijn kenteken niet zien
voor de rest was er nog 1 getuigen bij die mij heeft geholpen en zijn nummer heeft achtergelaten
Wanneer komen jou foto's online?
Of heb je dit jaar geen foto's gemaakt?
Mijn eerste keer motormeeting en vond het geweldig!
Top dagje jongens!
Jammer van die Audi op de snelweg met dat bord...Politie volgen.... (niet voor mij maar was voor het groepje voor mij)
Me stuur trilt schakelpendaal is afgebroken spiegel voorkap gescheurd knipperlicht deuk in tank en natuurlijk de kappen flink geschaafd donderdag ga ik weer beginnen met het opknappen van me motor
gelukkig kan het me kappen zelf maken en spuiten dat schilt al een hoop voor de rest wat kleine dingetjes wat niet echt duur is maar bij elkaar wel kan oplopen
en me motor word nu zwart
Leuke meeting, weer een paar mensen leren kennen, altijd goed !
Erg jammer dat men zo vroeg naar Amersfoort vertrok, is het daar zo veel leuker dan in Veenendaal ?
Was nog op zoek naar de MF-stickerboer, maar die was onvindbaar.......
Ik geloof dat hier ook een soort schadevergoeding/verzekering voor was, mensen die wegrijden.
Wat voor type audi was dat??