Honda CBF topic 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

rocketman

MF veteraan
25 dec 2006
1.408
0
Nootdorp
Hier het vervolg op deel 1 en de diverse eerdere CBF topics.
full



Honda CBF topic (deel 1)

CBF1000 topic

Honda CBF600S (deel 3)
 
Laatst bewerkt:
Hoi Ducteur,

je rijdt weer een beetje? Wist je al dat ik ook xenon heb ingebouwd? Wil ik binnenkort weleens showen.

Hallo Rocketman, het gaat steeds weer iets beter. ;) Afgelopen zondag op m'n gemakkie bijna 160 km's gereden. Voor m'n gevoel lag daar de grens zo'n beetje ik begon m'n knie(en) te voelen. (dik twee uur op de fiets gezeten)

Misschien kunnen we binnenkort een (korte) rit afspreken? Dan kan ik je Xenon ook ff bewonderen. :)


Groeten,
Hans
 
Laatst bewerkt:
Hallo Rocketman, het gaat steeds weer iets beter. ;) Afgelopen zondag op m'n gemakkie bijna 160 km's gereden. Voor m'n gevoel lag daar de grens zo'n beetje ik begon m'n knie(en) te voelen. (dik twee uur op de fiets gezeten)

Misschien kunnen we binnenkort een (korte) rit afspreken? Dan kan ik je Xenon ook ff bewonderen. :)


Groeten,
Hans

Komend weekend wordt het mooi weer. Kunnen we ff naar de Maeslandkering rijden of zo.
 
Voor zondag houd ik me aanbevolen.

Groetjes,

Hans

Gaan we proberen. Ik stel voor zondagochtend rond 10.00 verzamelen? Bij de Mac bij de Uithof / Zichtenburg / Lozerlaan (vlak bij HonDucteur). Vandaar door 't Westland naar de Maeslandkering, daar ff een fotomoment en dan terug via Hoek van Holland en Monster. Wie dan verder wil, kan meerijden naar Scheef of de A4. En dan ligt de rest van de wereld ook weer aan onze voeten wielen.

We kunnen natuurlijk ook overvaren bij Maassluis en de andere kant van de Maeslandkering nemen, maar dat hangt van jullie af.

:]

*O* Gastrijders worden nadrukkelijk uitgenodigd! *O*
 
Laatst bewerkt:
Zou graag willen, maar heb andere verplichtingen helaas.. Anders was ik er zeker bij met het prachtige weer wat wordt aangegeven! :]
 
[knip..]
Interessante toerrit trouwens zondag...had ik het geweten was ik meegegaan. Ben zelf een rondje wezen rijden, motor staat nu op 780km. Inmiddels 1x de 240 aangetikt en nog ruimte over *O*

Niet slecht 240 :P ondertussen ook elke dag aan het sturen :]

Zit nu op 850 km gaat lekker zo :9

Ik heb hem nu een paar keer op de 170 gehad, 240 durf ik niet aan in de NL, ben erg afhankelijk van mijn rbw dus probeer de magische 50 grens aan te houden '(

Wel jullie advies aangehouden en verschillende toeren gebieden aan het proberen.
Lekker warm en dan in de 4 langzaam naar de 8000 toeren toe gaan, zit je ook rond de 170.

btw, wat waait het rond de 170 zeg :X , bij mijn CBR had je toch wat meer voordeel van de kuip en stroomlijn, je moet je zowaar goed vasthouden _O- .
Eind van deze week zit ik dik over de 1000 km dan geloof ik het wel en ga eens beginnen met vol gas op de stoplicht test })
 
Laatst bewerkt:
Gaan we proberen. Ik stel voor zondagochtend rond 10.00 verzamelen? Bij de Mac bij de Uithof / Zichtenburg / Lozerlaan (vlak bij HonDucteur). Vandaar door 't Westland naar de Maeslandkering, daar ff een fotomoment en dan terug via Hoek van Holland en Monster. Wie dan verder wil, kan meerijden naar Scheef of de A4. En dan ligt de rest van de wereld ook weer aan onze voeten wielen.

We kunnen natuurlijk ook overvaren bij Maassluis en de andere kant van de Maeslandkering nemen, maar dat hangt van jullie af.

:]

*O* Gastrijders worden nadrukkelijk uitgenodigd! *O*

In principe wil ik mee, maar ik moet eerst even overleggen aangezien ik al een andere afspraak had. Je hoort het z.s.m. :)
 
Laatst bewerkt:
Niet slecht 240 :P ondertussen ook elke dag aan het sturen :]

Zit nu op 850 km gaat lekker zo :9

Ik heb hem nu een paar keer op de 170 gehad, 240 durf ik niet aan in de NL, ben erg afhankelijk van mijn rbw dus probeer de magische 50 grens aan te houden '(

Gisteren weer even een rondje lekdijk gereden (groot stuk nu trouwens verboden voor motoren, van Schoonhoven naar Nieuwegein :( :r ). Ging lekker, hij staat nu op 940 dus ik ga maar eens bellen voor de 1000km beurt.

Ik let wel heel erg op waar ik het gas opendraai, wat er voor me zit en wat erachter. En dan piek ik maar heel even boven de 50+.

Stoplichtsprintje heb ik ook even gedaan gisteren, maar niet helemaal voluit tot de 10k rpm. Heeft toch niet zoveel nut met een max. vermogen bij 8500. Het gaat wel enorm hard, je zit zo op de 150 op de provinciale weg.

Wind voel je wel bij hogere snelheden, tot 130 is het geen probleem, daarna ga ik wat dieper zitten. Heb er wel veel minder last van dan met de Diversion, de CBF is een stuk stabieler. Logisch, meer gewicht.
 
Zo te horen ben je er erg tevreden mee.. ;) Dat is mooi.. :]

Ben laatst ook over de lekdijk gereden, gewoon doorgereden.. :P
 
Gaan we proberen. Ik stel voor zondagochtend rond 10.00 verzamelen? Bij de Mac bij de Uithof / Zichtenburg / Lozerlaan (vlak bij HonDucteur). Vandaar door 't Westland naar de Maeslandkering, daar ff een fotomoment en dan terug via Hoek van Holland en Monster. Wie dan verder wil, kan meerijden naar Scheef of de A4. En dan ligt de rest van de wereld ook weer aan onze voeten wielen.

We kunnen natuurlijk ook overvaren bij Maassluis en de andere kant van de Maeslandkering nemen, maar dat hangt van jullie af.

:]


*O* Gastrijders worden nadrukkelijk uitgenodigd! *O*

Lijkt mij ook wel leuk,ik ben ook wel benieuwd naar de xenon verlichting van Rocketman. Tot mijn verbazing heb ik nu eens geen (nacht)dienst als er weer eens een meeting van CBF rijders is
 
t.a.v. Rocketman en HeerVeen, a.s. zondagochtend ben ik om 10:00 uur bij de Mac's op de Escamplaan :) Eens zien wie er dan nog meer zijn... ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan