KTM RC8 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

V-Ray

MF veteraan
18 feb 2004
8.954
5
Almere
Facebook
Na de grote hoeveelheid "spy-foto's" heeft KTM vandaag de officiele foto's vrijgegeven.

De officiele foto's van de nieuwe KTM RC8 zijn vandaag vrijgegeven. Motor is nu te zien op Milaan. Nieuwe foto's zullen dus wel snel volgen.

full


full


full


1149cc, 155pk, 125nm, 188kg.

Iets minder vermogen dan de 1098, maar an sich al een waanzinnig gave fiets!

Prijs in duitsland schijnt rond de 18.000 euro te zitten. Zal in NL dan wel zo'n 19.999 euro gaan worden. Dat wordt nog even sparen voor mij. B|


Nog wat andere mooie pics in real life waaronder schandlig mooi wit en de UBERPOSER CARBON Versie. :9~ :}

full


full


full
 
Laatst bewerkt:
Die voorlamp.... :X Ziet er echt niet uit! Voor de rest gaat ie wel...maar vind hem niet echt spectaculair en te hoekig.
 
Toch het Amerikaanse ministerie van deensie bellen voor wat "Stealth "verf, heb je volgens mij geen last meer van radar en ge-laser.

Wel mooi vormpje trouwens, ook die koplamp. 8-)
 
Je moet ervan houden.

Op de koplamp na vind ik m wel geslaagd, ben benieuwd naar de eerste irl hier in NL :Y
 
Gezeik over die koplamp. Het is gewoon een mooi ding!

Koplamp moet er trouwens toch af. Racekuip erop, klaar. *O*

Ik ben wel benieuwd naar de prijs van dat ding. Ik schat 20k.
 
full


Spiegels ,kentekenplaathouder en duo voetsteunen zijn makkelijk te verwijderen.

Kwestie van ff een paar boutjes los draaien ,stroomkabels zitten met een stekkerverbinding
 
Laatst bewerkt:
aaaaaaaarrgghh :9~ :9~ :9~ wat sitie toch mooi he??

Ja inderdaad een erg uitgesproken model, en ja.... je moet ervan houden :9~ :9 maar..... Diep Fries houdt er wel van }) :9 .


En bij gebrek aan de Aprilia V4 blijft dit op dit moment wel de mooiste nieuwe motor op de EICMA.. Sparen sparen sparen :Y :X
 
aaaaaaaarrgghh :9~ :9~ :9~ wat istie toch mooi he??

Ja inderdaad een erg uitgesproken model, en ja.... je moet ervan houden :9~ :9 maar..... Diep Fries houdt er wel van }) :9 .


En bij gebrek aan de Aprilia V4 blijft dit op dit moment wel de mooiste nieuwe motor op de EICMA.. Sparen sparen sparen :Y :X
full
 
Laatst bewerkt:
Ik vinnum mooi :Y

http://www.ktm-rc8.net/fileadmin/rc8/video/vid_2.php



aaaaaaaarrgghh :9~ :9~ :9~ wat istie toch mooi he??

Ja inderdaad een erg uitgesproken model, en ja.... je moet ervan houden :9~ :9 maar..... Diep Fries houdt er wel van }) :9 .


En bij gebrek aan de Aprilia V4 blijft dit op dit moment wel de mooiste nieuwe motor op de EICMA.. Sparen sparen sparen :Y :X
00ac433c0aa90ca11cece0f478cca16a

Ja ,ik ben er uit ik vind 'm ook vet! :Y
En zeker in die Red Bull uitvoering. }) :9~
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan