Het ZX6R topic deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.

DanielV

geblokkeerd account
30 okt 2005
19.356
0
Arnhem
test.jpg


*O* Welkom in alweer het 19de deel van het ZX-6R topic. *O*
Heb je een ZX-6R of ben je van plan een stuntZX-6R te gaan kopen dan kun je hier terecht met je vragen, opmerkingen en foto's. Kortom, je kan hier gewoon je ei kwijt. ;) Wil je iets veranderd zien in de openingspost, plaats dan de verandering hier in het topic. De topicstarter zal dit z.s.m. wijzigen.
Voor de openingspost kun je een motorfoto + 1 poserfoto opsturen, groter dan 665 pixels (max 800) breed is het best.


Genoeg geluld, nou het belangrijkste... pics! *D



*O* *O*

Bouwjaar 2007
H8TER(22)
full

full



ivarparty
full

IMG_8155.JPG

mods: Bubble ruitje en Green Rimstripes | to do: Rem/Schakelset, Crash Pads, Soloseat, Laser Extreme


Bouwjaar 2006
4honderd
0f5b16d2d1cb8480fccd05b6ad976fcf

3f30748a54d663fda0dd730302fdaa09



Racekip #1
full

img1542vh5.jpg

extra's: MRA Kuipruit smoke, Leovince sbk uitlaat, Valtermoto poserprut goudkleur, Duocover, MDI kentekenplaat houder, groene stadslichtjes, gele (rim)striping, powerbronze rearhugger en nog wat klein spul.


Bouwjaar 2005
sawk86
100_1746.JPG

sawk86.jpg



Hardcorps
HardCorps1.jpg

HardCorps2.jpg



Fastmarky
full

full



langeswa
Afbeelding013.jpg

Afbeelding042.jpg

akrapovic uitlaat, harris handvatjes zx, hyperpro progresieve stuurdemper, gouden kuipruitschroevjes +tankdopschroevjes (valtermoto), gouden kroonplaatmoer en pre-load adjusters (valtermoto), kuipruitje (puig), witte pinkers en achterlicht met pinkers
duo steppies verwijderd, monoseat, kawa valblokken, gouden stuurgewichtjes (top block), dynojet powercommander +k&n filter, tankpad zx6r van kawa,rimstriping




Bouwjaar 2004
fast lady
full



Hengel (24)
9613ab5fa432566b21aea09e1246e99c

eb551e0c5030f400cca33a225976ce8f

Extra's: zwarte MRA ruitje - kleine pinkers v+a - seatcover - andere nummerplaathouder - nickname op kuipruitje - Laser Hotcam - Gouden ketting - clear taillight met knippers erin


TrAcer ZX6-R(20)
5ymx855.jpg

x1pTRN0elmFefShiMTCLNXQePHQ2w3rqDdYOzV9nY7sM_UxcXHUXEirjj6rL_As2jjVCl2IMoRKXHHPJg5YdhCyDb77jF8KnQR_oEPvO20QFBpuJDtXkybi4oaDWPKhDqA7cDc8Mjd30Tw

Extra's: carbonlook pinkers - nummerplaathouder - tankpad - seatcover - valdoppen (van bikedesign) - akrapovic


ZX Brabo
zx612rx1.jpg

Extra's: Getint ruitje - duozit kapjes - uitlaatbeugel - kentekenbeugel - kleine knippers achter - beide koplampen aan - carbon demper


Bouwjaar 2003
wooter
asdf.JPG

zijkant.JPG

Extra's: Devil demper, K&N filter.


Ernie81
full

Extra's:Puig DB ruitje - Pazzo rem/kopp hendels - Topblock voetsteunen - RVS remleidingen - Superpole GP demper - Valtermoto uitlaatsteun - Valtermoto uitlaatsteun - Carbon goodies - Rizoma kentekenplaathouder - Blauw achterlicht met ingebouwde raw's - Seatcover - Witte rimstriping - GP stickers


Joyride
d964fe764b414a44c1173de95a9c7e9a

full

Extra's: double bubble ruit - stalen remleidingen v+a - Valblokken - Uitlaat- Leovinci SBK factor - Voetstepjes- LSL - Achterlichten knippers - kleine knippers voor - DD gold ketting - Paddockadaptors - Valtermoto veervoorspanningverstellers


MarcoZ
07AN5781.JPG

Motorblok: Geblueprint, In en uitlaatkanalen bewerkt voor betere doorstroming. CARMO ontsteking en injectie. Close-versnellingsbak, Volledig Laser works uitlaatsysteem.
Rijwielgedeelte: 520 race ketting en tandwielen, Reiger voor en achtervering met alle inst gelijkheden incl. high en low speed demping, Stuurdemper 7 standen, Stalen remleidingen, Valtermoto rem-schakelset.



Maddox
272c6d78ce228881397343a97c0d48a1

770fa4dfbaa258884bbf7d760555a696

Extra's: donker MotoGP kuipruitje - MIVV X-cone vervangingsdemper - duoseat-cover - geïntegreerde knippers in achterlicht - flushmount LED knippers voor - CRG handles - taartschep vervangen - Stealth achtertandwiel - DID 520 ZVM2 ketting


blue devil
zx6r304200607webwn8.jpg

Extra's: Yoshimura TRS titanium - iridium bougies - pro bolts (goudkleurig) - hugger - pinkers op de plaats van stadslichtjes - kleine kentekenplaathouder + knippers


De Kawaman
5db44aa969b61fed878b7a545f81ab4a

50ffc0dc227591bc434ff4a89bfaeed8



Glenn_ZX636
pict0155tf4.jpg

pict0153kp3.jpg

Laser Duo-Tech demper - andere kentekenplaatsteun - alarm


margreet
05-08-2006002.jpg

05-08-2006008.jpg

Extra's: Kleine knippers voor en achter - Seatcover - Kentekenplaathouder - Leovince evo 2 titanium sportdemper - dubbel bubble kuipruit - Hyperpro stuurdemper


motorfreakje
295cb6afe9bba9d1269f27dfd5fe3ba0



Rudeboy / ZX-6R
full

full



Bouwjaar 2002
harry cracker
full

full

Akrapovic demper


greenie
Foto-QPRKQ8OI.jpg



Nils89
damn7kk.jpg

damn1kk.jpg

Extra's: LED Achterlicht - undertail - racegaas - Laser Oval demper - DB ruitje - gearindicator - 25kW - seatcover - Pazzo short racing hendels - Carbon Hugger - Carbon Heelplates - Valtermoto verstellers - Valtermoto kroonplaatmoer - Tailrisers

kawasnol
full


full



Svijf
625561697a00d62975d8e93230a07696

Extra's: Laser Duotech Titanium dempert - witte knipperlichtglaasjes - wit glas voor achterlicht - Stalen remleidingen - achterlichtclip - accumen gearindicator



Bouwjaar 2001
DaMoon(26)
d28ade00b659d06ef2f609a86d731fd3

c1958cbd8b61aadf613500572dcf47c6

Extra: MRA double bubble ruit - Hyperbolt boutjes ruitje en tankdop, blauw - FAR spiegels met knipperlichten - Prestige rempotdeksel, gepolijst met blauwe ZX-6R inscriptie - Hyperbolt stuurgewichten, Candy Lightning Blue gespoten - Gregg's Customs Flushmount Indicators, Candy Lightning Blue gespoten - Luchthapper Candy Lightning Blue gespoten - Voorspatbord-wangen Candy Lightning Blue gespoten - LSL blauwe racevoetsteuntjes - Topline seatcover, Metallic Nocturne Blue gespoten - Louis universeel knipperlichtrelais - Aluminium uitlaatsteun (duo-voetsteunen dus geëlimineerd) - Motrax knipperlichten achter - Braking wave remschijven voor


Goudlokje(24)
1000053ane0.jpg

1000054sw0.jpg

Extra: Devil SB2 Carbon - GP Dubble Bubble ruit Smoke


NinjaNoob
full

full



NinjaChris (29)
4600b12ea1c557f483a9fd9c8a396d9d

59c10bde7ad50b0d4a6be64568b58dea

Extra's: Bos Carbon Oval - hugger - gespoten luchthapper - LED knippers v+a - MDI seatcover - MRA DB smoke - rempotdekseltje - achterlichtclip - stalen remleidingen v + a


Bouwjaar 2000
SuperKawa
cleanzx6rhelmly8.jpg

cleanzx6rcy9.jpg

Extra's: Remus Evo - Zero Gravity DB Ruitje - Ermax Hugger - Led Knippers voor - Led Achterlicht


Curver
IMG_9256.jpg

IMG_9374.jpg

Extra's: Laser Hotcam Exhaust - flashy ninja stickers verwijderd - K&N filter - bulletcam


DanielV
mf1kleinac8.jpg

mfkleinnnnqm2.jpg

Extra's: Laser Hotcam - K&N luchtfilter - Dynojet carburatiekit - paddocklifts - Zx6R tankpad - tankcam - rem-/schakelset -verstelblokken


Dawg (24)
fol090707part1nr45bjw9.jpg

fol090707part2nr36bar2.jpg

Extra's: Heavey-B demper, Goodridge stalen remleidingen, Bikedesign valdoppen, Xenon-look koplampen, LED-knippers, Sebimoto monoseat, gespoten hugger, InfoRad, Pro-Oiler, KLEEN-air mod


Stunthunk (20)
91c8fac433306a40cb67ca6a705697e5

Extra's: Duoseat hoes - J&S Demper - Stalen remleidingen - MRA ruitje


Timba
SDVSDVZSDV.jpg

zx1.jpg



kawasaki_boy
47b7ea21474bcc7a4deb5f333da936f9




Bouwjaar 1999
Edxr
full



klokmeister (22)
aangepastbj8.jpg

Extra's: MIVV Carbon demper - HEL remleidingen voor - duo afdek kap - afgezaagd spatbord - gepolijste velgen - gaas achter de kuipen - custom made tellerbladen - Airblade DB ruitje


Tjaps
zx6r_stand_1.jpg

zx6r_stand_2.jpg



Bouwjaar 1998
rx_racing
internetfotomf2.jpg

barnhoorn4494webkz9.jpg

Extra's: Undertail, seatcover, kleinere knipperlichten voor.


Mutsje
full

full



Trimex
pict0029vy4.jpg

1ba24848a94168391c9fe6e019adae71

Extra's : gepolijste velgen, nep carbon koppeling en rem hendels, groen buddyzitje, vergulde voetsteunen, zwart kuipruitje, geheel akrapovic uitlaatsysteen, matzwart frame, groene meegepainte hugger, carbon knippers, undertail + kleine knippers, 99 kuip met aparte bulldog sticker, crazyfrog sticker op achterkant.


GijsV
polonaisehondje1.JPG

polonaisehondje2.JPG

Extra's: Akrapovic demper - open uitlaat systeem - Bike-Design valdoppen


Schakelfreak (21)
zandvoort.bmp

zx6r2.bmp

Extra's: Scorpion demper - Hugger - Donkergetint ruitje



Bouwjaar 1997
Zx6r-Meanduck
full

full



Bouwjaar 1996
Kawa-Robert
d9428b7a831f17d8ce66dce553ce5639

468ba39803584ae21b001808c202b2b6

Extra's: Donker Double Bubble kuipruitje - carbon hugger - J&S demper


KawasakiZX6R
2a439dacf1e08d6475544803bc7bf50c

5fa781eacf3e21b08ceaa8e33c11ac8a



Bouwjaar 1995

2tall
rodekwaak2.jpg

rodekwaak1.jpg


Kawasaki zx-6r
6423362a991d16b3cc823bc6a6bcd105

e4974ebbda502b4c42a69b371fabf41c


Aardbei (21)
aardbei.jpg

motormuizen.jpg



jfw (23)
IMG_6878-border.jpg

IMG_6603-border.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hier een 2e deel van de beginpost. Er zijn nu zoveel verstandige mensen, dat alles niet meer in 1 post past.




Interessante linkjes:
Voorgaande ZX-6R deeltjes.

Het ZX-6R topic deeltje 1
Het ZX-6R topic deeltje 2
Het ZX-6R topic deeltje 3
Het ZX-6R topic deeltje 4
Het ZX-6R topic deeltje 5
Het ZX-6R topic deeltje 6
Het ZX-6R topic deeltje 7
Het ZX-6R topic deeltje 8
Het ZX-6R topic deeltje 9
Het ZX-6R topic deeltje 10
Het ZX-6R topic deeltje 11
Het ZX-6R topic deeltje 13
Het ZX-6R topic deeltje 14
Het ZX-6R topic deeltje 15
Het ZX-6R topic deeltje 16
Het ZX-6R topic deeltje 17
Het ZX-6R topic deeltje 18


Wat handige informatie
Natuurlijk kan je in dit mega gezellige topic altijd terecht met je vragen, maar omdat sommige vragen 20 keer per topic gesteld worden is het handig als je eerst even deze dingetjes hieronder leest :9


Vering af-/bijstellen
Hier een korte uitleg over het veersysteem op de Zx-6R:
48hqsyb.jpg

2irk9pd.jpg



Dubbel licht module
- Dubbel licht: standaard t/m 2002 vanaf 2003 enkellicht. Wil je dubbellicht vanaf bouwjaar 2003 check dan deze sites :W
http://www.doubleheadlights.nl/ (Doubleheadlights)
Optitune
Optitune


Banden!
Voorband: 120/70/17.
Achterband: 180/55/17.
Goede gumbandjes: Mpp's, Power Race, Supercorsa's, Diablo Corsa's.


Kneedown's
full



(Veel) voorkomende problemen
Algemeen: Balhoofdlagers & algemene dingen.
Vanaf 2003 modellen: Olieverbruik. Nu ook 1 geval bekend bij een 2000 model (danielv).


Wat technische stuff :+
- andere tandwielverhouding: wordt soms gedaan voor wheely-effect => voor 1 tandje kleiner, of achter drie erbij (kleiner = hogere slijtage, dus ga mr groter achter mits ketting lang genoeg) standaardverhouding 2000: 15 & 40

- Voor de meeste fietsen is een 25 kw setje beschikbaar. Heb je er het geld en/of geen zin in dan is het ook makkelijk te regelen met een schroefje in het gas zodat je op uitdraai 25 kw hebt. De meeste verzekeringen dekken dit ook (vraag het wel even na) en altijd rijden met je 25 kw verklaring.


Manual: http://svijf.lambonet.com/motor/Service%20Manual%2000-02-ZX6R.pdf (Manual 2000-2002)
Username: Svijf
Wachtwoord: Svijf


http://www.motorbikes.be/nl/search.aspx?search=zx-6
Consent Form | Sport Rider
http://www.geocities.com/hotsyflotsy/


ZX-6R meetings
Meeting 1: 29-05-2005 - Heuvelrug route
Meeting 2: 28-08-2005 - Route du Zeeland
Meeting 3: 09-10-2005 - Editie Noord Brabant
ZX6R Meets Dynojet-Rotterdam
Ninja meeting!!!!
ZX6R meeting! 10-09-2006
1e Zx-6R meeting 2007
2e Zx-6R Meeting 2007


Aankomende meeting
- 3e Zx-6R Meeting 2007
- Bier drinken met alle Zx6 gekken op het terras. Datum onbekend.


Evenementen
-


Zx-6r commercials
Zx-6r commercial 1
http://multimedia.kawasaki-europe.com/Multimedia/Movies/ZX-6R_2_h.wmv (Zx-6r commercial 2)
http://multimedia.kawasaki-europe.com/Multimedia/Movies/ZX-6R_1_h.wmv (Zx-6r commercial 3)


Filmpjes van mensen uit dit topic
HyvesGames
http://www.amt.nl/web/show/id=60004/contentid=4388/Video-Kawasaki-Ninja-high-five.html (Ninja high-five) :+


Wat staat te koop.
- Zx6rr '03 van MarcoZ *circuit*


How-to's
- Olie & oliefilter vervangen voor dummie's.
- Remblokken vervangen.
- Remolie verversen en ontluchten.
 
Laatst bewerkt:
@ Gijs:

Dit is nog geen eens een steppie down, dus ik denk eerlijk gezegd dat 't je laars is wat de grond toucheert....?
nosteppiega1.jpg


Vanaf de zijkant ziet dit er zo uit:
zijaanzichtkt0.jpg


En vanaf de andere zijkant:
anderezijkantju4.jpg


Ohja, ik ga zo verzitten in snelle bochten:
verzittenrd6.jpg



En als ik ze vergelijk met die van jou... :
1.JPG

2.JPG

3.JPG

4.JPG


Zet je de punt van je laars niet op het steppie, maar de bal van je voet. Hierdoor steekt je teen over je steppie heen, waarna je al heel snel de grond raakt met je laars :)

Weltrusten allemaal :W
 
Laatst bewerkt:
Mogguh :W

Nog even uit het andere topic gequote :P

:W avond. Vanmiddag even bochjes wezen oefenen. Ik snap er niets van :X Voor de bocht ga ik me echt bewust verzitten, en op de foto's lijkt het alsof ik niet verzit :? Ook reed ik me steppie aan de grond, maar mijn knie nog niet :X Ik moet ook nog het gewicht van me steppie kunnen halen , nu zit er teveel gewicht op, waardoor de motor, als ik de grond raakt, wat nerveus wordt en ik hem dus recht moet zetten. Maar daar moet ik even op oefen :9
Hier zijn een paar ( slechte B| ) Foto's . Alle op of aanmerkingen, suggesties en tips zijn welkom ;)

Edit: Heeft iemand hier de achterkant verhoogd om meer grond speling te krijgen? Want toen ik me steppie aan de grond reed had ik niet echt het idee dat ik heel plat ging.

Helaas werd de dag afgesloten met een valpartij van men maatje :X

[http://members.home.nl/vrinzen/1.JPG (afbeelding)]
[http://members.home.nl/vrinzen/2.JPG (afbeelding)]
[http://members.home.nl/vrinzen/3.JPG (afbeelding)]
[http://members.home.nl/vrinzen/4.JPG (afbeelding)]
Waar raak jij je steppie dan? Op de foto ga je nog (lang) niet schuin genoeg om je steppie aan de grond te rijden :X
Achterkant bij mij is gewoon origineel en rijd m'n steppie maar zelden aan de grond...
Je verzit trouwens ook nauwelijks en je moet je knie meer uitsteken O-) :]


*O* Ben niet de enige *O* :+

[me="Svijf"]rijd iets langer motor :X[/me]
Heb btw wel een full down gehad :P Telt niet zeker -O-
:^ -O-


Kijk ik zelden :P
Laden duurt veel te lang :+

En DanielV mag/ moet ff snel een nieuw deeltje openen ;)
Ja ja, ben der al :9
 
Ik heb vandaag met een ferrari geraced, we zijn ook nog ff door tunnels gereden
:9~ :9~ geluid met zn 2en bij elkaar.

:Y :Y :Y :Y :Y [afbeelding]
:o :9~

Dan gaf die niet volgas, want volgas hou jij hem met 25kw niet bij :N
:^

ik hielt 'm ook niet bij, maar bij het stoplicht reed hij ook niet van mij weg..
en op hogere snelheden kon ik het inderdaad echt vergeten, maar er was ook redelijk veel verkeer op dat moment en die gozer die plankte het weldegelijk, ik weet ook wel wat een 360 kan (iemand bij mij uit de buurt had er 1)
was trouwens wel een echt te vette ervaring (ik ben namelijk ook nogal autofreak)
die vent was ook niet echt zuinig op z'n ferrari, overal rechts inhalen vol op het gas enzo :P
Wat heeft dat met zuinig te maken? Daar zijn die dingen toch voor gemaakt (plankgas) :?


Mijn droomkar,helaas bij ex achtergelaten ;( [afbeelding]
Bij ex achtergelaten :?


Nee,dan die peroxide,silliconen-snollen waar jullie blijkbaar op vallen :X

More sillicone than brain :j
Boeiend, ik hoef geen Einstein als vrouwtje :+
Ze hoeft niet zo heel veel te kunnen hoor :N Afwassen, koken en (stof)zuigen is voldoende :+

Ik neem aan dat ze jou vriendin is? volgens mij heb ik haar al een x eerder gezien
in deeltje 17 :?

Thanks ik vind mn vrouw ook leuk :Y ;) vooral (naakt) :X
In lingerie zijn de meeste vrouwen nog mooier ;)

allemaal roepen ??

DANIEL !!!!
:W


Daniel!!!!!!

Straks hebben we een Mod die TS is, dat wordt lastig :P
Gewoon mailen, doen die ook nog eens wat O-)

:W

*kuch* Daniel *kuch* :Y
:W
@ alle nieuwe, WELKOM :W




zo weer terug van weggeweest.
was weer een super weekend!!!

1 nadeel, ik en een maatje (gsx-r750k7) zijn op de de maar 25km autobahn die we hebben gereden er van 150 tot 288 (mijn teller) uit gereden door een stationwagen :X

morgen het hele verhaal..


ff snel wat sfeer beelden en dan ga ik pitten :Y
morgen het hele verhaal..
[http://www.motor-forum.nl/forum/download_document/544537/44b59bc3e1da983e286eec6cda88b6d6 (afbeelding)]
Welkom terug Erik :W
Audi Rs4 zeker? :9

snel he, zo'n rs4/rs6/m5 station :P
Just my toughts :P
 
Laatst bewerkt:
:W

Zoals het nu lijkt blijf ik toch ZX6 rijden, dus ook in dit deeltje ff zwaaien :+
 
Goedsow dani... weet iemand een link naar het porshe incident van wegmisbruikers ? filmpje bedoel ik dan..
 
:W mör'n


zo ff 1 dag niet lezen, en je hebt een half uur nodig om bij te lezen en er is een nieuw topic :+


@GijsV: de foto's die ik heb zien voorbijkomen zijn niet echt spectaculair... alleen voor de korte tijd dat je rijdt... zou ik toch maar eerst beetje werken aan je verkeersinzicht (vanuit motorrijder is dat toch nog iets anders als auto oid) en aan je rijlijnen ;)
we zien het niet zo graag dat iemand een total-down heeft :+
wat betreft ophogen achterkant: qua rijgedrag zou ik zeggen "doen!" je motor wordt er lichtvoetiger door, maar je moet het niet als oplossing voor (gebrek aan) grondspeling zien. Ik rij met opgehoogde achterkant, circuit-instelling vering (hard) en dunnere race-stepjes soms nog m'n stepjes (op circuit) aan de grond... dus je (en ook ik ;) ) zal het moeten oplossen met een betere zithouding.

@foto's: :9~

@mutsje: who needs brains :?

@GuruZ: mooie RR
 
Mogguh :W

Weer een nieuw deeltje *O*

Die belgen zijn zo gek nog niet :P http://www.nufoto.nl/2007/08/27/bikini-carwash/
 
Mogguh :W

Weer een nieuw deeltje *O*

Die belgen zijn zo gek nog niet :P http://www.nufoto.nl/2007/08/27/bikini-carwash/

als je ff zoekt op trimex in google ;) krijg je een leuke te zien waaronder 2 bekende van je foto.;...



Ow en gijs.. wie ? :S wie lag er onderuit ... ik ga wel ff kijken in limbo topic..

En gijs heeft btw nooit auto gereden voor diegene die dat zei ( d8 dawg )

gijs niet te snel met je knie aan de grond willen jonge... gun het zijn tijd... je gaat er al netjes doorheen en dat is goed zat.. maar je steppie aan de grond ? :S

weet je cker dat t niet je schoen was ? want zo ver lijk je nog niet te komen .. kijk uit jongen..
 
Die belgen zijn zo gek nog niet :P http://www.nufoto.nl/2007/08/27/bikini-carwash/
laat me raden.... F&J dag @ Zolder?
(komt niet door de FW hier)


En gijs heeft btw nooit auto gereden voor diegene die dat zei ( d8 dawg )
ik zeg niet dat'ie met de auto heeft gereden :N
...

zou ik toch maar eerst beetje werken aan je verkeersinzicht (vanuit motorrijder is dat toch nog iets anders als auto oid) en aan je rijlijnen ;)

...
 
mogguh :W


@Daniel
je hebt de verkeerde motor van mij in de startpost staan :X
Straatmotor is weg, heb alleen de racer nog...............
 
als je ff zoekt op trimex in google ;) krijg je een leuke te zien waaronder 2 bekende van je foto.;...



Ow en gijs.. wie ? :S wie lag er onderuit ... ik ga wel ff kijken in limbo topic..

En gijs heeft btw nooit auto gereden voor diegene die dat zei ( d8 dawg )

gijs niet te snel met je knie aan de grond willen jonge... gun het zijn tijd... je gaat er al netjes doorheen en dat is goed zat.. maar je steppie aan de grond ? :S

weet je cker dat t niet je schoen was ? want zo ver lijk je nog niet te komen .. kijk uit jongen..

Vind ik aleen maar bedrijven :?
 
MORGEUUH!!!!!!!!!!!! :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W


mag deze foto ook bij me naam?
zijkant.JPG


Zal binnekort ff in de avond gaan filmen... Die uitlaat klapt zulke heerlijke vlammen eruit :9~

Ben vandaag ook weer eens TE vrolijk :P
Tanden gepoetst met coke ofzo denk ik *O*
 
Wie gaat mij ff een mailtje sturen met een link naar een 03 WPHB?

Of wie gaat me helpen er eentje te vinden ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan