Foto's van onze gixxers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tombo

Die hard MF'er
21 aug 2002
578
0
Deurne (Antwerpen)
Ik weet dat er veel mensen met een gixxer rijden. Hier ff een topic met foto's van onze gixxer.

Ik zal als eerst beginnen.

Dit was mijn GSX-R 600 2000 Alstare.

full
 
Laatst bewerkt:
Ziet er top uit Tombo! :}

Mijn gixxer:

http://home.planet.nl/~muld2333/mf/SIMG0336kl.jpg ((Afbeelding))

Zaterdag met deze wielen:

http://www.cvdeklompen.nl/mf/oz.jpg ((Afbeelding))

VETTE VELGEN / WIELEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
 
PS. Jedi, waarom haal je die lelijke wit/oranje stickers niet van je frame en achterbrug af? Loopt ie echt niet minder om... smoelt wel beter!

Het is wel klotewerk maar ja, het kost niks! ;) .
 
PS. Jedi, waarom haal je die lelijke wit/oranje stickers niet van je frame en achterbrug af? Loopt ie echt niet minder om... smoelt wel beter!

Het is wel klotewerk maar ja, het kost niks! ;) .
Heb het al eens overwogen, zijn die er een beetje op een nette manier af te krijgen? Ik ben bang voor van die lelijke plaksel vlekken. Heb jij tips?

Zeg das handig je motor laten wassen.. :+
 
Haga,

Is die foto van jouw Gixer toevallig in de overlangelstraat genomen. Lijkt heel erg op huis van "schoon" ouders
 
Allemaal mooie fietsen, ik mis alleen de race dempers. Vooral die geel/zwarte vind ik heel vet. Wilde ik ook kopen (750), maar vond hem niet zo comfortabel zitten als een zx6r.
 
Allemaal mooie fietsen, ik mis alleen de race dempers. Vooral die geel/zwarte vind ik heel vet. Wilde ik ook kopen (750), maar vond hem niet zo comfortabel zitten als een zx6r.
Thanks, Heb ook eens gedacht over die geel/zwarte 750 die is ook gaaf idd.
Ach ik vond de mijne eigenlijk wel goed zitten hoor.

Beter zo? ;)


SIMG0330kl.jpg
 
Haga,
Is die foto van jouw Gixer toevallig in de overlangelstraat genomen. Lijkt heel erg op huis van "schoon" ouders

Yep, daar woont mijn motor-was personeel!!! *D *D !! :P .

Enne, Jedi... echt een goede manier is er niet, (niet dat ik weet) in ieder geval niet met een scherp voorwerp onder de sticker peuteren want dan kras je de alu, maar gewoon stukje bij beetje met benzine de sticker weken en met je nagels peuteren. Bent er waarschijnlijk wel effe mee bezig. Meestal gaan de stickers nl. helemaal kapot. Begin je eraan, moet je het dan ook wel afmaken... :( :( .
 
Thanks, Heb ook eens gedacht over die geel/zwarte 750 die is ook gaaf idd.
Ach ik vond de mijne eigenlijk wel goed zitten hoor.

Beter zo? ;)


http://home.planet.nl/~muld2333/mf/SIMG0330kl.jpg ((Afbeelding))

de uitlaat is ook :} . Heb ik ook onder mijn zesje hangen! alleen het rechter knipperlicht is wat moeilijk zichtbaar (bij mij dan!).
 
Zo is de mijne de winter doorgekomen: Blauw ruitje erop, kleine knippers (Little Duke) voor en achter en wat stickers erop.

13162


13163
 
Yep, daar woont mijn motor-was personeel!!! *D *D !! :P .

Enne, Jedi... echt een goede manier is er niet, (niet dat ik weet) in ieder geval niet met een scherp voorwerp onder de sticker peuteren want dan kras je de alu, maar gewoon stukje bij beetje met benzine de sticker weken en met je nagels peuteren. Bent er waarschijnlijk wel effe mee bezig. Meestal gaan de stickers nl. helemaal kapot. Begin je eraan, moet je het dan ook wel afmaken... :( :( .


Met een föhn de sticker flink warm maken zodat de lijm zacht wordt. Haal je de sticker er een stuk makkelijker af. Werkt!
 
Met een föhn de sticker flink warm maken zodat de lijm zacht wordt. Haal je de sticker er een stuk makkelijker af. Werkt!

Dat ik dat eens ga proberen. zal zowieso toch wel prulwerk worden zoals Haga zegt.

Met die föhn is wel een goed idee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan