Suzuki GS500E

Status
Niet open voor verdere reacties.

Revz

MF veteraan
23 mei 2003
6.180
34
Vanwege het einde van mijn 25kw periode en aanschaf andere motor wil ik mijn Suzuki GS500E verkopen. Ik heb de motor nu 2 jaar in mijn bezit. In die tijd heb ik prima en zonder problemen rondgereden op de Suzuki.
De GS500E is uit 1991 en heeft een volledige kuip. De kmstand is 53500km.
Motorisch en technisch is de motor in prima staat. Kwestie van starten en rijden maar !!
Vorig jaar heeft de motor een grote beurt gehad. Vorige maand is de olie+filter vervangen. De voorband (85%) en de achterband(70%) zijn goed.
Optisch is te zien dat de motor uit 1991 komt(gebruikerssporen,roest en de staat van de kuip). Motor is voorzien van een Micron uitlaat.
Deze motor is perfect voor o.a. de beginnende motorrijder. Op het kentekenbewijs staat netjes de 25kw beperking vermeld.

Vraagprijs 800euro

Motor verkoop ik niet in onderdelen.

full
 
Laatst bewerkt:
Andere foto's kon ik even niet vinden.
full
 
Laatst bewerkt:
Staat van de ketting/tandwielen en de remmen?

En waar te bezichtigen?
De ketting,tandwielen en remblokken kunnen nog wel even mee.
De motor is te bezichtigen in Scherpenzeel. Dat ligt in de buurt van Amersfoort.
 
jammer dat ik er ff geen geld voor heb. Zou de ideale fiets voor mn vriendin zijn(die begint zsm met lessen), en hij lijkt als 2 druppels water op mijn ex-GS.
 
als de koper volvermogen wil wil je me dan een sijntje geven want ik wil wel je 25 kw set ;)
 
jammer dat ik er ff geen geld voor heb. Zou de ideale fiets voor mn vriendin zijn(die begint zsm met lessen), en hij lijkt als 2 druppels water op mijn ex-GS.
Ik weet niet hoe snel ik mijn GS heb verkocht. Zolang het op MF staat is het nog te koop. ;)
Ik wist inderdaad nog dat jij precies dezelfde hebt gehad. Alleen had jij volgens mij een andere uitlaat erop.

Email aangezet... O-)

Had ik niet aanstaan. Ben benieuwd, ik hoor het graag!
You've got mail !

als de koper volvermogen wil wil je me dan een sijntje geven want ik wil wel je 25 kw set ;)
Ik zal je dan wel een seintje geven. :+

Ik denk in Scherpenzeel, dat ligt in de buurt van Amersfoort :+
Jij bent echt slim. O-)
 
*subtiel kickje* ik heb op mn gs ook een micron uitlaat. en die dingen maken plat gezegd gewoon een geil geluid. Iedereen die hem hoort schat de motor wel als meer dan 500cc. mooie donkere grom, en alsie hoog in de toeren gaat wordt het een prachtige schreeuw...
 
Je zegt in de advertentie "(gebruikerssporen,roest en de staat van de kuip)"

waar moet ik hier aan denken ?
onderdelen doorgeroest ?
staat van de kuip gewoon beschadigd of ophangpunten afgebroken ?

wil je evt een mail sturen maar meer gegevens en foto's
zeker als de prijs onderhandelbaar is.

w.eskens at gmail.com

edit

en even een leuk verhaaltje over het onderhoud erbij want 53k gelopen is best redelijk
 
Laatst bewerkt:
Je zegt in de advertentie "(gebruikerssporen,roest en de staat van de kuip)"

waar moet ik hier aan denken ?
onderdelen doorgeroest ?
staat van de kuip gewoon beschadigd of ophangpunten afgebroken ?

wil je evt een mail sturen maar meer gegevens en foto's
zeker als de prijs onderhandelbaar is.

w.eskens at gmail.com

edit

en even een leuk verhaaltje over het onderhoud erbij want 53k gelopen is best redelijk
Mwah kmstand van 53k best redelijk noemen? De motor komt uit 1991. 16jaar oud. Motor is gemaakt om mee te rijden,toch?. :+ Over kmstanden zijn al zoveel discussies over geweest op MF. O-) Ik heb verhalen gelezen op MF en in het GS500 topic waarbij het blok meer dan een ton had gelopen en nog steeds prima ging. :)

Over het onderhoud:
Zoals ik al vermeldde bovenaan het topic heeft de motor vorig jaar een grote beurt gehad. Een grote beurt waarin onder andere de kleppen zijn gesteld en de carbs gesynchroniseerd. Factuur is ter inzage. Sinds die beurt heb ik er alleen ritjes en toertochten mee gereden. Zeker geen woon-werkverkeer. Vorige maand is de olie+filter vervangen.

Maar ik zal je wel even een mailtje sturen. ;)
 
Laatst bewerkt:
mail ontvangen.

ik ga even goed rekenen wat me salaris wordt.
ik heb veel gewerkt in de vakantie en je hoort deze week nog van me.

mag ik anders vrijblijvend een keer komen kijken ?
 
leuk prijsje!
zou graag is komen kijke maar is een aardig stukje rijden
hoop de moeite waard?!
valt er wat te zeggen over een topsnelheid van 25 kw motoren?!
 
Dames en Heren,

Ik heb mijn motor verkocht !!

Dank voor alle reacties.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan