Regio Haarlem en directe omgeving

Status
Niet open voor verdere reacties.

miccie

MF veteraan
24 dec 2006
15.501
9
Haarlem
Wie in Haarlem en directe omgeving zit er allemaal op de motor?

Er rijden een hoop motoren rond, en gezien het aantal motoren is er een kleine hoeveelheid MF-stickers.
 
:W geboren Haarlemse, werk in Haarlem, woon nu in Hoofddorp en motor staat regelmatig geparkeerd op de Grote Markt......
 
Wie in Haarlem en directe omgeving zit er allemaal op de motor?

Er rijden een hoop motoren rond, en gezien het aantal motoren is er een kleine hoeveelheid MF-stickers.


Yep! Werk en woon (sinds kort) in Haarlem, nog geen MF stickertje, ligt wel klaar, maar ik weet niet of ik ga plakken.
 
Geboren in Hoofddorp,

Woon in Heemstede,

Stappen/Winkelen met vrouw lief in Haarlem [schalkwijk].

Werk in Badhoevedorp..

Wel sticker... zit er nog niet op. [moet eerst hoognodig een keertje meer poetsen dan alleen mijn spiegels en ketting.

:W
 
Ik werk in Haarlem, en forens regelmatig op de motor. Dus als je iemand met lange benen op een oude motor ziet zwaaien, ben ik dat waarschijnlijk! :-)
 
Hier nog iemand uit Haarlem. Woon sinds feb 2007 in Haarlem en ben sinds die tijd niet echt actief aan het rijden (reden; verbouwen, werk). |(
Het lijkt me wel leuk om met mensen die s'avonds en in het weekend een stuk(je) willen :] af te spreken.
Ik rij zelf touwens een Yamaha r6 2004.

Groet,

Hans
 
Hier nog een spaarndammer (met sticker)
Ik woon nu 2 jaar in Spaarndam, en zit op Haarlem op school.
Tot nu toe weinig mf-ers gespot in Haarlem, maar ze zitten er dus wel :P
 
wauw nog een noord holland topic, zaanstad, de kop van noord-holland, het noord holland topic, mfa, best druk in noord holland he :)
 
Yep! Werk en woon (sinds kort) in Haarlem, nog geen MF stickertje, ligt wel klaar, maar ik weet niet of ik ga plakken.

Waarom niet dan? De meeste agenten zijn niet zo zeurderig. Ik rijd al een paar maanden met de sticker, en vanmorgen stond er nog een politieagent achter me (op de stoep) terwijl ik voor het spoor stond te wachten. Maar misschien wist ze niet of ze me moest aanspreken op het feit dat ik de file inhaalde over een doorgetrokken streep, mijn uitlaat teveel geluid produceerd, mijn vizier te donker is of ik een sticker op mijn kentekenplaat heb :P
Maar je moet natuurlijk zelf beslissen of je het wel of niet doet ;)


wauw nog een noord holland topic, zaanstad, de kop van noord-holland, het noord holland topic, mfa, best druk in noord holland he :)

vergeet "wie woont er in waterland" niet ;)
 
Laatst bewerkt:
Waarom niet dan? De meeste agenten zijn niet zo zeurderig. Ik rijd al een paar maanden met de sticker, en vanmorgen stond er nog een politieagent achter me (op de stoep) terwijl ik voor het spoor stond te wachten. Maar misschien wist ze niet of ze me moest aanspreken op het feit dat ik de file inhaalde over een doorgetrokken streep, mijn uitlaat teveel geluid produceerd, mijn vizier te donker is of ik een sticker op mijn kentekenplaat heb :P
Maar je moet natuurlijk zelf beslissen of je het wel of niet doet ;)

Denk je echt dat ik bang ben om door een agent aangehouden te worden omdat ik een MF stickertje heb? _O- _O- (of was dat een geintje?) Het is meer dat ik niet van etiketten hou, maar komt vast goed, ik zit bijna in de acceptatiefase :+

Maarreh.... doorgetrokken streep, teveel geluid... MF STICKER (foei!) hmmm ik zal het eens doorgeven, wat is je kenteken? :+
 
Dat etiket heb je zo ie zo, want je behoord tot de motorrijders ;)

Dat hoef je niet door te geven, want die agente heeft het ook gezien :P
 
Hier nog een spaarndammer (met sticker)
Ik woon nu 2 jaar in Spaarndam, en zit op Haarlem op school.
Tot nu toe weinig mf-ers gespot in Haarlem, maar ze zitten er dus wel :P
Wij hebben 3 stickerts ;)
2 op de Kawa's en 1 op de Jordan Carwashbus, die is niet te missen _O-
 
Geboren en getogen Haarlemmer en sinds 2003 verhuist naar Zeist, maar Haarlem blijft mijn stad.

record prins bernhardlaan van mij is 180 op 1 wiel.
record afslag haarlem zuid met 2 rijbanen 170 op 2 wielen.
 
Laatst bewerkt:
Wij hebben 3 stickerts ;)
2 op de Kawa's en 1 op de Jordan Carwashbus, die is niet te missen _O-
Die heb ik al een aantal keer gezien, zit daar een sticker op :X
Als ik die zie, rij ik over de ringweg in Spaarndam en niet in de straat waar die auto staat. O-)
 
Hallo iedereen, laat ik me hier dan ook maar tussen voegen, hoe meer zielen hoe meer vreugd. 23 jaar Haarlem, en nu verhuisd naar Nieuw Vennep. Om de een of andere reden komt Haarlem toch elke keer weer in het toertje voor.
Rijd nu, na alle japanse merken gehad te hebben een K1200S (BMW)

En het wordt erg mooi weer dit weekend.... tijd voor een (motor)terrasje vanmiddag of morgen :-)
ZXR
 
Over vakantie gesproken, wie gaat er nog met de motor op vakantie, of is al geweest?
Bij mij wordt het in september naar Schotland ..... de hooglanden *O* *O* :9
 
Ik ben naar de trouwdag van mijn ouders in België geweest in mijn vakantie.
Meer nog niet.

Volgende jaar wel!

Alvast veel plezier in Scotland!

(Ik weet niet of je van wiskey houdt, maar: Don't drink and drive, you might spill some :P)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan