ivobeegden
Die hard MF'er
De Volgende meeting staat alweer op touw.
Post je naam ( foto van je fiets ) en kom je in de lijst erbij
foto impressie van vorige meeting -> http://www.twilightfm.nl/sub/foto/cpg1410/thumbnails.php?album=16
-I.v.m. de grote van de groep zal de tocht gereden worden via het Follow up systeem.
Lees dit goed aub...en houdt u onderweg aan de verkeersregels en Follow up spelregels
-Met Follow Up rijdt men met een VOORrijder (mag je niet inhalen) en een ACHTERrijder (gekleurd hesje) deze geeft aan wanneer je weer kunt verder rijden na een stop om de weg te wijzen.
De voorrijder geeft bij iedere kruising of moeilijke situatie een aanwijzing aan degene die achter hem als 2e rijdt om te stoppen. Doe dit op een veilige overzichtelijke plaats. Deze gestopte rijder geeft de richting aan tot de laatste rijder voorbij is en hij van de achterrijder een teken krijg om weer verder te rijden. Op deze manier rijdt iedereen z'n eigen rit, maar wordt wel aan een ieder de rijrichting gewezen.
Omdat de groep opschuift krijgt iedereen de beurt om als tweede achter de voorrijder te komen en aldus een opdracht krijgen om te stoppen. Belangrijk is dus om zoveel mogelijk op je plek in de groep te blijven. Ga dus niet onderling inhalen. Men schuift gaandeweg de toer steeds op.
Men moet als richtingaangever blijven staan op zijn aangewezen plek tot achterrijder bij hem is.
Wil je onderweg stoppen met de rit, kan dit alleen als men zich afmeld bij de achterrijder.
LET OP:
-Het is geen georganiseerde groep.
-De rit is individueel, je rijdt je eigen route, naar eigen kunnen en op eigen snelheid.
-Blijft altijd zelf alert op gevaarlijke situaties zoals onoverzichtelijke bochten, vuil op de weg, overige verkeer enz. Vooral bij het oversteken en kruisen van wegen!!
-Iedere rijder dient zich aan alle verkeersregels te houden, dus rij niet te hard en neem geen voorrang waar je het niet hebt.
-Start de rit met een volle tank
-De maker van de route en richtingaanwijzers onderweg zijn NIET aansprakelijk voor enigerlei schade aan motor of berijder of door hen aan anderen berokkende schade!
-Deelname is geheel op EIGEN RISICO, door te starten aan de rit ga je akkoord met dit risico!
Ons motto is gezellig uit en weer gezellig thuis de snelheden die op de borden staan houden we ons aan voor 95% netzoals de vorige limbo's toers via MF
Route : ronde limburg door de volgende gehuchten zullen we rijden. route is een 125 / 150 km Nieuwstadt,slek,sintjoost,paarlo,roermond,beesel,kessel,neer,heythuysen,horn,heel,
wessem,Thorn,kessenich,ophoven,maaseik,
roosteren,stokkum,urmond,limbricht, en weer terug @ geleen
KM's :
een 150km's ongeveer en wel in baksteen formaat. snelheid normaal dus geen vonken trekken op elke bocht met de groep
Startplaats: GELEEN MEC DREK
aanvang 11 uur en we vertrekken met de rit om 12 uur
Datum: zondag 9 Sept
Mail / msn info@twilightfm.nl
1..IvoBeegden Kawasaki ZXR Beegden
2..Custom Rf900r Brunssum
3..Custom rf900r's pappa honda pan european st1300 Brunssum
4..Drogi (ed) Bmw Roggel
5..grimmklot
6..Sting Yamaha YZF600R Landgraaf
7..Noto R6 2002 Landgraaf
8..stafke met de nieuwe blok erin ooje oja laak
9..ZX-Ray (750 h1 '89) maasbracht
10..Harry cbr1982 met vrouw weert
11..Raaz Nuth
12..limbofighter sittard
13..Polonaisehondje Zx-6R '98 25 kW Roermond
14..pimpastoor susuki gsx Brunssum
15..rene gsx roggel
16..frank bandit roggel
17..willemfzr600 Kawasaki naked bike roggel
18..RRROB900
19..Slow Fox CBF1000A '06 BOM Roermond
20..rax xl600v Maastricht
21..meisje Brutaaltje... Diemen/venlo
22..Wezel ZZR1100 Maaseik (lrt)
23..SvenR6 Landgraaf (Waubach) (lrt)
24..Muifke Echt (lrt)
25.. Urruh Sittard (lrt)
26..teewee (tom) mit de dubbel luip
27..2gele wielen
28..BB600 (lrt) Echt
29..edah-tuut (lrt) Geleen
30..King-Kurt (lrt) R1100S VILT (filth)
31..Etienne... honda transalp xl600v omg. maastricht
32..Sceppie TDM 850 uit 1999 Oirsbeek
33..thijsje bmw R1100S Heerlen
34..joep horpoen gulpen
35..snautse OET well(lb)
36..roy r6 1999
37..jos cbr 600rr 2007
38..jacqlien cb 500e
39..Alexxx_the_one CBR 600 F Den Haag ( op vakantie hier)
40..Scaniafan Suzuki GS 450 L 25kW Venlo
41..beemer-girl F650GS Roermond( onder voorbehoud)
42..Etiënne.(fastforwardusa) Yamaha XVS 650 (A) Dragstar Classic Arcen
43..Wess kerkrade
44..rBor BMW K1200LT Roggel
45..Toon BMW R1100RT Haelen
46..
47..
48..
49..
50..
Hoale we de40 50 ? ? ? ?
Wie nog meer . . .
Tevens gepost op LRT
Door Drogi a.k.a Edwin op de bmw ->
Limbo-clanners gegroet. Even met betrekking tot de route, Ik heb deze route gemaakt omdat de route die Stefan en ik afgelopen zondag gereden hebben niet echt geschikt was voor een zondagmiddag Limbo-clan route (te druk met koekblik zondagsrijders over een de veelgebruikte Mergellandroute)
Ik heb gekeken of ik een leuke route kon verzinnen, en denk dat dit wel gelukt is, de route bevat verschillende stukjes asfalt, provinciale weg tot kleinere lokale wegen.
Voor de verandering gaan we met het pondje de Maas over. (let op dat je een voetje of handje op de rem houdt tijdens de overtocht, en even in de eerste versnelling laten staan)
Daarnaast dacht ik dat het leuk zou zijn om onderweg een hapje te eten. Ik heb hierover een onderonsje gehad met de restauranthouder tegenover mijn drogisterij, en heb een leuk voorstel van hem gekregen, schnitzeltje (met zigunersaus) of portie kipsate met frieten en salade voor € 9.00. Naruurlijk heeft die ook andere hapjes zoals kopje soep met stokbrood en kruidenboter (rest van de rit met open klep rijden ) of stokbroodje gezond. Is eens iets anders dan de Mac Drek dacht ik bij mezelf.
Let er ook even op dat je de groene kaart bij je hebt, daar de route een stukje door België gaat (km of 15).
Verder is het een niet zo technische route, dus voor iedereen (met gezond verstand) goed te doen.
Ik hoop dat mijn voorstel jullie goedkeuring kan krijgen. (Anders moet iemand anders maar een route maken en voorrijden )
Post je naam ( foto van je fiets ) en kom je in de lijst erbij
foto impressie van vorige meeting -> http://www.twilightfm.nl/sub/foto/cpg1410/thumbnails.php?album=16
-I.v.m. de grote van de groep zal de tocht gereden worden via het Follow up systeem.
Lees dit goed aub...en houdt u onderweg aan de verkeersregels en Follow up spelregels
-Met Follow Up rijdt men met een VOORrijder (mag je niet inhalen) en een ACHTERrijder (gekleurd hesje) deze geeft aan wanneer je weer kunt verder rijden na een stop om de weg te wijzen.
De voorrijder geeft bij iedere kruising of moeilijke situatie een aanwijzing aan degene die achter hem als 2e rijdt om te stoppen. Doe dit op een veilige overzichtelijke plaats. Deze gestopte rijder geeft de richting aan tot de laatste rijder voorbij is en hij van de achterrijder een teken krijg om weer verder te rijden. Op deze manier rijdt iedereen z'n eigen rit, maar wordt wel aan een ieder de rijrichting gewezen.
Omdat de groep opschuift krijgt iedereen de beurt om als tweede achter de voorrijder te komen en aldus een opdracht krijgen om te stoppen. Belangrijk is dus om zoveel mogelijk op je plek in de groep te blijven. Ga dus niet onderling inhalen. Men schuift gaandeweg de toer steeds op.
Men moet als richtingaangever blijven staan op zijn aangewezen plek tot achterrijder bij hem is.
Wil je onderweg stoppen met de rit, kan dit alleen als men zich afmeld bij de achterrijder.
LET OP:
-Het is geen georganiseerde groep.
-De rit is individueel, je rijdt je eigen route, naar eigen kunnen en op eigen snelheid.
-Blijft altijd zelf alert op gevaarlijke situaties zoals onoverzichtelijke bochten, vuil op de weg, overige verkeer enz. Vooral bij het oversteken en kruisen van wegen!!
-Iedere rijder dient zich aan alle verkeersregels te houden, dus rij niet te hard en neem geen voorrang waar je het niet hebt.
-Start de rit met een volle tank
-De maker van de route en richtingaanwijzers onderweg zijn NIET aansprakelijk voor enigerlei schade aan motor of berijder of door hen aan anderen berokkende schade!
-Deelname is geheel op EIGEN RISICO, door te starten aan de rit ga je akkoord met dit risico!
Ons motto is gezellig uit en weer gezellig thuis de snelheden die op de borden staan houden we ons aan voor 95% netzoals de vorige limbo's toers via MF
Route : ronde limburg door de volgende gehuchten zullen we rijden. route is een 125 / 150 km Nieuwstadt,slek,sintjoost,paarlo,roermond,beesel,kessel,neer,heythuysen,horn,heel,
wessem,Thorn,kessenich,ophoven,maaseik,
roosteren,stokkum,urmond,limbricht, en weer terug @ geleen
KM's :
een 150km's ongeveer en wel in baksteen formaat. snelheid normaal dus geen vonken trekken op elke bocht met de groep
Startplaats: GELEEN MEC DREK
aanvang 11 uur en we vertrekken met de rit om 12 uur
Datum: zondag 9 Sept
Mail / msn info@twilightfm.nl
1..IvoBeegden Kawasaki ZXR Beegden
2..Custom Rf900r Brunssum
3..Custom rf900r's pappa honda pan european st1300 Brunssum
4..Drogi (ed) Bmw Roggel
5..grimmklot
6..Sting Yamaha YZF600R Landgraaf
7..Noto R6 2002 Landgraaf
8..stafke met de nieuwe blok erin ooje oja laak
9..ZX-Ray (750 h1 '89) maasbracht
10..Harry cbr1982 met vrouw weert
11..Raaz Nuth
12..limbofighter sittard
13..Polonaisehondje Zx-6R '98 25 kW Roermond
14..pimpastoor susuki gsx Brunssum
15..rene gsx roggel
16..frank bandit roggel
17..willem
18..RRROB900
19..Slow Fox CBF1000A '06 BOM Roermond
20..rax xl600v Maastricht
21..meisje Brutaaltje... Diemen/venlo
22..Wezel ZZR1100 Maaseik (lrt)
23..SvenR6 Landgraaf (Waubach) (lrt)
24..Muifke Echt (lrt)
25.. Urruh Sittard (lrt)
26..teewee (tom) mit de dubbel luip
27..2gele wielen
28..BB600 (lrt) Echt
29..edah-tuut (lrt) Geleen
30..King-Kurt (lrt) R1100S VILT (filth)
31..Etienne... honda transalp xl600v omg. maastricht
32..Sceppie TDM 850 uit 1999 Oirsbeek
33..thijsje bmw R1100S Heerlen
34..joep horpoen gulpen
35..snautse OET well(lb)
36..roy r6 1999
37..jos cbr 600rr 2007
38..jacqlien cb 500e
39..Alexxx_the_one CBR 600 F Den Haag ( op vakantie hier)
40..Scaniafan Suzuki GS 450 L 25kW Venlo
41..beemer-girl F650GS Roermond( onder voorbehoud)
42..Etiënne.(fastforwardusa) Yamaha XVS 650 (A) Dragstar Classic Arcen
43..Wess kerkrade
44..rBor BMW K1200LT Roggel
45..Toon BMW R1100RT Haelen
46..
47..
48..
49..
50..
Hoale we de
Wie nog meer . . .
Door Drogi a.k.a Edwin op de bmw ->
Limbo-clanners gegroet. Even met betrekking tot de route, Ik heb deze route gemaakt omdat de route die Stefan en ik afgelopen zondag gereden hebben niet echt geschikt was voor een zondagmiddag Limbo-clan route (te druk met koekblik zondagsrijders over een de veelgebruikte Mergellandroute)
Ik heb gekeken of ik een leuke route kon verzinnen, en denk dat dit wel gelukt is, de route bevat verschillende stukjes asfalt, provinciale weg tot kleinere lokale wegen.
Voor de verandering gaan we met het pondje de Maas over. (let op dat je een voetje of handje op de rem houdt tijdens de overtocht, en even in de eerste versnelling laten staan)
Daarnaast dacht ik dat het leuk zou zijn om onderweg een hapje te eten. Ik heb hierover een onderonsje gehad met de restauranthouder tegenover mijn drogisterij, en heb een leuk voorstel van hem gekregen, schnitzeltje (met zigunersaus) of portie kipsate met frieten en salade voor € 9.00. Naruurlijk heeft die ook andere hapjes zoals kopje soep met stokbrood en kruidenboter (rest van de rit met open klep rijden ) of stokbroodje gezond. Is eens iets anders dan de Mac Drek dacht ik bij mezelf.
Let er ook even op dat je de groene kaart bij je hebt, daar de route een stukje door België gaat (km of 15).
Verder is het een niet zo technische route, dus voor iedereen (met gezond verstand) goed te doen.
Ik hoop dat mijn voorstel jullie goedkeuring kan krijgen. (Anders moet iemand anders maar een route maken en voorrijden )
Laatst bewerkt: