OBT 3.5 versie 0.3-03: Het tussendoortje!

De 16e ook?

  • Ja

    Stemmen: 15 78,9%
  • Nee

    Stemmen: 4 21,1%

  • Totaal aantal stemmers
    19

Sjaap

MF veteraan
20 dec 2001
4.699
0
Groningen
OBT3.5: Het tussendoortje!

Er was een OBT in het Midden van het land, er was een OBT in het Zuiden van het land, en er was een OBT in het Westen van het land...wat mist er nog??
Juist, een OBT int Hooge Noorden!

Het leek mij leuk om een (kleine) OBT te organiseren voor de échte Die Hards die niet tot OBT4 kunnen wachten die Pingu organiseert in het voorjaar (Zuidwest). Ik heb Gizzmo73 (ook een Grunniger) gevraagd om me daarbij te helpen :)

De Route :
Verzamelpunt: Groningen Sprortcentrum Kardinge 11.30!
Route: Rondje Lauwersmeer, dus Noordwest Groningen/ Noordoost Friesland
Eindpunt: Cafetje bij Aduard, dicht bij Groningen

Wie?
Brikkers, of Brikkers in wording ;) (is de term Brik je onbekend?? Check Klassiekers!)

Wanneer??
Zondag 9 Maart, Vetrek bij Sportcentrum Kardinge (Vanaf de A28 ring Oost, borden Kardinge volgen) Tijd: 11.30 Verzamelen, Vertrek: 12.00

Deelnemers: (als je je opgeeft, geef dan meteen ff door waar je vandaan komt, dan is dat voor andere rijders wat overzichtelijker en kunnen er makkelijk afspraken gemaakt worden om samen naar Grunn te rijden)

1. Sjaap (Grunn)
2. Gizzmo73 (Vlakbij Grunn)
3. Sideburns (s-Hertogenbosch)(mooi weer)
4. Jochem (Utrecht)
5. LCB (Apeldoorn)
6. Bierelier (Alminder) :P
7. Ralfie (Zutphun) (alleen de 16de en als HP ook komt :P )
8
9. BMWerner (Hengelooo)
10. Jkoehorst (Hengelo)
11. Dutchie (zoetermeer)
12. CB400F (driehuis, bij Haarlem)(als de GS het doet)
13. Kaasszje (zoetermeer)
14. Fietsertje (zoetermeer)
15. RobRD (Leidschendam)
16. Clay (Hilversum)
17. HPlaverda (niet de 9de)
18. JohnK6 (Zwolle)
19. HansV (als het droog is)
20. hoffer (hoogkarspel)
21. Superforg+ Garfield (Drachten)
22. Dropkick (Utrecht)
23. Henk64 (Grunn)
24. Mark (Zwolle)
15. PH (Grunn, oom van Sjaap)
 
Laatst bewerkt:
OBT in\'t westen? Heb ik ff gemist denk ik. ;)

Maaruh... als het weer een beetje meezit en het is niet op 3 maart dan kom ik wel.
Ga niet weer in de regen en duisternis crossen. Is me de laatste keer niet zo goed bevallen.
 
Yep ik ben d\'r bij! Uut Utrecht.

Zondag 10 of 17 gaat niet lukken alleen, want die bestaan niet, dit jaar in Maart. Zal wel 9 of 16 worden he? :P
 
OBT in\'t westen? Heb ik ff gemist denk ik. ;)

Maaruh... als het weer een beetje meezit en het is niet op 3 maart dan kom ik wel.
Ga niet weer in de regen en duisternis crossen. Is me de laatste keer niet zo goed bevallen.

Ach, in ieder geval nog niet in het Noorden :]

Op woensdag 29 januari 2003 17:17 schreef Jochem (CB750K7) het volgende:
Yep ik ben d\'r bij! Uut Utrecht.

Zondag 10 of 17 gaat niet lukken alleen, want die bestaan niet, dit jaar in Maart. Zal wel 9 of 16 worden he? :P

Oops, verkeerde jaar in agenda gekeken })
 
als kaasszje gaat ben ik ook van de partij *D anders moet ik iemand uit de omgeving hier heel lief aankijken :?
maar wildvreemde meenemen is een zeker risico })
 
Sorry, maar Maart is volgeboekt.

Andere keer weer.
 
ouwe brik... :] .. ? hoe oud moet de motor zijn of eh eh.... hebben we het over de berijders..... MMMMMmmm ook dan kan ik :? meedoen hihi
zal proberen de zondagen vrij te houden... :z

Zeker niet over de berijders, mijn motor is 8 jaar ouder dan mij! :)
Wat voor motor heb je?
Je mag mee, omdat je in Groningen woont ;)
 
Ik stem op Zondag 2 maart :+ )
Om de carnaval te ontvluchten, daar hou ik niet zo van. En ik heb die week vrij, dus maakt het niet uit hoe laat ik terug ben. Eindhoven Groningen is nl nogal een end.
 
Ik stem op Zondag 2 maart :+ )
Om de carnaval te ontvluchten, daar hou ik niet zo van. En ik heb die week vrij, dus maakt het niet uit hoe laat ik terug ben. Eindhoven Groningen is nl nogal een end.

2 maart wordt een beetje krap mbt organisatie. Heb maar 2 dagen vrij per week :P
de 9de dan maar?
:)
 
toen ik de titel las dacht ik, koste wat kost, nu gaat ik mee, totdat ik gruning zag, ;(

dat word me echt te gortig, helaas!
 
Plan maar wat, ik zie wel wanneer het past.

Uit Zutphen dus, altijd regenachtig en lekkere choco in de kroeg :)


Kom dan trouwens weer niet op de Honda, als ik zo\'n eind moet heb ik geen reet meer over op dat ding. Wordt dus weer gewoon de dan nog steeds ongewassen BMW :P
 
Dan maar de 9e he, moet ik dorwerken met m\'n koppeling, of paps even lief aankijken, of domweg hopen dat de twentebrikkers eens meer rollend materiaal bij elkaar schrapen :]

Dus, \'n tukker d\'r bie...
 
Dan maar de 9e he, moet ik dorwerken met m\'n koppeling, of paps even lief aankijken, of domweg hopen dat de twentebrikkers eens meer rollend materiaal bij elkaar schrapen :]

Dus, \'n tukker d\'r bie...


Koppeling vervangen is toch maar een uurtje of 6 werk bij je Beemer, dat red je tich wel voor begin maart :P
 
Als de GS het doet ben ik erbij. Uit Driehuis (bij Haarlem) Zie het niet zo zitten om \'s morgens heel vroeg op de CB zonder windscherm dat hele end daarheen te rijden ben ik kapot voor we beginnen.
Denk de GS wel voor die tijd klaar te hebben.
Neem aan dat het hier wel te lezen is, wanneer het precies word.
 
Eens kijken... Zoetermeer -> Groningen = 226 km X 2 = 452 km
Rondje Lauwersmeer toch al gauw 110 km dus totaal zo\'n 560 km!!

Tuurlijk. Ik kom!! *D
Kaasszje, je gaat toch zeker ook. Goeie training om zitvlees te kweken!! :P
Fietsertje wil ook mee dus da\'s gezellie.
RobRD jij ook?? Wiellagers zijn weer prima in orde dus moet lukken toch? 8-)
 
Eens kijken... Zoetermeer -> Groningen = 226 km X 2 = 452 km
Rondje Lauwersmeer toch al gauw 110 km dus totaal zo\'n 560 km!!

Tuurlijk. Ik kom!! *D
Kaasszje, je gaat toch zeker ook. Goeie training om zitvlees te kweken!! :P
Fietsertje wil ook mee dus da\'s gezellie.
RobRD jij ook?? Wiellagers zijn weer prima in orde dus moet lukken toch? 8-)
Klinkt gezellig :)
Ik gaat er zeker bij zijn :)
Ff oefenen voor naar italie rijden :)

Trouwens als je niet erg vind wil ik het dan wel in 2 keer rijden ipv in 1 ruk door :P :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan