Stop stichting baggelhuizen teken de petitie!!!!!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Phi
  • Startdatum Startdatum
Zojuist getekend :W

Mijn reactie betreft de geluidsnormen die golden ten tijde van koop woning. Koper moet namelijk akkoord gaan met bestemmingsplan(nen). Indien er nog steeds aan de normen wordt voldaan, dan is er geen vuiltje aan de lucht. Worden deze normen wel overschreden, dan is er een probleem (kamp momenteel zelf ook met die problematiek, maar dan andersom).

Ook net getekend. Schandalig dat ze zo'n oude race-traditie gaan aantasten omdat ze tegenwoordig overal in het wilde weg woonwijken beginnen neer te planten. Is hier in België net hetzelfde: zitten ze al jaren te mekkeren dat er 's nachts teveel vliegtuigen over hun huis vliegen maar ze zijn wel zelf in het verlengde van een startbaan gaan wonen (in een woonwijk natuurlijk B| ). Gevolg: heel wat problemen voor de luchthaven zelf en overlast voor de mensen die wél op de juiste plaatsen zijn gaan wonen (want nu hebben ze een "spreidingsplan" voor nachtvluchten).

Maar ik wijk af: in plaats van het bestaande circuits zo moeilijk te maken zouden ze beter wat meer circuits voorzien. Het is niet verwonderlijk dat er zoveel op straat geraced wordt, circuit is voor de meeste mensen gewoon onbetaalbaar omdat het aanbod zo klein is...

Laatst bewerkt:
Done

En ff linkie in Groningen,Drenthe topic gezet

:)

getekend. Ze beseffen gewoon niet dat dit het straatracen weer bevordert. Misschien illegale straatraces in baggelhuizen houden :)

Getekend! de hufters helpen de sport om zeep :(

GETEKEND!!
Wat een belachelijke mensen toch........., ik hóóp dat ze flink tegengas krijgen!!

Laatst bewerkt:
hmm is het niet een ideetje om eens met een heel stel motorrijders (200 of meer) naar baggelhuizen te gaan? kunnen ze eens ervaren hoe het wordt als ze vervelend blijven doen over het circuit. En dan heb ik het gewoon over door baggelhuizen heen rijden (een aantal keer) en niet over illegale dingen doen :)

getekend!

Wat was er nou eerst trouwens....baggelhuizen of circuit assen en dan wel ZAC?KNMV cup ?

getekend!

Wat was er nou eerst trouwens....baggelhuizen of circuit assen en dan wel ZAC?KNMV cup ?
Wat denk je zelf? Baggelhuizen is nieuwbouw, dus dan weet je het antwoord wel denk ik ;)

En het gaat niet alleen om de ZAC/KNMV cup.....

Done *O* *O*

ik ga die Baggelhuizen om advies vragen , onze straat heeft al diverse nachten geluidsoverlast van die schijtkikkers in de sloot die het zo nodig vinden de hele nacht
te moeten bleren , zouden ze voor mij een procedure kunnen opstarten _O- _O- _O-

Ook getekend.

hmm is het niet een ideetje om eens met een heel stel motorrijders (200 of meer) naar baggelhuizen te gaan?
Leuk idee maar ik denk niet dat dat de actie ten goede komt. M.i. zorgt zoiets er alleen maar voor dat de tegenstanders fanatieker worden in hun opstelling. Het heeft meer zin om de overheden te bestoken met handtekenen, feiten en brieven.

Ons land is niet te klein, ons wetboek word te groot....

Voor deze keer zal ik een uitzondering maken, omdat zo anders de motorsport naar de klote gaat in dit bureaucraties land.

jammer... erg jammer! ;(

Terug
Bovenaan Onderaan