17 Mei t/m 19 Mei 2019: Toerrit Heimbach (Eifel)

Zal a.s .weekend (waarschijnlijk Zondag) even alles bijwerken en de mail voor aanbetaling de deur uit doen.
Dit voor iedereen, op de enkeling na die niet kon wachten en al aanbetaald heeft.... _O-_O-_O-
 
Hi iedereen!
Ik ben Marloes, ik ben 25 en ik ga dit jaar voor het eerst mee, dus ik dacht ik stel me even voor. Ik heb sinds een half jaar mijn rijbewijs en dit is mijn BMW :)
IMG_0080.JPG


Ik kan alleen niet aanwezig zijn bij de opwarmtocht op 6 april, want ik moet op 7 april mijn scriptie inleveren.

Tot in mei!
Groetjes, Marloes (dochter van Paul & Francis)
 
Welkom Marloes! Succes nog met de scriptie!

RoosEnGees.JPG

In lijn met Henk, komen wij ook elk Heimbach weekend wel met een andere motor aanzetten. Alleen doen Karin en ik dat om-en-om. Wij zijn aangehaakt vanaf Andreasberg 2015, met zijn tweeën op de toen nog Thunderbolt Grey 2010 R1200RT. Versie 2016 werd gereden door Karin op een R1200ST (die toen prachtig kleurde bij mijn inmiddels blauw gespoten RT) en ik solo op de RT, Versie 2017 verscheen ik met een Lupin blauwe R1200RS, Karin was toen thuis gebleven, Versie 2018 verscheen Karin op de wit-zwart-rode R1200RS en kwam ik met de blauwe R1200RT, Versie 2019 komen we zoals hierboven afgebeeld. Vermits Karin vrij kan krijgen want zij verhuist van baan en dan is het verhuizen van vrije dagen nog wel een dingetje....

Anno nu is de R1200RT nog altijd in de vloot bij de Van den Bergjes (is trouwens ook een best wel geinig gebiedje bij ons om de hoek, zie bord boven), nadat de R1200RT al eens echt op internet te koop heeft gestaan (voor nog geen halve dag trouwens) en bijna te koop heeft gestaan. Karin rijdt nu zo'n 13 jaar motor en ik sukkel daar een klein lustrum achterstand sinds 2011 achteraan. Maar ondanks onze relatief korte ervaring hebben we wel een behoorlijke trits motorfietsen in de resp garages gehad. Daarvan zijn het langst in de vloot gebleven een Honda CM450 (6 jaar) en nu dus de R1200RT (4 en half jaar). Die laatste heeft de meeste kilometers verstouwd, zo'n dikke 50k km. Dat is een aanscherping van het record dat ik had gereden op de motor die ik voor de R1200RT had, de R1150RS die kwam met 70k km en ging met zo'n 114k km.
ActionMan.jpg

Andreasberg 2015

Eifel59.jpg

SidEnStella.JPG

Heimbach 2016

Heimbach22.jpg

Heimbach 2017 (let u ook even op de staat van de ondergrond: lekker achter Chris Detox gereden die met zijn Africa Twin wel verplicht is nu en dan het asfalt te verlaten).
KarinRS02.jpeg

Klaar Voor De Start Heimbach 2018...(let op hoe mooi schoon de RT is. Zo schoon is ze niet vaak...)
 
Hoi Marloes en uiteraard van harte welkom. Jammer dat je er niet bij bent in april. Als alternatief zou je kunnen aanhaken bij de GS openingsrit dit jaar. De rit staat gepland op 4 mei en de groep rijders kent een hoog Heimbach deelnemer gehalte.

Nu hoor ik je denken.... Ik rij helemaal geen GS? Laat dat net geen probleem zijn. Ander type BMW zijn ook welkom. Sterker nog, er rijden zelfs niet BMW motoren mee.

Het gaat om het rijden en dat dan op de motor waar je de kilometers met plezier op rijdt.

Groet, Henk

PS: succes met de scriptie!
 
Hoi Marloes.
Van harte welkom namens Shirley en moi.
Je kan idd meerijden op 4 mei.
Leuke rit met start en einde in Harderwijk.
Maakt niet uit waar je op rijdt zolang je dat maar met plezier doet..
 
2lifrso.jpg


Ik had ook al zoiets van: Hoezo is dat geen GS? Die is juist hartstikke leuk in het terrein. Niet zo'n log R12x0 GS(A) monster van 250 kilo.

Marloes, welkom bij dit zooitje ongeregeld. :)
Ik rij pas 2 jaar mee met deze leuke club, maar voel me helemaal thuis en doe net alsof ik er al heel lang deel van uit maak. Dat denken sommigen zelfs ook. Komen vaak met anecdotes en vragen dan aan mij : Weet je nog? Toen en toen, daar in dat .......? Enz.
Dus welkom bij de leukste ongeorganiseerde motorclub van Nederland.
 
Welkom Marloes, je hebt een fijne motor in een mooie kleur. Ik dacht even dat zandpad te herkennen net zuid van Gemert....Tot ziens in Heimbach.
 
Mea culpa.

Hier rest slechts een nederig excuus aan Marloes :$

Blijkbaar toch al een lichte aantasting van de hersencapaciteit....O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan