ArvidWillem
MF veteraan
Beste mensen,
Ik heb een tijd geleden een keer eerder op dit forum gepost, namelijk hier.
KTM Duke
Nooit meer wat van die motor gehoord, en ja, inmiddels overeen
Erna ben ik naar de vs gegaan voor 4 maandjes om te studeren van t geld dat ik had gespaard voor een 'nieuwe duke' en heb ik wat rondgereden op de Yamaha virago 535 van m'n moeder.
Nu komt de tijd eraan om een nieuwe motor te kopen en ik heb al ontzettend lang de Buell XB12S (de R, sorry, de voorkant vind ik gewoon spuuglelijk.. en dat nieuwe model.. met die zijkanten.. ene sorry.. er mag niet eens iemand achterop officieel)..ontzettend mooi gevonden maar er zijn nogal wat Bikes gekomen die mijn interesse hebben.
geluid van de buell is ook wel te gek natuurlijk.
De Tuono, erg mooie bike, zat ik nog aan te denken.
2007 Aprilia Tuono 1000R Factory specifications and pictures
De Ducati S4R Monster .. ook wel vet ja
2007 Ducati Monster S4R Testastretta
De Benelli Tre (beetje boven mn prijsklasse)
2007 Benelli Tornado Naked Tre Sport specifications and pictures
De Speed triple (triumph) vind ik toch niet zo
2007 Triumph Speed Triple specifications and pictures
De KTM Superduke ... ook toch niet.. (of wel??)
2006 KTM 990 Superduke Orange
Dus uiteindelijk.. de motor waar ik nu een beetje verliefd op ben is de Motor Morini 1200 Corsaro Competizione ... 2007 Moto Morini Corsaro 1200 Veloce specifications and pictures
maximaal wil ik 15.000 ~ 16.000 uitgeven.
Duidelijk is dat ik een 2 cilinder wil...
Nu komt er een belangrijk stukje bij.. het gebruik?
- Voornamelijk korte stukken, soms de stad uit (a'dam)
- Eventueel een pakje voorop achterop.. alsje iets mee wilt nemen
- Een leuke meid achterop .. moet wel kunnen
- Ik wil er ook eens (meermaals?) mee op vakantie gaan ......... (italie.. spanje.. etc)
Nu zat ik te denken, voor dat gebruik zou een V-Strom of een BMW GS ook prima zijn, maar toch wil ik wel iets sportiefs, en ik ben ook maar 1.70 dus een bmw gs is dan ook niet alles
Maargoed, ik waardeer het als bezitters van de genoemde motoren, mij de voordelen kunnen vertellen over hun fiets, ten opzichte van de morini corsaro.
Bedankt!
[om grapjes te voorkomen ]
deze keer komt er alarm op, 2 sloten, all risc verzekering ...
[/om grapjes te voorkomen ]
ik heb me overigens nog niet zo erg in kawasaki, yamaha, honda, etc verdiept ... weet niet of die nog motoren hebben waarvan je zegt.. die straalt uit wat de morini uit straalt maar heeft (nog meer) ook performance..
en als iemand een ktm duke ziet .....
Ik heb een tijd geleden een keer eerder op dit forum gepost, namelijk hier.
KTM Duke
Nooit meer wat van die motor gehoord, en ja, inmiddels overeen
Erna ben ik naar de vs gegaan voor 4 maandjes om te studeren van t geld dat ik had gespaard voor een 'nieuwe duke' en heb ik wat rondgereden op de Yamaha virago 535 van m'n moeder.
Nu komt de tijd eraan om een nieuwe motor te kopen en ik heb al ontzettend lang de Buell XB12S (de R, sorry, de voorkant vind ik gewoon spuuglelijk.. en dat nieuwe model.. met die zijkanten.. ene sorry.. er mag niet eens iemand achterop officieel)..ontzettend mooi gevonden maar er zijn nogal wat Bikes gekomen die mijn interesse hebben.
geluid van de buell is ook wel te gek natuurlijk.
De Tuono, erg mooie bike, zat ik nog aan te denken.
2007 Aprilia Tuono 1000R Factory specifications and pictures
De Ducati S4R Monster .. ook wel vet ja
2007 Ducati Monster S4R Testastretta
De Benelli Tre (beetje boven mn prijsklasse)
2007 Benelli Tornado Naked Tre Sport specifications and pictures
De Speed triple (triumph) vind ik toch niet zo
2007 Triumph Speed Triple specifications and pictures
De KTM Superduke ... ook toch niet.. (of wel??)
2006 KTM 990 Superduke Orange
Dus uiteindelijk.. de motor waar ik nu een beetje verliefd op ben is de Motor Morini 1200 Corsaro Competizione ... 2007 Moto Morini Corsaro 1200 Veloce specifications and pictures
maximaal wil ik 15.000 ~ 16.000 uitgeven.
Duidelijk is dat ik een 2 cilinder wil...
Nu komt er een belangrijk stukje bij.. het gebruik?
- Voornamelijk korte stukken, soms de stad uit (a'dam)
- Eventueel een pakje voorop achterop.. alsje iets mee wilt nemen
- Een leuke meid achterop .. moet wel kunnen
- Ik wil er ook eens (meermaals?) mee op vakantie gaan ......... (italie.. spanje.. etc)
Nu zat ik te denken, voor dat gebruik zou een V-Strom of een BMW GS ook prima zijn, maar toch wil ik wel iets sportiefs, en ik ben ook maar 1.70 dus een bmw gs is dan ook niet alles
Maargoed, ik waardeer het als bezitters van de genoemde motoren, mij de voordelen kunnen vertellen over hun fiets, ten opzichte van de morini corsaro.
Bedankt!
[om grapjes te voorkomen ]
deze keer komt er alarm op, 2 sloten, all risc verzekering ...
[/om grapjes te voorkomen ]
ik heb me overigens nog niet zo erg in kawasaki, yamaha, honda, etc verdiept ... weet niet of die nog motoren hebben waarvan je zegt.. die straalt uit wat de morini uit straalt maar heeft (nog meer) ook performance..
en als iemand een ktm duke ziet .....
Laatst bewerkt: