11e Fazer Meeting: 10 juni

Hog555

MF'er
31 mei 2006
187
0
Groesbeek
11e Fazermeeting (afgelast en verschoven naar 10 juni)

Een Toerrit door de provincies Gelderland, Braband, Limburg en Duitsland.
Met bijzondere punten als de 7 heuvelenweg, de dijken langs de Waal, de Hertog Jan Brouwerij in Arcen, en een bezoek aan onze ooster buren.

groesbeek.jpg


Belangrijk:
- Deelname aan de rit is geheel voor eigen risico.
- De route gaat over de openbare weg, hou je dus aan de verkeersregels.
- Rijden in een grote groep betekent; rekening houden met elkaar en elkaars veiligheid.
- De rit gaat een groot stuk door Duitsland, dus denk aan je paspoort of identificatie.
- Het is geen gemakkelijke route; let goed op los grind en slik op de kleinere weggetjes en hou voldoende afstand ten opzichte van elkaar.




route1_google_earth.JPG


Datum:

- Tour dag 10 juni

Start: Om 11:00uur bij de McDonald's te Cuijk (A73, afrit 4)
* Wil je vooraf nog even socializen, koffie drinken of een peuk opzuigen; zorg dan dat je er wat eerder bent.

Tanken: (voltanken voor de start, Duitsland heeft geen open tankstations op zondag.)
- 500 meter, van McDonald's af. N321 Beersebaan.

Pauzes;
-1e Eetcafe de Diepen in Milsbeek (80KM)
-2e Cafe Hertog Jan Proeverij in Arcen (130KM)
- Einde van de rit; McDonald's te Cuijk (200KM)

Lengte van de route; 200KM




Wie gaan er mee (ovb weer) ;
Hog555
Keen
Nobodie
SilverShadow
Next
Shimmy locoto
Ster (motorgek)
Spider
Future303 (miss honey)
Your Is
Texan
 
Laatst bewerkt:
ja ja.....ik ga mee *O*

goed bezig :}

aantal data kan ik niet, maar dat moet ik nog even zien
 
Ziet er erg goed uit deze rit. *O*

Dus ik doe ook weer erg graag mee. Ik kan alleen niet alle opgegeven dagen. 1 april is goed hoor... :Y
 
Jaahh!! Silver is natuurlijk ook van de partij!!! ennuh nog ff een opmerking... is het handig als ik me DB-killer mee neem?? :X

Ik heb er zelf ook geen. En ik heb aardig wat kilometers in Duitsland gemaakt en nooit geen problemen mee gehad. Of je sound moet wel zo belachelijk ruig zijn dat de politie kilometers van te voren aan horen komen. :P
 
[me="Grandia"]meldt zich voor zijn eerste Fazer-meeting :W (ovb van datum)[/me]
6 mei is toch de Mega-Meeting?
 
Die 'disclaimer' lijkt wel erg op die van mij voor de 9e Fazer-Zeelandmeeting.
Beter goed gejat dan slecht verzonnen heej.....

Ik ga mee, uiteraard onder voorbehoud van de definitieve datum.
 
Denk dat we 29 april en 6 mei kunnen laten vallen
want dan is de Superbike TT en Mega Meeting.

En inderdaad beter goed gejat dan slecht verzonnen.
Als newbie leer ik van de veteranen :+
 
Denk dat we 29 april en 6 mei kunnen laten vallen
want dan is de Superbike TT en Mega Meeting.

En inderdaad beter goed gejat dan slecht verzonnen.
Als newbie leer ik van de veteranen :+
Ik heb juist 29 april gestemd vanwege de grotere kans op goed weer en het feit dat de maandag er na een vrije dag is voor iedereen... (koninginnedag)
 
Denk dat we 29 april en 6 mei kunnen laten vallen
want dan is de Superbike TT en Mega Meeting.

En inderdaad beter goed gejat dan slecht verzonnen.
Als newbie leer ik van de veteranen :+
Dan zal ik ook maar eens mijn steentje bijdragen :+.

Je hebt nu 5 stemmen op 5 verschillende data _O- (en nee, ik heb niet gestemd want dan waren het 6 verschillende data ;) ). Ga er maar vanuit dan het niet lukt om iedereen tevreden te stellen.

Daarom:
Kies 3 data. Houdt daarbij rekening met vakanties, andere MF-meetingen, special events (superbike etc.). Vraag aan Spinnetje of zij de Pol wil resetten.

Laat mensen kiezen uit die 3 data anders komt deze rit er aan het einde van het seizoen of helemaal niet meer dit jaar :o.
Suc6 :P .

Edit: aantal gecontroleerd en verbeterd :o.

edit 2: heb je die route ook in mapsource-formaat of google earth formaat o.i.d. ?
 
Laatst bewerkt:
Vond het systeem van Vindtieleuk ook goed, drie data's stellen en vervolgens mensen niet laten kiezen welke datum ze willen maar laten zeggen welke data ze niet kunnen.
Mensen kiezen nu welke datum ze het liefst gaan, maar je krijgt eigenlijk geen inzicht wanneer de meeste mensen kunnen.


Dient trouwens, bij de herbeschouwing van de datum's, 1 april misschien ook vrij gehouden te worden? Aangezien dan de open toertocht van de Fazerclub.nl is ter ere van MXTR? Zijn toch een aantal mensen hier lid van die club?


[me="Dropje73"]meld zich trouwens ook aan, onder voorbehoud van de datum.[/me]
Niet gestemd.
 
Laatst bewerkt:
Count me in! Wel afhankelijk van de datum uiteraard. De motor is al gepoetst :+

Btw, ik zal vanuit Groningen komen, nog extra meetingspots onderweg?
 
Laatst bewerkt:
Dan zal ik ook maar eens mijn steentje bijdragen :+.

Je hebt nu 5 stemmen op 5 verschillende data _O- (en nee, ik heb niet gestemd want dan waren het 6 verschillende data ;) ). Ga er maar vanuit dan het niet lukt om iedereen tevreden te stellen.

Daarom:
Kies 3 data. Houdt daarbij rekening met vakanties, andere MF-meetingen, special events (superbike etc.). Vraag aan Spinnetje of zij de Pol wil resetten.

Laat mensen kiezen uit die 3 data anders komt deze rit er aan het einde van het seizoen of helemaal niet meer dit jaar :o.
Suc6 :P .

Edit: aantal gecontroleerd en verbeterd :o.

edit 2: heb je die route ook in mapsource-formaat of google earth formaat o.i.d. ?

Ik heb spinnetje :+ gevraagd de poll te resetten of datums te verwijderen.
We kunnen eventueel een voorrijd dag doen zodat er mensen mee kunnen die op de echte rit dag niet kunnen. Ik heb geprobeerd de route in mapsource te maken maar de helft van de wegen staan er niet in. Dus ik heb hem maar zo goed en kwaad het kon in google earth gemaakt. De detail kaarten heb ik zaterdag naar je gemaild voor opinie peiling *D
Kan jij de route met jouw TomTom maken door mee te rijden als voorrijd dag?
 
Ik heb spinnetje :+ gevraagd de poll te resetten of datums te verwijderen.
We kunnen eventueel een voorrijd dag doen zodat er mensen mee kunnen die op de echte rit dag niet kunnen. Ik heb geprobeerd de route in mapsource te maken maar de helft van de wegen staan er niet in. Dus ik heb hem maar zo goed en kwaad het kon in google earth gemaakt. De detail kaarten heb ik zaterdag naar je gemaild voor opinie peiling *D
Kan jij de route met jouw TomTom maken door mee te rijden als voorrijd dag?
Volgens mij kan in Google earth omzetten naar TomTom. Dus de google earth file mag je mij ook sturen ;). Ik heb je email gezien, maar ik wacht nog ff op de google earth file.

Het is overigens niet mogelijk met een TomTom om een route te maken door deze (voor)te rijden.
 
Volgens mij kan in Google earth omzetten naar TomTom. Dus de google earth file mag je mij ook sturen ;). Ik heb je email gezien, maar ik wacht nog ff op de google earth file.

Het is overigens niet mogelijk met een TomTom om een route te maken door deze (voor)te rijden.

Helaas kan ik je niks geven. Ik heb met natte vinger werk de route in mapsource gemaakt. En deze naar google earth gezet. En de route kan ik niet in google earth veranderen zodat deze klopt. Tenzij iemand een oplossing weet ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan