Show hier je motorbeurs aankopen

* pakt de digicam voor een plaatje van zijn entreekaartje :+

Laatst bewerkt:
Ik ben er om 15:30.

Kzie wel wat voor'n leuke dingetjes ik allemaal tegen kom. Ik dacht zelf aan een Optimate III. :)

Morgen tegen het einde van de middag ook (heel) wat foto's van mijn kant :Y

Zo ben er weer en heb wat nieuws gekocht.
een Caberg Solo helm, een leer/textiel motorjack, zit wel wat protectie in maar denk dat ik em als zomerjack gebruik en een busje alpine-clean om je oordoppen mee schoon te maken. Dat wassem voor dit jaar. Ben wel tevreden :).
full

Zo ben er weer en heb wat nieuws gekocht.
een Caberg Solo helm, een leer/textiel motorjack, zit wel wat protectie in maar denk dat ik em als zomerjack gebruik en een busje alpine-clean om je oordoppen mee schoon te maken. Dat wassem voor dit jaar. Ben wel tevreden :).
[afbeelding]

Ennuuuh............ was het veel goedkoper dan in de motorzaak of viel het mee. :P

Viel wel mee, helm was 169,- kzie em op internet iets duurder staan. Jas was 25 euro, dus dat leek me goedkoop. Koop je normaliter niet eens een zomerjas voor.

Nieuwe handschoenen gekocht, van 135 voor 60 euri. Leuk koopje toch? En ze passen precies bij m'n soesje.... 8-)
Leuke beurs, was af en toe wel het overzicht kwijt, zo groot. Weet niet of ik nu alles gehad heb, maar er was in ieder geval genoeg te zien. Volgend jaar weer! ;)

full

Vandaag een aantal dingen gekocht, waaronder: pak, helm, sloten etc.

GPPRO_RACING_GREEN_lge.jpg

20060107.jpg

Voor de mensen die nog naar de beurs gaan, zorg dat je voorbereid bent (dus dealerprijs, maat etc allemaal al weet). Want voor je het weet ben je alweer een aantal uur verder. Want bij de ene kraam betaal je weer een paar tientjes meer als bij de andere. Veel mensen zullen denk ook teleurgesteld naar huis gaan. Er is namelijk bij veel kramen geen voorraad. Dus zie je iets leuks en het is niet in jouw maat te verkrijgen, krijg je 9 van de 10 keer te horen dat je pech hebt. *Spreekt uit ervaring* :(

Hoi,

Gefeliciteerd met je mooie spullen!!
Mag ik vragen waar je de helm gekocht hebt en wat je er voor betaald heb?
Ik zoek namelijk dezelfde helm, maar dan in het blauw.

Groet,
Maus. :9~

Laatst bewerkt:

[afbeelding]

[afbeelding]

Voor de mensen die nog naar de beurs gaan, zorg dat je voorbereid bent (dus dealerprijs, maat etc allemaal al weet). Want voor je het weet ben je alweer een aantal uur verder. Want bij de ene kraam betaal je weer een paar tientjes meer als bij de andere. Veel mensen zullen denk ook teleurgesteld naar huis gaan. Er is namelijk bij veel kramen geen voorraad. Dus zie je iets leuks en het is niet in jouw maat te verkrijgen, krijg je 9 van de 10 keer te horen dat je pech hebt. *Spreekt uit ervaring* :(
Das een erg fraai pak mag ik wel zeggen :Y
Ziet er netjes uit

Ik ging eigenlijk voor een paar laarzen, maar aangezien ze niet de laarzen (met juiste korting) hebben die ik wilde :( heb ik maar een voor + achterbok gekocht *O*

voor_achterbok3.jpg

Laatst bewerkt:
kostte dat pak, ziet er errug leuk uit, die helm overigens ook maar die heb ik niet nodig

[afbeelding]

[afbeelding]

Hoi,

Gefeliciteerd met je mooie spullen!!
Mag ik vragen waar je de helm gekocht hebt en wat je er voor betaald heb?
Ik zoek namelijk dezelfde helm, maar dan in het blauw.

Groet,
Maus. :9~~

Ze hadden de helm nog wel in het blauw, al weet ik niet de maat.
Ik weet helaas ook niet de naam van de stand. :(
Heb namelijk geen bonnetje meegekregen en de tas is pleite. |(

zulke bokken waren 35 euro naast de kickstartstand.
mooi spul hebben jullie allemaal gekocht.

kickje voor jullie allemaal

Terug
Bovenaan Onderaan