Faillisementsverkoper Motorkleding - Breda

Boos B

MF veteraan
Lid geworden
8 mrt 2006
Waarderingsscore
5
In breda zit tegenwoordig een opkoper van failliete motorzaken. Ze kopen alle kleding, helmen e.d. op en bieden die tegen hele schappelijke prijzen aan. Op de prijzen van de kleding gaat namelijk standaard 30% af...

Waar? Breda, hoek catharinastraat / Bosstraat en Kennedylaan / vlaszak

Ze zitten op de derde verdieping. Beneden zit een matrassenzaak, daar ga je naar binnen 2 trappen op en voila: aanbod in overvloed. 2e week Januari krijgen ze nieuwe leren pakken.

Groet

B

Is er ook een naam van deze tent bekend??
Misschien een internetsite :?

hoorde het van m'n broertje ja. Morgen of overmorgen eens gaan kijken wat ze hebben liggen daar.

eehr... is er een naam bekend.... ja, maar nu even niet -O-... volgt nog, ok?

groet

B

Hey, dat is interessant.
Ga van de week ook maar even een kijkje nemen

Bedankt voor de tip Boos B

ik zal daar deze week ook eens naar binnen lopen denk ik.

wist niet eens dat er wat zat boven die beddenboer

Ik zag het ook toevallig toen ik erlangs reed opweg naar de halvords voor mijn vuurwerk. Ik zag een Alpinastar jas met een bord faillissementsverkoop motorkleding.... Meteen maar wezen kijken natuurlijk O-)

Kunnen degenen die zijn gaan kijken, hier vertellen wat er zoal te koop is. Zitten er 'nieuwere' modellen tussen en hoeveel goedkoper zijn ze dan?

Dat klinkt interessant !!!

Hebben ze daar alleen kleding en helmen of verkopen ze ook onderdeeltjes ???

Vandeweek toch maar eens langs gaan

Kunnen degenen die zijn gaan kijken, hier vertellen wat er zoal te koop is. Zitten er 'nieuwere' modellen tussen en hoeveel goedkoper zijn ze dan?

Idd, wel handig om te weten. Breda is niet voor iedereen dichtbij nml.

Maat van mij en ik zijn er al wisten kijken.
Motorjas van evo. Scheelt toch heeeeeel veel in prijs.

Maat van mij en ik zijn er al wisten kijken.
Motorjas van evo. Scheelt toch heeeeeel veel in prijs.

Hoeveel is heeeeeeel veel? Hebben ze ook afgeprijste pakken van alpinestar?

Ben net even wezen kijken ,ze hebben gewoon goede merkkleding en gelukkig niet teveel van die b merken ,kan niet bij iemand in zn portomonee kijken maar t scheeld zeker.
Inderdaad pakken van revite en evolution alpine star ed te koop ,paar Nolan helmen in de aanbiedingen!
Zo te zien geen onderdelen ed te koop.

ps vraag nog even extra naar de prijs, er gaat van de prijs op t kaartje nog iets van 30% af!!!

Ook niet onbelangrijk ,aardig behulpzaam personeel!!!

Laatst bewerkt:
Zei ik toch ;) Hoe heet die toko trouwens, Dallie? nog op gelet?

Het lijkt er zomaar eens op.... Bosschstraat is eigenlijk aan de andere kant van de vlaszak, maar het zou zo maar eens kunnen :Y :Y... voorlopig hou ik het hierop ;)

Zei ik toch ;) Hoe heet die toko trouwens, Dallie? nog op gelet?

Staat niet echt een naam bij maar er staan echt grote borden waar je naar binnen moet ,het is inderdaad de ingang van t bedden cq lampencentrum.(tegenover pizzaria)
Als je de Boschstaat (is eenrichtingstraat)uitrijd en je staat dan voor de stoplichten dan zie je de borden al hangen aan het pand rechts van je (overkant straat).

het is t straatje helemaal in t begin VOOR scherpe bocht rechts richting t Begijnhofje!

Laatst bewerkt:
hebben ze ook crossspullen daar, en hoe is het met parkeren van de auto.
hebben ze daar parkeerplaaten en moet je daar betalen.
gr ger

hebben ze ook crossspullen daar, en hoe is het met parkeren van de auto.
hebben ze daar parkeerplaaten en moet je daar betalen.
gr ger
Weet ik niet en yep en yep. Ben er zelf nog niet geweest dus ik weet niet of ze er crossspullen hebben. Gezien de beschrijving van de lokatie kan ik je wel vertellen dat er een behoorlijk groot parkeerterrein om de hoek ligt, waar je dus wel voor het parkeren moet betalen. Tarieven weet ik eerlijk gezegd ook niet, want het is voor mij toch alweer een jaartje of wat terug sinds ik daar voor het laatste geparkeerd heb. Maar iig loop je binnen 5 minuten van dat parkeerterrein naar die winkel.(nogmaals gezien de beschrijving van de lokatie) En als ik zeg binnen 5 minuten bedoel ik ook BINNEN 5 minuten. Zelfs met een rollator kan je het namelijk binnen die 5 minuten redden :Y :Y

Aantrekkelijke prijzen... wil dat zeggen, wat leuke combi's (al dan niet een 1888 model) van rond de €300 --> €400? En dan dus geen habbiebabbiemerk... :)

Ja hebben ze. In beperkte maten, ook die komen over 2 a 3 weken weer binnen.
Eej kerl, weet je toevallig of ze de Oxtar TCS Gore tex of Sidi vertigo tepor/gore tex hebben staan voor een leuk prijsje in maat groot?

mochten jullie interresse hebben er is een heel goedkope winkel met overstock kleding in stabroek belgie niet zo ver over de grens bij antwerpen zwarte arend

ben er ook geweest, er hangt veel kleding.
weinig helmen, en handschoenen wel veel maar lelijk en oud.
laarzen had hij wel een aantal maar niet echt "race" spul.
hing ook cross spul (helmen brillen broeken jassen)
heel veel rev-it broeken.
Maar niet veel echt nieuw spul

dit was dus vorige week toen ik er was, zijn aanbod wisselt sterk
Mijn zusje heeft daar laarzen gekocht. Is een vriendelijk man die je goed helpt.

Terug
Bovenaan Onderaan