Bliksem dé Tuono

Mooiste kleur Tuono???

  • Rood

    Stemmen: 10 17,2%
  • Rood/oranje

    Stemmen: 4 6,9%
  • Rood/wit

    Stemmen: 7 12,1%
  • Zilvergrijs

    Stemmen: 4 6,9%
  • Zilvergrijs/zwart

    Stemmen: 5 8,6%
  • Matzwart

    Stemmen: 8 13,8%
  • Zwart

    Stemmen: 15 25,9%
  • Full Carbon

    Stemmen: 5 8,6%

  • Totaal aantal stemmers
    58
Status
Niet open voor verdere reacties.
Godver het hele verhaal opnieuw tikken.

Kinkie we waren je inderdaad ineens kwijt,ik heb nog ff staan wachten bovenaan de dijk.
Ik was iets te vroeg naar rechts gegaan, dus ik was weer teruggereden.
Ik dacht dat je bij die mac Donald de snelweg was opgegaan,had ff een seintje gegeven.
:W :W :W

Was wel een mooie rit vond ik ,ik was na een klein stukkie inkorten via de lekdijk 450km verder weer om 19.45 thuis

Carolientje was het helemaal zat '( '(

Bedankt voor de gezelligheid allemaal
:Y :Y :Y

Gerrie ,hoe is het met jou lekkage afgelopen??
Ik heb onderweg nog gebeld ,maar helaas :N :N

Okkie Tidje en Tonijn ook goed thuisgekomen???
 
Laatst bewerkt:
Hé Moes, ik ben goed aangekomen in Nijverdal en King vast wel in de polder. die driepitter ging me veel te hard en dus zijn we eerder afgehaakt 8-)
Verder een super dagje wéér!! Ik heb welgezien dat je bovengemiddeld interesse had in dieBoxer :}
je ging er zelfs voor op de knieen en dat doe je normaal toch alleen maar in een bocht??

415300
 
415309


Zooitje ongeregeld, mooi weer, maar wel een beetje fris in de ochtend.
:+
 
Hé Moes, ik ben goed aangekomen in Nijverdal en King vast wel in de polder. die driepitter ging me veel te hard en dus zijn we eerder afgehaakt 8-)
Verder een super dagje wéér!! Ik heb welgezien dat je bovengemiddeld interesse had in dieBoxer :}
je ging er zelfs voor op de knieen en dat doe je normaal toch alleen maar in een bocht??

(Afbeelding)
Ik dacht al zoiets,hij deed het nog rustig vond ik.
Altijd moeilijk om een tempo te vinden wat iedereen goed past.
We rijden altijd heel rustig in de dorpjes enz

Je weet toch nooit hoe het uitpakt,ik ben vanmiddag aangereden door een landbouwtrekker terwijl ik stilstond 8-) 8-) 8-)
Gelukkig niks aan de hand ;)
 
Moes, Piet, Hansi en heren Tuono-ers, lekker gereden vandaag. Niet te gek maar gewoon lekker doorrijden. En slap ouwehoeren op een terrasje, altijd goed! Dat smaakt naar meer. Die verdwaalde Fireblade reed trouwens ook lekker mee!
:] :] :] :] :]

Erwin, dank voor de organisatie :}
 
jahoor ,ook ik ben weer veilig thuis.
ik heb me prima vermaakt en vond het tempo gewoon goed zo (soms mocht het wat zachter soms wat harder maar dat hou je altijd)
ook het nivo op het terras was precies goed
;)
 
jahoor ,ook ik ben weer veilig thuis.
ik heb me prima vermaakt en vond het tempo gewoon goed zo (soms mocht het wat zachter soms wat harder maar dat hou je altijd)
ook het nivo op het terras was precies goed
;)
Welk nivo??

Tuonootje rijd helemaal kut sinds gisteren
Ketting ligt over de uitlaat te vonken en te slaan,en hij hokt en bokt als een dolle stier '( '( '( '(
 
ik vond het ook gezellig , erwin bedankt :}

beetje jammer dat hans echt ze bougie kap er af had getrokken anders had het nog leuk kunnen worden :+
vond de tuono's toch een beetje tegen vallen , behalve die van moes dan , had er meer van verwacht
:W
 
Vandaag een mindere dag, was mijn kat magnus al twee dagen kwijt.
Deze heb ik vanochtend dood gevonden aan de A2 ;( ;( ;(

In Memorian

full
 
ik vond het ook gezellig , erwin bedankt :}

beetje jammer dat hans echt ze bougie kap er af had getrokken anders had het nog leuk kunnen worden :+
vond de tuono's toch een beetje tegen vallen , behalve die van moes dan , had er meer van verwacht
:W

Had Erwin je dan niet verteld dat wij een "toerklubje met dure fietsen" zijn? Ik zit het liefts de hele dag op het terras, gewoon een beetje naar al dat moois kijken.
8-)
 
morgen heren,

tussen al dat glimmende en vooral gepimpte fietsen paste de oude 3 pitter niet helemaal, maar heb het goed naar me zin gehad.

Voor de koffiestop ff afgekeken hoe het moet en na koffiestop ook eens van alles geprobeerd, ging wel lekker!

Maar je haakt tog nie af als een ander harder gaat :?
gewoon aans;uiten en je eigen tempo rijden!

PS naar Erwin: De 3 Pitter heeft van dit soort tochtjes(kleine 400km) niks over gehouden hoor, alleen routerol los, valt mee he *O*

PS. Catje ken je al weer zitten? 8-)

http://www.motor-forum.nl/forum/misc/415479

Bijlage: 30690009.jpg
 
Laatst bewerkt:
jahoor ,ook ik ben weer veilig thuis.
ik heb me prima vermaakt en vond het tempo gewoon goed zo (soms mocht het wat zachter soms wat harder maar dat hou je altijd)
ook het nivo op het terras was precies goed
;)
ook weer veilig thuis,nu ja gisteren dan om 1645 uur O-) was wel gaaf,mooie route wat is nederland dan mooi,vond het soms wel te hard gaan,ik ben meer van de omgeving ook bekijken,niet dat ze je later vertellen waar je geweest bent :Z :Z . leuke ploeg gezellig op het terras,zeker met n paar hagenezen,toch,niet dan :Y :Y
 
Bedankt Moes,Kuipers en Dalman -O-
Vanavond een besloten begrafenis hier achter de dijk in het natuurgebied.
Mijn vriendin is helemaal over de flos, loopt al sinds vanochtend te huilen ;(
Hoop dat ze een beetje bijtrekt vanavond
 
hoi MOES,jij noemde gisteren een dealer met veel aprilia kleding ,welke was dat??
en wie weet waar je de nieuwe kledinglijn kan kopen? :Z
 
Dit weekend de eerste 400 kilometer gereden op mijn Tuono die ik vrijdagavond heb opgehaald.
Tuono rijd prima, vooral op de provinciale en kleine wegen met veel bochten.
het is wel wennen na heel veel japanse drie- en viercylinders.
Sturen is geweldig, je rijdt makkelijk op de rand van de bandjes!!
 
Moes,

Alles is weer dicht. Nieuwe slangenklemmen doen wonderen bij die dingen. Vandaag naar Belgie geweest (MOB) en geen lekkage gehad.
 
vond de tuono's toch een beetje tegen vallen , behalve die van moes dan , had er meer van verwacht
:W

wat had je dan verwacht?we zijn (minimaal) 2x geflitst (en tidje en ik ook nog gelaserd),reden met ze tienen ruim 120km/u over een dijk tussen de fietsers door en voor de rest zal koos (blik op de weg) ook nog wel wat aan te merken hebben gehad....
of zit je ons te fukke? :X

bbkinky: vervelend voor je van magnus ;(
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan