Brielle en omgeving

Status
Niet open voor verdere reacties.

tvl2000

MF veteraan
1 mei 2006
1.503
3
Omgeving Rotterdam
Facebook
Instagram
Wie o wie rijd er in de omgeving van Brielle wel eens rond in zijn 1-tje?

Als je het leuk lijkt om eens niet in je 1-tje te rijden reageer dan !

:)

groetjes

Tim
 
Hey,
Ik rij zo af en toe best wel in omgeving spijkenisse - brielle ik vind het daar mooi rijden vaak rijd ik daar alleen of met me pa. Ik zelf kom uit poortugaal. Een echte motormaat heb ik nog niet dus rij graag een keer met je op.

Gr René

Edit: P.S. Ik rijd nog wel begrenst :P maar dat moet uitmaken gok ik *O*
 
Laatst bewerkt:
jup heel toevallig best wel :D *O* zo ongeveer van af nu een jaar geleden begonnen tot 04-04-06 *O* *O* *O* zouden wij elkaar gezien hebben dan?
Ik was die jongen die op of een zundapp :] of een racefiets kwam :Y
 
jup heel toevallig best wel :D *O* zo ongeveer van af nu een jaar geleden begonnen tot 04-04-06 *O* *O* *O* zouden wij elkaar gezien hebben dan?
Ik was die jongen die op of een zundapp :] of een racefiets kwam :Y


gezien hebben?? sterker nog: we hebben nog een aantal lessen samen gereden ;)
Ik ben die 'andere' rené :) kwam altijd met een Oranje Kia Picanto O-)
en heb een maandje later op 4-5-6 mijn rijbewijsje behaald (in 1 keer)
ik hoorde nog van nico dat jij geslaagd was toen ik nog leste *O*
wat een toeval :+

BTW ik rij een beige achtige GSX 750 F, heden met een Laser Duotech dempertje :9~
 
OK! geweldig 8-) René die ken ik nog wel ja want met jou heb ik ook examen voertuigbeheersing gedaan. Toen we wegrijden deed mijn motor raar |( en toen we eenmaal reden hadden we 2X de brug tegen :( en toen moesten we nog maar zien te slagen na al die pecht -O- maar het was gelukt *O* .

Maar dan moeten we eens afspreken om een stukje te gaan rijden ofzo... daar was dit topic immers voor bedoelt :) .

P.s. je luisterde nog goede muziek ook })
 
oww jah dat examen, echt drama die weg daarnaartoe :(
en het was koud, ook dat weet ik nog :) hahaha

maar we moeten zekers eens een stukje rijden heb je groot gelijk in :)
het is heerlijk om te rijden ;)

anyways ik luister nog steeds goede muziek hoor O-) .
 
Van het weekend (nu zo ongeveer) zou ik naar friesland toe gaan op de motor maar dat gaat helaas niet door :N .
Oftewel we zouden zondag best eens een stukkie kunnen gaan rijden. Ik denk dat het dan het handigst is om bij de mac afte spreken waar we wel wat uurtjes hebben gereden :] :P .
 
vind het best, mac is prima te vinden ook :)
tvl ook nog mee, waar moet jij vandaan komen?

mail me anders ff el_pinoh @ hotmail om verder af te spreken
 
Hey De mac is dus ideaal ja maar nu moeten we nog een tijd afspreken. Ik dacht zo rond een uurtje of 12?? vanavond ben ik heel de avond weg maar als ik thuis kom (ergens in de nacht) dan check ik wel altjd mijn mail nog. Dus als je dan een tijd (rond 12 uur ;) ) Wilt mailen ( en of posten )wanneer jij ook kan en we het beste af gekunnen spreken dan zou dat handig zijn.
 
:W Terugvindpost, wie weet, wie weet.

Ik kom uit Hoogvliet, en rij gemiddeld 1 keer per 2 maanden. _O-
Misschien de komende weken nog een keer met een mooie avond. :Y
 
OK dat is mooi ik had ook al zoiets in gedachten Ik heb gsx(je) ook al gemailt (dit ook gepost) wanneer hij kan. Maar ik denk dat het dan 12:30 zal worden het is even de vraag wat hij zegt.
 
Shit net uit bed beetje laat geworden gisteren :9 Ga rond 1 uur we guit brielle dus ik zie jullie misschien nog wel ergens rijden....
 
Hey allemaal,

Zonde dat jullie er niet bij konden zijn. Ik zelf was er om half 1 en GSX F(je) kwam ook net daarna aan we hebben nog tot 1 uur gewacht en toen zijn we gaan rijden. Het was een prachtig ritje. We zijn bij brielle via de N59 het volgende eiland eens wezen verkennen. Het grootste deel zijn we van de grotere wegen af geweest, af en toe wisten eigelijk niet eens waar we waren. In totaal hebben we ongeveer 100 km gereden.
We zullen nog eens een ritje moeten organizeren.

Gr. René
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan