Ik ben bezig met een virago 1100 om te bouwen tot een soort V-boost systeem.
Er is een gemeenschappelijke buis tussen de twee carb's met twee aftakkingen naar elke cylinder.
Onder de 4500tr gebruik ik maar één carb maar erboven BOEM de tweede direct vol open via een modelbouw servo.
De servo kan enkel de carb dicht houden, niet open doen, dit gaat via een veertje naar de andere carburator.(ik zou niet graag hebben dat de servo mij een natte broek bezorgd)
Volgens bepaalde sites zou ik door de enkele carb onder de 4500tr ook een hoger koppel hebben in de lagere toeren? kan dit?
http/kjs.hypermart.net/upgrade/virago_manifold.htm
Maar moet ik dan de ralentir en mid sproeier van de tweede carb dicht solderen zodat deze mijn regelingen van de eerste carb niet beinvloeden?
Is 4500 tr een goed punt voor omschakeling.
Heeft iemand dit ooit geprobeerd?
Er is een gemeenschappelijke buis tussen de twee carb's met twee aftakkingen naar elke cylinder.
Onder de 4500tr gebruik ik maar één carb maar erboven BOEM de tweede direct vol open via een modelbouw servo.
De servo kan enkel de carb dicht houden, niet open doen, dit gaat via een veertje naar de andere carburator.(ik zou niet graag hebben dat de servo mij een natte broek bezorgd)
Volgens bepaalde sites zou ik door de enkele carb onder de 4500tr ook een hoger koppel hebben in de lagere toeren? kan dit?
http/kjs.hypermart.net/upgrade/virago_manifold.htm
Maar moet ik dan de ralentir en mid sproeier van de tweede carb dicht solderen zodat deze mijn regelingen van de eerste carb niet beinvloeden?
Is 4500 tr een goed punt voor omschakeling.
Heeft iemand dit ooit geprobeerd?