Hornetmeeting in de Eifel

Wie gaat er mee de eiffel in???

  • ja lijkt me leuk

    Stemmen: 14 66,7%
  • nee dank je wel

    Stemmen: 7 33,3%

  • Totaal aantal stemmers
    21

motormeisje1982

Die hard MF'er
20 jan 2005
491
0
doetinchem
Omdat de hornet meeting zeer geslaagd was hadden een aantal het idee om een weekendje naar de eiffel te organiseren. Om een start te maken hier alvast een poll om te kijken hoeveel mensen er mee willen.

Reageer alleen als je serieus mee wil en kan. We gaan dan samen met die mensen bekijken wat een geschikte datum is zodat iedereen mee kan.

De planning is ongeveer begin september

Om wat dingen door te spreken voor t weekendje eiffel leek t me handig om ff een datum te prikken.

De datum is geworden 2 juli,

Om 12.00 uur bij de mac in veenendaal ( plaats van de megameeting) af te spreken en van hieruit naar een leuk cafetje in leersum te rijden waar we wat dingen kunnen bespreken. (Heb nl gehoord dat dat een heel leuk cafetje is )


Als je mee wilt met t weekendje weg moet je 2 juli komen kan je niet en wil je toch mee moet je mij even mailen. Na deze datum word de accomodatie besproken en kan niemand meer afzeggen of erbij komen.

tot dan...

ennu waarschijnlijk kunnen we ook nog wel ff een stukje


Lijstje met voorlopige deelnemers bijeenkomst 2 juli + eiffeltocht.

Motormeisje
Horney
Greyhorn
Salty
Fitrefo
Nessy ( niet aanwezig 2 juli)
Losbol ( niet aanwezig 2 juli)
The blue one
Reece
 
Laatst bewerkt:
full


[me]the blue one is van de partij :Y
[/me]


moet alleen even andere uitlaten regelen, maar die moesten er toch nog komen voor op het circuit.
 
YEaaahhhhh !

Ik gaan mee !!!

Gaaaaaaaaaaaaaf! Ik wil ook mee! *D
In augustus wordt het voor mij en LoSBoL wel lastig om vrij te krijgen van werk, dus het liefst begin september...

Enne, ben wel van plan om met een andere motor te verschijnen })
 
gaaaaaf een meeting. zet mij maar op het lijstje
en aug,sep is een heel goeie tijd dan heb ik namekijk vakantie
:] :]
 
dat is een leuk idee zeg! ;)
wil daar zeker proberen bij te zijn :Y
kan je evt. wel ff handje helpen bij de organistatie
[me]horney heeft nog heel wat info-links en ideeën voor een Eiffelweekend :P [/me]
 
leuk *O*

Ik heb ook op "ja" gestemd, moet nog wel even afwachten wat het plan wordt en waar nodig of ik vrij krijg van de baas en wat de financiën dan toelaten ...

[me]Ted weet ook wel wat over de eifel en weet een leuk hotelletje wat leuk en niet te duur is, maar die zullen meerderen wel kennen ... ( http://www.sonnenblick-luetz.de )[/me]
 
Goed idee, ben zeker van de partij..... :Y

Hoelang moet dit weekendje worden?
Vrijdag t/m zondag??
 
Goed idee, ben zeker van de partij..... :Y

Hoelang moet dit weekendje worden?
Vrijdag t/m zondag??

Volgens ingewijden in eifelland kun je er beter doordeweeks rijden dan in het weekend omdat het te druk is, daarnaast is de kans op controles groter en dus ook de pakkans als je ergens (knippers,spiegels,helm etcetc) geen E-keur op hebt zitten.

Bovenstaande in acht nemende is het waarschijnlijk slimmer om er een midweek van te maken, moet iedereen alleen nog vrij kunnen nemen

Verders maakt het mij niet uit, ik ga ook in het weekend wel mee :Y
 
ben ook geintereseerd. moet dan wel een hoop gesleuteld worden en weet niet of ik tijd maar ik zie wel wat de rest besluit en kijk dan of ik mee kan. :]
 
Sjongejonge, kom op mensen, we moeten dit topic wel een beetje levendig houden hoor, het klinkt nu allemaal zo van " ja, ik wil.... of nee ik wil niet "
en voorderest blijft het wat stil..

Op zich is er dus wel animo, dusse...

Alvast denken over hoe en wat lijkt mij wel aardig

Beetje gezellig maken dus :)

Wij (Nessy et Moi) zouden heel graag een midweekje ervan maken, maar ja, de baas he... dus dat zal niet lukken, zal dus een weekendje moeten worden, iets van vrijdag tot en met maandag, of van zaterdag tot en met dinsdag.

begin/midden september zou moeten lukken

Heb al begrepen dat er meer mensen al meer ideeen hebben, wij zelf zijn er zelfs nog nooit geweest, dus laat maar eens horen ;)

Enne als we daar dan zijn, willen we natuurlijk wel stevig doorrijden, daar is volgens mij de omgeving zeer geschikt voor.
Meerdere groepjes met verschillende rijstijlen zijn dan denk ik een must, dat maakt het voor iedereen het meest leuke.

*D
 
Goed idee zeg! Ben al vaker in de eifel geweest met de Hornet, en is 10x beter rijden dan hier in NL. Dit voorjaar nog in het zwarte woud geweest, ook heerlijk rijden. Dus als het ff uitkomt ga ik wel mee! Van politiecontroles heb ik nog nooit wat gezien, valt volgens mij allemaal wel mee.
Paar dagen vrij nemen moet mij ook nog wel lukken!
Eventueel wil ik wel het een en ander organiseren, stuur maar een mailtje!
*O* *O*
 
Ehhh........... Eiffel..... :?

De Eifel........ hmmm... ik hou het topic wel ff in de gaten.

Maar nu ga ik slapen..... :Z

http://www.euroreizen.be/vakanties/eifel/index.htm

Kato, goed dat ik je tref.
Had graag informatie over je duoseat-cover en bellypan.

Heb je deze bij Honda besteld of bij de dealer, en komen ze in kleur of heb je ze laten spuiten ?

Enne de prijs van het geheel, vind het er goed uitzien en ben bang dat ik het nu ook wil op het fietsje
:Y :Y :Y
 
Kato, goed dat ik je tref.
Had graag informatie over je duoseat-cover en bellypan.

Heb je deze bij Honda besteld of bij de dealer, en komen ze in kleur of heb je ze laten spuiten ?

Enne de prijs van het geheel, vind het er goed uitzien en ben bang dat ik het nu ook wil op het fietsje
:Y :Y :Y

Belly pan? Zit er volgens mij niet op en als ik mij niet vergis is de duocover een Honda accessoire van het 2005 model. Ik neem aan dat die vanuit de fabriek dan ook in de juiste kleur geleverd kan worden.
 
Is er al wat bekend? :P

O,ja ik kan alleen na 2 september aangezien ik vandaag een nieuw huisje heb gekocht en er per 1 september intrek *D

Gelieve hier mee rekening te houden bij het plannen ;)
 
Is er al wat bekend? :P

O,ja ik kan alleen na 2 september aangezien ik vandaag een nieuw huisje heb gekocht en er per 1 september intrek *D

Gelieve hier mee rekening te houden bij het plannen ;)

*O* Gefeliciteerd met je nieuwe huis! *O*

En LoSBoL en ik kunnen ook geen vrij krijgen in augustus... Dus september lijkt ons ook een goed plan!
 
*O* Gefeliciteerd met je nieuwe huis! *O*

En LoSBoL en ik kunnen ook geen vrij krijgen in augustus... Dus september lijkt ons ook een goed plan!

*D bedankt

enne ik las in dat andere topic zondag :? vindt het geen verkeerd plan maar volgens mij wordt het errug warm :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan