[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (12)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duderuud

Admin
Crew
Lid geworden
19 mei 2001
Waarderingsscore
4.766
Hier deeltje 12 omdat deel 11 problemen had met het updaten en laten zien van nieuwe posts.

Dus, mocht je nog willen weten of je op 3 maart 1975 (ofzo) gespot bent, dan kan je deze 26823 posts (bij benadering) ff doorlezen... _O-

[centraal] MF'er gespot? Post het hier!

[Centraal] MF'er gespot? Post het hier! (2)

[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (3)

[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (4)

[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (5)

[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (6)

[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (7)

[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (8)

[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (9)

[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (10)

[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (11)

De bedoeling van dit topic
Als je een mede MF'er hebt gezien ( :W ) dan kan je dat hier posten.
Probeer zo duidelijk mogelijk te zijn, type/kleur motor, datum/tijd en waar je diegene hebt gespot natuurlijk.

Hoe herken ik een MF'er?
Aan de MF sticker natuurlijk! ( *O* )
full

Heb je nog geen sticker? ( |( ) Dan kan je deze hier bestellen. Hier staan ook langwerpige MF-stickers en MF autostickers.

full

Vanmiddag in Zoetermeer bij Hans van Wijk rode RF900 en een GPZ 500 gespot!
wie o wie

Xeneos :W

Ging inderdaad lekker in dat vorige deel... maar vol goede moed nog maar eens proberen.

Gistermiddag rond 4 uur, een geel/zwarte thundercat (denk ik, heb niet echt opgelet :X ). In Nijmegen, na een stuk door de file te zijn gereden vooraan net na de Waalbrug. Daarna nog een stuk samen opgereden en op Keizer Karel een andere aflsag genomen.
Ik was degene op de zwart/blauwe ZZR met zadeltassen (en ik heb je mijn sticker ook even laten zien). :W

Volgens mij heb ik vanmiddag een ploeg MF'ers van het "Groningen en Drenthe" topic gespot. Ik reed ze tegemoet bij Hoogkerk. Ik dacht Vienus te herkennen, die heeft een nogal opvallende motor / kleding combi ;)

Volgens mij heb ik vanmiddag een ploeg MF'ers van het "Groningen en Drenthe" topic gespot. Ik reed ze tegemoet bij Hoogkerk. Ik dacht Vienus te herkennen, die heeft een nogal opvallende motor / kleding combi ;)
waren de boys van het groningen motor studenten topic :Y

Vanmiddag Mac donalds sloten 12.35 uur
rood witte yamaha thundercat,met sticker
je ging de mac in en weer snel daarna weg

wie o wie

net rond 14:30 in scheveningen een Aprilia falco met sticker, bestuurder had een Blauw leren Alpinestar pak aan, ik reed een stukkie achter je en opensa ging je keren op de boulevard :+

PhalKo misschien :?

en nog KRSeverien gespot, en ermee staan lullen :+

en om 17:25 in den haag bij de LIDL (bij de haagse markt in de buurt)
een rode Yamaha SZR kenteken MP-**-72

Vanmiddag gespot op en rond TT circuit Assen:

* natuurlijk Villie aan de Stekkenwal :)
* Jasper tijdens de training, goed gedaan jochie, tevreden?
* Lennuzz in koekblik richting Welcome center, werk aan de winkel dit weekend? :]

Vanmiddag op de dijk van Zwolle naar Deventer een zwart/zilveren SRAD. Ik reed op een rode Aprilia met mijn vriendinnetje achterop!!!

We hebben nog ff met een oldtimer-tour meegereden ;) :} ;)

Wie o wie??

Twee spots gistermiddag in Koog a/d Zaan bij het winkelcentrum Westerkoog.

'Tom', blauwe R6 met stickertje.

Terwijl we stonden te praten kwam er een oudere Suzuki SRAD (blauw/wit) voorbij, ook met een stickertje...

Gistermiddag inderdaad rookie 19 gespot op de Coenecoopbrug in Waddinxveen! Mooie bike en strakke pijp! :9

tijdens de Eggrun in roden verschillende m-f'ers gespot. Rat&Mouse+ motordmuis+aanhang een diversion met sticker(heb wel met de eigenaar gesproken maar ben de naam kwijt) en volgens mij werd ik herkend door iemand op een mooie zwarte GS 500 met volle kuip.

komende maandag om 1900 zijn mijn vriendin en ik(en nog een aantal andere bikers) te spotten in "man bijt hond" (die hebben de eggrun gefilmd) wij zijn die idioten in paashaaspakken :+

Vanmiddag rond 4 uur gespot op de A20 Rotterdam, (bij afslag Kralingen), 2 motorrijders, waarvan de voorste met MF sticker. Het was een blauw/witte GSXR, je reed met vrouwelijke duo die een rugzak omhad. Je maatje achter je reed op een rode motor, maar ik was meer op jouw motor aan t letten om te zien waarop hij reed... ;)

wie o wie?

Spot ik vanmiddag een groep motorrijders op het klaverblad Gorinchem (afrit A15-richting Breda), waarvan de achterste iig een MF sticker had. Dus ik denk even toeteren naar die mannen en wat krijg ik terug? Het internationale gebaar met de vinger -O-

Alsof het mijn schuld was dat 1 van jullie met pech stond :X
Geeft niet jongens, ik zou ook schrikken van een eenvoudig zwart koekblik met een toeterende en zwaaiende vent er in _O-

nu al deeltje 12 ?

pff gaat hard :+

bij deze 2 spots vandaag.

de eerste was in Alkmaar bij zaanstad motoren
x1pk3XKqoinyMvZ8--oUMQcU7CiKteIHUcHQBuxLWtTPsNf42LZaeHcYshyVwJ6IxQeQ3DpmuAoYMYOfgF7WeN6jUbi0KQz70kmh5LkBllwuPyUrTNgL-Kn_1Sr9MmbK8rU8QMzPKphxYk

2e was in schagen rond 17.00
x1pk3XKqoinyMvZ8--oUMQcU4NQQXdrpJ2uwRkWEXatnaxsUy8pl18Kegx5lDUJTBsF2MG8NJ2AqCgpaKMz_TvOea5pZbp7gNoyjd1mXJeEkKb5Hb_j4b0xTA2k3vRdoY6QYpFzWo2NtGE

mvg Mike :W

Laatst bewerkt:
Vanmiddag op de dijk van Zwolle naar Deventer een zwart/zilveren SRAD. Ik reed op een rode Aprilia met mijn vriendinnetje achterop!!!

We hebben nog ff met een oldtimer-tour meegereden ;) :} ;)

Wie o wie??
ikke! :W
was wel leuk.. lekker knallen op het dijkje.. was trouwens de eerste keer dat ik daar reed *O* beste stoet blauwe nummerborden trouwens met grappige bezemwagen (letterlijk!)...
ff later ging jij naar rechts en ik naar links.. ben ik van voren geflits door de politie nadat ik sportief wegtrok bij de verkeerslichten :X
werd ik ook nig stande gehouden! ;( moest ik mn rijbewijs inleveren :N maar omdat ik van voren werd geflitst was r nix aan de hand *O* dus morgen weer lekker toeren *O*

verder ben ik nog een mf sticker tegen gekomen op de holterberg en later precies dezelfde sticker op de A1 ergens voor apeldoorn. je reed samen met die repsnol honda

:W hi!

Gespot vanmiddag 15 april, helaas zag hij ons (3 man) niet staan ....

Waar : Bourtange
Tijd : 14:40
Wie/wat : zwarte Honda. Diversion dacht ik.
Motorrijder in zwart textiel. Toch ?

Wij stonden bij het haventje in Bourtange. Jij sloeg rechtsaf richting....

Gisteren gespot; bij sportschool Elegance Health Centre in Waalwijk; een rode sportmotor (type zag ik zo gauw niet); wie o wie ???

In de herhaling omdat deeltje 11 niet zo goed werkte: vrijdagmiddag rond 15.30 uur bij Safe Zoetermeer een MF-er gespot op een Ducati. Je reed net het terrein af. Je droeg een witte helm en de achterkant van je pak had een 'tijgerprint'?? Wie o wie?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan