Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Strak gedaan, Edje!!
Dat bedoel ik met die artiest die diep in sommige mensen zit
Xray wel, en ik niet...puh
Soms zit het mee en soms zit het tegen
volgende keer beter
http/www.mfa.nl/
Welterusten......
@CB-Edje.....
Mooie opening... dat kunnen we dus ook aan jou overlaten.
@MFA1, 2, THE ESSENTALS, THE MASTERS en alle andere Editions......
(Afbeelding)
Xray wel, en ik niet...puh
Dat ie niet in de openingspost erbij staatmis ik wat?
@edje goeie foto!! t blijft toch de mooiste stad op aarde
X reed jij gisteren rond een uur of 17:15-17:30 op de daalwijkdreef? Zag iig een zwarte fireblade en de bestuurder had een gespiegeld vizier ,kon alleen niet zien of je een sticker had
@ rest van MFA ,alles goed?
dat is al de tweede keer een bijna X spotNope snik snik, X heeft helemaal geen blade !!
En ik zat nog thuis ook ...
MFA
Het lijkt misschien lang geleden, maar het zijn de pagina's die zo snel gaan en er voor zorgen dat het lijkt alsof ik hier lang niet ben geweest !!
[me]Als het zo doorgaat halen we straks toch het AKM topic nog in ...[/me]
Edje, zo gozah jij ook 'n deel op je naam Nice pic !!
Iedereen thanx voor de complimenten wat betreft mn openings pics en mn creativiteit ...
[me]X vind het leuk daar mee bezig te zijn ...[/me]
Mocht het zijn dat MFA het leuk vind dat ik daar mee door ga, dan doe ik dat graag. Uiteraard gaat het mij niet om het openen van de GMMA topics ...
[me]Idee: ik maak de openings pics, en stuur die dan naar de dan aangewezen persoon voor het openen van 'n nieuw deel !![/me]
hee het is maar 'n idee ...
[me]Er zijn natuurlijk ook mensen die wel willen proberen een opening topic te maken, en die wil ik absoluut niet in de weg staan[/me]
Verder ...
Mn vloer is eindelijk af, nu nog meubels uitzoeken en wachten tot mn banken binnen komen (ergens in mei) ...
Prairy ... Thanx babe moeten alleen dvd 3 nog voor de helft en dan natuurlijk dvd 4 kijken, damn die serie is echt gruwelijk !
[me]X hoopt dat er iemand is die voor mij de complete serie Lost en/of Fastlane op dvd kan regelen ...[/me]
Zo weer bij gepraat ...
Mn rug gaat beter, heb er reeds 2 trainings dagen op zitten ...
Damn dat sporten in de gym voelt goed, heb het echt gemist en ben blij weer te zijn begonnen
MZZL X
ps @ BB ... Ik had jou MSN mail gehad ! Weet alleen niet meer of ik
al had gereageerd ... Maar we hebben nog steeds geen plannen voor Zondag !
We horen wel wat het wordt !!
Verder ...
Mn vloer is eindelijk af, nu nog meubels uitzoeken en wachten tot mn banken binnen komen (ergens in mei) ...
[me]X hoopt dat er iemand is die voor mij de complete serie Lost en/of Fastlane op dvd kan regelen ...[/me]
Zo weer bij gepraat ...
Mn rug gaat beter, heb er reeds 2 trainings dagen op zitten ...
Damn dat sporten in de gym voelt goed, heb het echt gemist en ben blij weer te zijn begonnen
MZZL X