zondag 28 mei: 593 en 1/2 bochtentour

Yuk Foo

MF veteraan
Lid geworden
10 mrt 2004
Waarderingsscore
0
Zondag 28 mei 2006 willen we weer een dagje serieus gaan sturen.
Het enige wat we op de 395 en 1/2 bochtentour van vorig jaar konden opmerken was dat het wat lang duurde voordat we aan het echte stuurwerk konden beginnen en dat het jammer was dat de leukste haarspeldbochten dalend werden genomen. Deze zijn stijgend immers leuker. We hebben het binnendoorstuk naar de Ardennen daarom vervangen door snelweg en de route door de Ardennen andersom gelegd. We hebben er ook nog een stukje rond de Rursee aangeplakt.
We kunnen ons eerlijk gezegd niet voorstellen dat je, zonder ergens te moeten overnachten, nog meer rijplezier op één dag kunt hebben.

Ook niet-leden zijn van harte welkom welkom om deze tourtocht mee te rijden.
Voor leden van MotorVision zijn voorrijders aanwezig. Niet leden kunnen de rit in een eigen groep rijden, op eigen gelegenheid rijden, of kunnen voor zover mogelijk aanhaken bij groepen met een MotorVision voorrijder. Bij een grote opkomst zal niet voor iedere groep vanuit MotorVision een voorrijder beschikbaar zijn.
We gaan er van uit dat iedereen zelf de routebeschrijving heeft uitgeprint, of in de gps heeft ingeladen.

Door mee te rijden ga je akkoord met de voor onze activiteiten geldende algemene voorwaarden. Waarmee je vooral belooft dat je ons niet aansprakelijk stelt als je onderuit zou gaan. Deelname is op eigen risico en voor eigen verantwoording.

Klik hier voor meer informatie en de routebeschrijving.

Deelnemers so far:
- Yuk Foo (voorrijder indien nodig of cameramotor)
- Sander SV (voorrijder)
- Verry Fast Roland (voorrijder)
- Dallie
- Miss Nitro
- Cosmas
- Motorfreakje
- BadEend
- Fully?
- Kito (hoogst waarschijnlijk wel...ja die zon die gaat wel schijnen)

waarschijnlijk
- Karel (voorrijder indien nodig of cameramotor)
- Ducati58
- Trixz
- Redline rider (indien niet te brak)

Er zijn in ieder geval genoeg voorrijders. Dus de groepjes gaan niet groot worden. We streven naar groepjes van 5 - 8 motoren. Dat is wel zo fijn rijden.

Laatst bewerkt:
Ik hoop dat ik er NIET bij ben... want dan zit ik namelijk in de Dolemieten. Mocht mijn weekendje Dolemieten niet doorgaan ben ik zeker van de partij.

Ik hoop dat ik er NIET bij ben... want dan zit ik namelijk in de Dolemieten. Mocht mijn weekendje Dolemieten niet doorgaan ben ik zeker van de partij.
Het klinkt zo onaardig om nu te gaan zeggen dat wij ook hopen dat JIJ er NIET bij bent :+

(En pas je ondertitel eens aan joh...)

Dit klinkt errug LEKKER :P

Ik hou nog even een 'slag om de arm' maar hij staat genoteerd!!

:W

P.s. hou april in de gaten voor een 'halve' XXL rit van Rotterdam Incorporated die ik klaar heb liggen :)

Laatst bewerkt:
Als het na 22 april is hou ik me aanbevolen! Laat maar ff weten als je wat gepland hebt. Kouwe klouwe rit in januari was ook gezellig.

Ik 'drop' het wel ff tegen die tijd :Y ..

Het krrrrrieeeeebelt. Geluk dat mijn motor elders gestald staat... (C2H60)

topic is gemarkeerd ;)

eerst eens de route in mapsource bekijken ....
Ik weet zeker dat je de route de moiete waard zult vinden. Als je nog suggesties hebt om het nog leuker te maken, dan horen we dat natuurlijk graag.

ff Oma een schop geven.
yukfookick.gif

Als niet-lid van motorvision kun je ook meerijden zag ik, maar is het dan niet zo dat je dan raar aangekeken word?

had ik al meteen gedaan (net dan he) maar nu heb ik ze alle twee gemarkeerd staan moet ik ze nu ook alle twee blijven lezen (hint hint hint) :X

ben wel blond maar ergens goed verstopt had ik nog een stukje hersens kunnen vinden ;)

had ik al meteen gedaan (net dan he) maar nu heb ik ze alle twee gemarkeerd staan moet ik ze nu ook alle twee blijven lezen (hint hint hint) :X

ben wel blond maar ergens goed verstopt had ik nog een stukje hersens kunnen vinden ;)
Ik denk dat Yuk Foo wel een slotje kan aanvragen voor dat andere topic ;)

Als niet-lid van motorvision kun je ook meerijden zag ik, maar is het dan niet zo dat je dan raar aangekeken word?
Nee hoor. Er rijden zo vaak niet-leden mee. Er wordt hooguit raar gekeken naar lui die met ons mee komen rijden op een Goldwing ofzo. En dat raar kijken wil ook dan al snel veranderen in lachen als blijkt dat ze het zooitje buikschuivers goed bij kunnen benen.
Gewoon gezellig mee komen!

Worden de groepen ook ingedeeld naar snelheid?
Daar wordt inderdaad rekening mee gehouden. Die Goldwing zullen we normaliter niet bij een groep buikschuivers indelen.
En die Goldwing zal waarschijnlijk niet verschijnen. Onze leden en de deelnemende niet-leden rijden over het algemeen wat sportievere motoren en hebben een sportieve / touristische rijstijl. Dat wil niet zeggen dat we waaghalzen zijn!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan