ZX6R Meets Dynojet-Rotterdam

Wanneer Dagje testen??

  • 13 mei

    Stemmen: 10 83,3%
  • 29 april

    Stemmen: 2 16,7%
  • 27 mei

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    12

kawasnol

MF veteraan
23 aug 2004
5.760
0
omgeving Gouda
full









ZATERDAG 13 MEI
VANAF 10:00 tot 18:00 OPENT DYNOJET ROTTERDAM Z'N DEUREN VOOR ALLE ZX6R RIJDERS VAN DIT TOPIC!!


ZX6R RIJDERS:

1. kawasnol (catering en gezelligheid)
2. zxr4 life (test)
3. scuzz (test)
4. Dawg (test) ---------------------------> betaald
5. Hengel (test)
6. ZX6R-Ztevan (test) -------------------> betaald (onder voorbehoud)
7. H8ter (test) --------------------------> betaald
8. Rechart (test) ------------------------> betaald
9. NinjaChris (test) --------------------> betaald
10. kawaZX-R (test)
11. ZX6-er (test) -------------------------> betaald
12. DaBerrie (test) -----------------------> betaald
13. Krayzie (test)
14. vriend van Ninja Chris (test) ---------> betaald
15. kawamenneke (test) ----> 10:00
16. blue devil (test)
17. Svijf (test) --------------> gaat nog betalen

============================================================================


TIJDEN:

1. 10:00 --> kawamenneke
2. 10:15 --> H8ter
3. 10:30 --> ZX6-er
4. 10:45 --> DeBerrie
5. 11:00 --> Re-chart
6. 11:15 --> Dawg
7. 11:30 --> Krazie
8. 11:45 --> Hengel
9. 12:00 --> ZX6R-Ztevan
10. 12:15 --> vriend ZX6R-Ztevan
PAUZE
11. 13:30 --> Scuzz
12. 13:45 --> NinjaChris
13. 14:00 --> KawaZX-r
14. 14:15 --> vriend van Chris
15. 14:30 --> blue devil
16. 14:45 --> zxr4life
17. 15:00
18. 15:15
19. 15:30
20. 15:45 --> svijf

=============================================================================

voor gegevens kan je mailen naar kawa_babe@hotmail.com
 
Laatst bewerkt:
Weten we eindelijk welke kleur de snelste is :P

Edit: alleen maar zaterdagen -O-

[me]Goudlokje kan niet op zaterdagen :N Dan rijdt hij altijd met 15 meter en 340 pk rond ;) [/me]
 
Laatst bewerkt:
Uuuhm, gratis? :+

13 mei gestemd, meets worden hier veel "te laat" geprikt. Is nergens voor nodig. Dan weet je toch helemaal niet of je die dag wat anders moet doen. :Y :?

Leuk initiatief trouwens, hopelijk heb ik dan inderdaad niet inene werk ofzo. :)
 
Uuuhm, gratis? :+

13 mei gestemd, meets worden hier veel "te laat" geprikt. Is nergens voor nodig. Dan weet je toch helemaal niet of je die dag wat anders moet doen. :Y :?


_O- gratis...nou denk ut niet...nogmaals ik heb Dynojet nog niet gesproken dus ik kan nog niks concreets zeggen eerst checken hoeveel animo er uberhaupt is!!

maar je mag wel uitgaan van een leuke korting als we met veel motoren langs willen komen!! :Y

en wat de datum betreft tja kan wel een datum in april neerzetten maar voorlopig hebben we de lente nog niet in zicht dus laten we MEI maar ff aanhouden!!
 
goed bezig kawasnol ikke op nummertje drie ik hoef me al niet eens meer aan te melden :9

ik stem voor.... uhm... tja... ach doe gewoon de eerste whatever :Y
 
_O- gratis...nou denk ut niet...nogmaals ik heb Dynojet nog niet gesproken dus ik kan nog niks concreets zeggen eerst checken hoeveel animo er uberhaupt is!!

maar je mag wel uitgaan van een leuke korting als we met veel motoren langs willen komen!! :Y
Ik betaal al de webruimte voor al die ZX-6Ren in het topic :P

We wachten af, allemaal even 13 mei stemmen. Tenminste weer een meet met de 6jes. :Y
 
DUH!! Dynojet Goes ligt bietje te ver uit de buurt he |(vanaf die dag wel :Y


Het is TOVAMI in Goes en dan krijg je tenminste wel waaaaaaaaar voor je centen en evt goed advies.
Bij Dynojet heb ik tot nu toe nog NIEMAND blij weg zien gaan :N
Maatje heeft z'n VTR er heen gebracht voor een beurtje en een PCIII en een run om aftestellen.
Kosste 'm bijna 900 euro en dat ding sprong om de 5 minuten in storing.
Terug gegaan en gewoon weer bij betalen om het op te lossen |(
Naar Goes gegaan en voor geen 100 euro was alles weer OK en NOG 10 PK erbij gekregen op het wiel *D
 
Het is TOVAMI in Goes en dan krijg je tenminste wel waaaaaaaaar voor je centen en evt goed advies.
Bij Dynojet heb ik tot nu toe nog NIEMAND blij weg zien gaan :N
Maatje heeft z'n VTR er heen gebracht voor een beurtje en een PCIII en een run om aftestellen.
Kosste 'm bijna 900 euro en dat ding sprong om de 5 minuten in storing.
Terug gegaan en gewoon weer bij betalen om het op te lossen |(
Naar Goes gegaan en voor geen 100 euro was alles weer OK en NOG 10 PK erbij gekregen op het wiel *D


ach zulke verhalen ken ik ook van Goes hoor....

maarre dan heeft jou maat er zeker niet bij verteld dat hij altijd netjes wordt gebeld voor dat Dynojet weer verder gaat zoeken naar storing (want dat is niet altijd even makkelijk te vinden he ;) )
en het lijkt mij een sterk verhaal want Dynojet Rotterdam en Goes werken wanneer nodig nauw samen en als 1 van de twee het niet vinden kan gaan ze zelf al polshoogte nemen bij de ander om het probleem op te lossen...

kortom slecht onderbouwd verhaal want je houd nou eenmaal ergens soms slechte en soms goede ervaringen aan over!!

ik persoonlijk KOTS :r :r echt van MotoExtra in Kockengen maar een ander zal daar (kan me niet voorstellen) heel goed en positief geholpen zijn....

dus vervuil dit topic niet verder met dit soort praat!! :W
 
Laatst bewerkt:
ach zulke verhalen ken ik ook van Goes hoor....

maarre dan heeft jou maat er zeker niet bij verteld dat hij altijd netjes wordt gebeld voor dat Dynojet weer verder gaat zoeken naar storing (want dat is niet altijd even makkelijk te vinden he ;) )
en het lijkt mij een sterk verhaal want Dynojet Rotterdam en Goes werken nauw samen en als 1 van de twee het niet vinden kan gaan ze zelf al polshoogte nemen bij de ander om het probleem op te lossen...

kortom slecht onderbouwd verhaal want je houd nou eenmaal ergens soms slechte en soms goede ervaringen aan over!!

ik persoonlijk KOTS;r;r echt van MotoExtra in Kokengen maar een ander zal daar (kan me niet voorstellen) heel goed en positief geholpen zijn....

dus vervuil dit topic niet verder met dit soort praat!! :W
Kockengen ben ik tevreden over, maar dat komt omdat ik daar alleen voor een uitdraai heen gereden ben, niet voor advies :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan