Het ZX-6R Topic deeltje 4! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Phatzak

MF veteraan
30 mrt 2005
4.722
0
toplogo_02.jpg


Welkom in het ZX-6R topic. :]

Heb je een ZX-6R of ben je van plan een ZX-6R te gaan kopen dan kun je hier terecht met je vragen, opmerkingen en foto's. Kortom, je kan hier gewoon je ei kwijt. ;) Wil je iets veranderd zien in de openingspost mail dan naar de topicopener, op dit moment Phatzak. Voor de openingspost kun je een motorfoto + 1 poserfoto opsturen, groter dan 665 pixels breed is het best.

Interessante linkjes:

Voorgaande ZX-6R deeltjes.
Het ZX-6R Topic deeltje 1
Het ZX-6R Topic deeltje 2
Het ZX-6R Topic deeltje 3

ZX-6R meetings.
Meeting 1: 29-05-2005 - Heuvelrug route
Meeting 2: 28-08-2005 - Route du Zeeland
Meeting 3: 09-10-2005 - Editie Noord Brabant

Genoeg geluld, nou het belangrijkste... pics! *D

tussenkop_1995.jpg


[b]Aardbei[/b]
ZX-6R_1995_aardbei_01.jpg


ZX-6R_1995_aardbei_02.jpg



[b]KawaMars[/b]
ZX-6R_1995_kawamars_01.jpg



[b]Kawa-Robert[/b]
ZX-6R_1995_kawa-robert_01.jpg


ZX-6R_1995_kawa-robert_02.jpg

Extra's: Donker MDI kuipruitje - tankpad - carbon hugger - J&S demper


tussenkop_1996.jpg


[b]Rick_Smits[/b]
ZX-6R_1996_rick_smits_01.jpg


ZX-6R_1996_rick_smits_02.jpg



[b]Wingman5[/b]
ZX-6R_1996_wingman5_01.jpg

Extra's: seatcover - LED knippers achter - ZX6R sticker onderkuip - motografix tankpad - hyperpro stuurdemper - hyperpro suspension kit - Puig DB ruitje - Volter Moto stuurgewichtjes - dubbellicht module - Paddock stand wieltjes


tussenkop_1997.jpg


[b]Kawanelis[/b]

ZX-6R_1997_kawanelis_01.jpg


ZX-6R_1997_kawanelis_02.jpg



tussenkop_1998.jpg


[b]Eddow[/b]
ZX-6R_1998_eddow_01.jpg


ZX-6R_1998_eddow_03.jpg



[b]MacReal[/b]
ZX-6R_1998_macreal_01.jpg


ZX-6R_1998_macreal_02.jpg

Extra's: Andere knippers - rimstriping - zadelhoesjes


[b]Mario[/b]
ZX-6R_1998_mario_01.jpg


ZX-6R_1998_mario_02.jpg

Extra's: MRA kuipruit - carbon Akrapovic en hugger - undertail - rimstriping


[b]Phatzak[/b]
ZX-6R_1998_phatzak_01.jpg


ZX-6R_1998_phatzak_03.jpg



[b]Racemonstertje[/b]
ZX-6R_1998_racemonstertje_01.jpg



[b]Re-Chart[/b]
ZX-6R_1998_re-chart_01.jpg


ZX-6R_1998_re-chart_02.jpg

Extra's: Puig raceruit - carbonlook spiegels - braking wave remschijven - stalen remleidingen - carbon voor/achterspatbord - Dynojet + K&N filter - Superpole High mounted demper


[b]Rx Racing[/b]
ZX-6R_1998_rx_racing_02.jpg


ZX-6R_1998_rx_racing_03.jpg



[b]Schakelfreak[/b]
ZX-6R_1998_schakelfreak_01.jpg


ZX-6R_1998_schakelfreak_02.jpg



[b]Yellow Shark[/b]
ZX-6R_1998_yellow_shark_01.jpg



tussenkop_1999.jpg


[b]*Lucky 13*[/b]
ZX-6R_1999_lucky_13_01.jpg



[b]Kawa ZX-R[/b]
ZX-6R_1999_kawazx-r_01.jpg


ZX-6R_1999_kawazx-r_02.jpg

Extra's: 2001 blok - LED knippers achter - kleine knippers voor - LED achterlicht - undertail - akra dempert - carbon hugger - DB ruitje


tussenkop_2000.jpg


[b]Curver[/b]
ZX-6R_2000_curver_01.jpg


ZX-6R_2000_curver_02.jpg

Extra's: Laser Hotcam Exhaust - flashy ninja stickers verwijderd - K&N filter - bulletcam


[b]Loris65[/b]
ZX-6R_2000_loris65_01.jpg

Extra's: MRA ruitje - Lucas rem/schakelset


[b]Road Devil[/b]
ZX-6R_2000_road_devil_01.jpg



ZX-6R_2000_road_devil_02.jpg



[b]V-Ray[/b]
ZX-6R_2000_v-ray_01.jpg


ZX-6R_2000_v-ray_02.jpg

Extra's: Laser uitlaat - alarm - donker kuipruitje


[b]Voronwë[/b]
ZX-6R_2000_voronwe_01.jpg

Extra's: MIVV demper - pro oiler - titanium racegaas - kleine spiegels met knippers - kleine pinkers voor - iridium bougies - hugger - spyball alarm - alarmlicht module - donker DB ruitje met nick - achterlichtkapje


[b]Waldrocker[/b]
ZX-6R_2000_waldrocker_01.jpg



[b]zxr4life[/b]
ZX-6R_2000_zxr4life_04.jpg


ZX-6R_2000_zxr4life_02.jpg

Extra's: Yoshimura RS-3 - Wit LED achterlicht met geïntegreerde knippers - kleine knippers voor - gepolijste velgen - reeds overleden duo seat cover - osram blue vision koplampen - zwarte DB ruitje - hugger


tussenkop_2001.jpg


[b]Gnoe[/b]
ZX-6R_2001_gnoe_01.jpg


ZX-6R_2001_gnoe_02.jpg



[b]Goudlokje[/b]
ZX-6R_2001_goudlokje_01.jpg


ZX-6R_2001_goudlokje_02.jpg

Extra: Devil SB2 Carbon, Todo: Dubble Bubble.


[b]Kawasnol[/b]
ZX-6R_2001_kawasnol_01.jpg


ZX-6R_2001_kawasnol_02.jpg

Extra's: smoke kuipruitje - undertail - hugger - knippers - Bos Titanium


[b]Lan[/b]
ZX-6R_2001_lan_01.jpg


ZX-6R_2001_lan_02.jpg



[b]Ninja Chris[/b]
ZX-6R_2001_ninjachris_01.jpg


ZX-6R_2001_ninjachris_02.jpg

Extra's: Bos Carbon Oval - hugger - gespoten luchthapper - LED knippers v+a - MDI seatcover - MRA DB smoke - rempotdekseltje - achterlichtclip

[b]Red Devil76[/b]
ZX-6R_2001_red_devil76_01.jpg



[b]ZX6R Ztevan[/b]
ZX-6R_2001_zx6r-ztevan_01.jpg


ZX-6R_2001_zx6r-ztevan_02.jpg

Extra's: Braking wave schijven v+a - Ohlins voor en achtervering - ohlins stuurdemper - LM suede zadel - monoseat - arrow carbon uitlaat - zwarte hugger


tussenkop_2002.jpg


[b]De Berrie[/b]
ZX-6R_2002_deberrie_03.jpg


ZX-6R_2002_deberrie_01.jpg

Extra's: LED Achterlicht - undertail - racegaas - Laser Oval demper - DB ruitje - gearindicator - 25kW - seatcover


[b]H8TER[/b]
ZX-6R_2002_h8ter_03.jpg


ZX-6R_2002_h8ter_04.jpg

Extra's: Braking remschijven voor - stalen remleidingen v+a - hyperpro v+a - carbon wangen voorspatbord - LED knippers voor - wit achterlicht met geïntegreerde knippers - undertail - duoseatcover - superbike ruitje - harris's "zx" handvaten - heel veel gouden boutjes - gepolijste velgen, kettingskapje voor, gepolijste rem/schakelset, kroonplaat, clipon houders en rand van tankdop - factorypro ontstekings vervroeger - K&N filter - dynojet kit - akra versterker - groene ketting - pazzo racing korte hendels - alu rempotdeksel met ZX6R erin - chromen uitlaat steun - GP style schakelen - waarschuwingsstickers eraf


[b]Svijf[/b]
ZX-6R_2002_svijf_01.jpg

Extra's: Laser Duotech Titanium dempert - witte knipperlichtglaasjes - wit glas voor achterlicht


tussenkop_2003.jpg


[b]Blue Devil[/b]
ZX-6R_2003_blue_devil_01.jpg


ZX-6R_2003_blue_devil_02.jpg

Extra's: Yoshimura TRS titanium - iridium bougies - pro bolts (goudkleurig) - hugger - pinkers op de plaats van stadslichtjes - kleine kentekenplaathouder + knippers


[b]Steve O[/b]
ZX-6R_2003_steve_o_01.jpg


ZX-6R_2003_steve_o_02.jpg

Extra's: Puig zwarte DB ruitje - kleine kentekenhouder - kleine pinkers v+a - carbon tankdop, kettingbeschermer en afdekkappen tussen tank en neus - sportfilter - Two Brother Racing uitlaat - fluoriserende rimstriping - dubbellicht module - spyball alarm - seatcover


tussenkop_2004.jpg


[b]Hengel[/b]
ZX-6R_2004_hengel_01.jpg


ZX-6R_2004_hengel_03.jpg

Extra's: zwarte MRA ruitje - kleine pinkers v+a - seatcover - andere nummerplaathouder


[b]Hessel[/b]
ZX-6R_2004_hessel_01.jpg


ZX-6R_2004_hessel_02.jpg

Extra's: zwart ruitje - LED pinkers - spyball alarm - Bos GP1 uitlaat (zwart gespoten) - seatcover - stand supports - valblokken - nummerplaathouder


[b]Ronald48[/b]
ZX-6R_2004_ronald48_01.jpg


ZX-6R_2004_ronald48_02.jpg



[b]Tommy 1381[/b]
ZX-6R_2004_tommy_1381_01.jpg


ZX-6R_2004_tommy_1381_02.jpg

Extra's: Kleine pinkers v+a - andere nummerplaathouder - alu kettingkast met ZX6R logo - puig valblokken met logo - rode rimstriping


[b]Tracer ZX6-R[/b]
ZX-6R_2004_tracer_zx6-r_01.jpg


ZX-6R_2004_tracer_zx6-r_02.jpg

Extra's: carbonlook pinkers - nummerplaathouder - tankpad - seatcover - valdoppen (van bikedesign) - akrapovic


[b]ZX Brabo[/b]
ZX-6R_2004_zx_brabo_01.jpg

Extra's: Getint ruitje - duozit kapjes - uitlaatbeugel - kentekenbeugel - kleine knippers achter - beide koplampen aan - carbon demper


tussenkop_2005.jpg


[b]G.S.U.S[/b]
ZX-6R_2005_g.s.u.s_01.jpg


ZX-6R_2005_g.s.u.s_02.jpg



[b]Krayzie[/b]
ZX-6R_2005_krayzie_01.jpg



[b]Pietje78[/b]
ZX-6R_2005_pietje78_01.jpg



[b]Slo[/b]
ZX-6R_2005_slo_03.jpg


ZX-6R_2005_slo_01.jpg



*O* Wie van de ZX-6R rijders kunnen we tegenkomen op de Megameeting? *O*

- Aardbei
- DeBerrie
- H8TER
- *LUCKY 13*
- MacReal
- Phatzak
- Red Devil76
- Scuzz
- Svijf
- V-Ray

kawasakis_circuit.jpg


:o - Eusj! Leuk topic, mooie motoren, hier wil ik meer van meemaken!
:) - Dat kan! Hoef je alleen nog maar een mooie ZX-6R te kopen. Momenteel staan er 2 te koop.

:]

motor_verkoop_voronwe.jpg

Meer info...


motor_verkoop_kawasnol.jpg

Meer info...


bottomlogo.jpg
 
Laatst bewerkt:
Damn geen first post :+

Ontopic:

@ Heavey: tja das een goeie wat je nu zegt, ik weet het eigenlijk niet! De dealer heeft er verder niets over gezegd en ik kan de vorige eigenaar niet bereiken, heb de motor particulier gekocht en heb geen gegevens meer van hem :N

Maar dat is dus mooi kl*te :(

@ ZXR4life: ik vond het al moeilijk gaan ja :P en op het blik staat min. 10 minuten dus ik dacht laat ik de eerste ronde maar even rustig aan doen voordat ik niks meer over hou :9
Maar een hele nacht kan goed zeg jij? Dan mag het vannacht lekker inwerken O-)
 
Damn geen first post :+

@ ZXR4life: ik vond het al moeilijk gaan ja :P en op het blik staat min. 10 minuten dus ik dacht laat ik de eerste ronde maar even rustig aan doen voordat ik niks meer over hou :9
Maar een hele nacht kan goed zeg jij? Dan mag het vannacht lekker inwerken O-)

Ik was er in het begin ook een beetje huiverig voor want het scheen flink agressief spul te zijn maar na wat tips hier heb ik het er een nacht op laten zitten en toen ging het veel beter. Je kan het er ook 's middags op (laten) smeren, en dan 's avonds aan de gang.

succes!
 
Ik was er in het begin ook een beetje huiverig voor want het scheen flink agressief spul te zijn maar na wat tips hier heb ik het er een nacht op laten zitten en toen ging het veel beter. Je kan het er ook 's middags op (laten) smeren, en dan 's avonds aan de gang.

succes!

Thanks voor de info! Ik hoorde van een dealer (welke veeeeeeeeeel gepolijst heeft) juist niet te schuren! Lekker laten afbijten en dan direct polijsten, dan zou het resultaat beter zijn en je bespaard jezelf dan onnodig werk...

p.s. wat moet je voor die yoshi hebben en wat voor 1 is het (rond/ovaal)? En ik heb nu een MIVV, klinkt yoshi nou echt beter?

;)
 
over velgen reinigers gesproken...KS heeft prof spulletjes thuis liggen van Riwax....

voornamelijk gebruikt in de (vliegtuig)Industrie en dus niet partiulier te krijgen, zonder de juiste connecties ;)

[Edit] niet goed doorgelezen...zie nu dat het gaat om polijsten van velgen B| ...
maar voor die gene die wat wil hebben...You know were to find me!! :Y [/edit]
 
Thanks voor de info! Ik hoorde van een dealer (welke veeeeeeeeeel gepolijst heeft) juist niet te schuren! Lekker laten afbijten en dan direct polijsten, dan zou het resultaat beter zijn en je bespaard jezelf dan onnodig werk...

p.s. wat moet je voor die yoshi hebben en wat voor 1 is het (rond/ovaal)? En ik heb nu een MIVV, klinkt yoshi nou echt beter?

;)

ja probeer maar zonder te schuren :P op de lastige plekjes moet het wel. ik vind mijn resultaat mooi genoeg. ik kan je 1 product ten zeerste aanraden: Belgom Alu :}

Het is een ovale Yoshi RS-3. Is nieuw, heb er alleen een stukje mee gereden om het geluid te horen. weet niet hoe een MIVV klinkt maar deze klinkt echt super super vet en vrij hard maar toch beschaafd.
Ik laat je vanavond de prijs ff weten
 
ja probeer maar zonder te schuren :P op de lastige plekjes moet het wel. ik vind mijn resultaat mooi genoeg. ik kan je 1 product ten zeerste aanraden: Belgom Alu :}

Het is een ovale Yoshi RS-3. Is nieuw, heb er alleen een stukje mee gereden om het geluid te horen. weet niet hoe een MIVV klinkt maar deze klinkt echt super super vet en vrij hard maar toch beschaafd.
Ik laat je vanavond de prijs ff weten

Belgom Alu :}
Zeker wel!! Kreeg dit ook op advies mee, even over de koppelingshendel geboend en hij doet bijna zeer aan mijn ogen zo glimt ie weer :}

Klinkt goed, hebbie er toevallig een piccie van hoe het gemonteerd eruit ziet? En issie van titanium, carbon of gewoon alu?
 
Belgom Alu :}
Zeker wel!! Kreeg dit ook op advies mee, even over de koppelingshendel geboend en hij doet bijna zeer aan mijn ogen zo glimt ie weer :}

Klinkt goed, hebbie er toevallig een piccie van hoe het gemonteerd eruit ziet? En issie van titanium, carbon of gewoon alu?

Alu, dus lekker poetsen met Belgom _O- *bling*

Zal vanavond een piccie posten, ben nu niet thuis
 
Hihoe!!!

Ik wou al een poosje het kontje verbouwen (sowieso undertail) en de handvatten verwijderen!! Nu heb ik gewoon een zo goed als onbeschadigd kontje op de kop getikt voor 25 euri's!! Hahaha echt super!! Dat wordt dus het volgende projectje }) *O* })
 
Hihoe!!!

Ik wou al een poosje het kontje verbouwen (sowieso undertail) en de handvatten verwijderen!! Nu heb ik gewoon een zo goed als onbeschadigd kontje op de kop getikt voor 25 euri's!! Hahaha echt super!! Dat wordt dus het volgende projectje }) *O* })
uhm.......toevallig van mij???? Bod gedaan op marktplaats?
 
uhm.......toevallig van mij???? Bod gedaan op marktplaats?

Whahaha! Damn je hebt helemaal gelijk! Ik zie nu pas de gelijkenis in je mail adres en je nickname :9

Maare... ik heb wel interesse in je kontje ;) (motorisch gezien natuurlijk)

Verder issie van goede staat neem ik aan? :Y
 
Whahaha! Damn je hebt helemaal gelijk! Ik zie nu pas de gelijkenis in je mail adres en je nickname :9

Maare... ik heb wel interesse in je kontje ;) (motorisch gezien natuurlijk)

Verder issie van goede staat neem ik aan? :Y
_O-

Jah, alleen die schade helemaal achterop, verder istie in goede staat. Beetje stoffig alleen ;)

Geen idee trouwens hoe die schade ontstaan is, heb hem zelf namelijk zo gekocht met hetzelfde plan als jij hebt. Tis er alleen nooit van gekomen :X
 
_O-

Jah, alleen die schade helemaal achterop, verder istie in goede staat. Beetje stoffig alleen ;)

Geen idee trouwens hoe die schade ontstaan is, heb hem zelf namelijk zo gekocht met hetzelfde plan als jij hebt. Tis er alleen nooit van gekomen :X

hahah.... ja ik moet ook nog zien dat het er bij mij van gaat komen maarja... beter mee verlegen als om verlegen :P

Nu hoop ik alleen dat het spuiten niet al te veel gaat kosten... of zelf doen, maar dat heb ik nog niet echt vaak gedaan :9
 
hahah.... ja ik moet ook nog zien dat het er bij mij van gaat komen maarja... beter mee verlegen als om verlegen :P

Nu hoop ik alleen dat het spuiten niet al te veel gaat kosten... of zelf doen, maar dat heb ik nog niet echt vaak gedaan :9
ken een spuiter hier in de buurt die die gaten mooi dicht kan maken en het dan goed kan spuiten. Kan wel vragen wat het kost om het te laten spuiten bij hem??
Je hebt een 99 model toch?
 
Whahaha! Damn je hebt helemaal gelijk! Ik zie nu pas de gelijkenis in je mail adres en je nickname :9

Maare... ik heb wel interesse in je kontje ;) (motorisch gezien natuurlijk)

Verder issie van goede staat neem ik aan? :Y

Mooi man :} wel piccies posten dan he?!

Enne wat heb je voor die yoshi over ongeveer?
 
Mooi man :} wel piccies posten dan he?!

Enne wat heb je voor die yoshi over ongeveer?

tja ik weet het eigenlijk niet.... heb al een open (ronde) demper en die zou ik dan eerst kwijt moeten... zit niet zoooo dik in de slappe was dat ik maar alles kan doen en laten (op jezelf wonen kost ook veel geld heb ik gemerkt, en wil natuurlijk wel een beetje fatsoenlijk films kunnen kijken..... oeh sorry... dit is het kawa topic :X )


Dus als iemand nog iemand weet die een ronde carbon MIVV met behoorlijk hard geluid wilt hebben..... GIL *D
 
tja ik weet het eigenlijk niet.... heb al een open (ronde) demper en die zou ik dan eerst kwijt moeten... zit niet zoooo dik in de slappe was dat ik maar alles kan doen en laten (op jezelf wonen kost ook veel geld heb ik gemerkt, en wil natuurlijk wel een beetje fatsoenlijk films kunnen kijken..... oeh sorry... dit is het kawa topic :X )


Dus als iemand nog iemand weet die een ronde carbon MIVV met behoorlijk hard geluid wilt hebben..... GIL *D
gewoon te koop zetten hier en op marktplaats. Raak je vanzelf kwijt, ik was mijn dempers ook vrij snel kwijt
 
Kijk dan eens:

Het is misschien niet de mooiste foto qua omgeving :P maar ik wou hem jullie niet onthouden :+

full


8-)
 
gewoon te koop zetten hier en op marktplaats. Raak je vanzelf kwijt, ik was mijn dempers ook vrij snel kwijt

nou, ik heb ook nog een BSM te koop voor een zacht prijsje. zo goed als nieuw en die raak ik niet eens kwijt. laat staan die yoshi ;(

@Scuzz, huh films kijken? met een demper? _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan