12 volt aansluiting Kawasaki versys 650 uit 2018

GLM1961

Rookie
12 jan 2019
6
0
Graag wil ik weten of iemand al ervaring heeft met 12 volt aansluiting van ali express. Daar wordt 12 volt en relais voor 20 euro aangeboden. Mijn vraag wel of niet doen. alles zoals Kawasaki het ook zou doen en past volgens mij goed.
 
Dan zou ik m lekker bij de dealer halen. Krijg je bij eventuele storingen ook geen discussie over de garantie.
Inderdaad, zo heb ik ze ook in mijn kennissenkring geadviseerd. Ga gewoon fijn naar je dealer en laat het daar doen en betaal die €80,- loon. Zo heeft de monteur een mooi schoon werkje te verrichten en savonds een bord met vreten op tafel.

Dat ding in die link, met 500mA is het denk ik ook wel bekeken en als je daar een apparaat op aansluit dat meer trekt dan de leverbare capaciteit dan smijt je dus je geld ook overboord want het is niet te repareren en al helemaal niet af te zekeren op de secundaire kant.
 
Precies, max 1,5A (1500mA). De meesten kunnen dat even aan (drie keer kapot gegaan van alie) continu kunnen ze zo’n 0,5A (500mA) nog wel aan. Gebruik nu zelf eentje van bosch die tot 2100mA aankan. Maar ik weet wel dat wanneer je die overbelast door er bijvoorbeeld 10A aan gebruikers dat die ook de geest gaat geven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan