KauweKlauwRit2005/2006

KKR in de maand MAART

  • 5Maart

    Stemmen: 2 18,2%
  • 12Maart

    Stemmen: 5 45,5%
  • 19Maart

    Stemmen: 0 0,0%
  • 26Maart

    Stemmen: 4 36,4%

  • Totaal aantal stemmers
    11

Ratz

MF veteraan
19 apr 2003
71.456
15
UPDATE 11-03-2006:

De datum staat vast.
We gaan 12 Maart!!



Aangezien cb400f geen tijd had om zijn route goed te plannen en voor te rijden is er besloten dat hplaverda een route zal uitstippelen. Dit heeft hij in zeer korte tijd gerealiseerd, mede dank zijn kennis van zeer mooie weggetjes en de omgeving van Noord-Holland.
HULDE voor deze man :} :} :}

Vertrekpunt wordt MC Donalds te Alkmaar.
Adres:
Robijnstraat 1
Postcode: 1812 RB
Plaats: ALKMAAR
Telefoon: 072-5404986
Afslag: A9, afrit Alkmaar-Oost

De McDonalds is via Stompetoren niet rechtstreeks te bereiken. blijf rechts rijden en pak afslag Boekelermeer->rotonde linksaf->rotonde linksaf weer de weg op.


LET OP!!!: ga alvast tanken bij SHELL-De Kooi
Die ligt ipv dat je rechtsaf vanaf de A9, naar de McDonalds,links af(Zie link/plattegrond), voordat de rit begint.
De eerste tankstop is zo'n kleine 90kilometer later!!!




We willen uiterlijk 11:00 vertrekken dus ben op tijd :)



Bij de Snertstop, gaan zoals een eerdere keer, de vrouwen voor met de sanitaire stop :Y
Tijdens de snertstop gaarne de motoren in de omgeving op te stoep zetten. Hiervoor is voldoende plaats.
Muis en ik staan iig klaar met snert, roggebrood, stokbrood en thee :)




Er wordt gereden met het wel bekende 'follow up - systeem':

Hoe?
De OBT's worden tot nu toe gereden volgens het follow up systeem. Dat betekent dat er een permanente voor- en achterrijder is. De voorrijder geeft voortdurend aan de hem eerstvolgende rijder, lees ook rijdster een teken om op een veilige plek te stoppen. Die rijder heeft dan de taak om vanaf die plek de overige deelnemers in de goede richting te wijzen. Zodra de achterrijder in zicht komt is dat het moment dat de hele stoet voorbij is. De rijder voegt dan weer in voor de achterrijder. Zo komt elke deelnemer een of meerdere keren aan de beurt om de route te wijzen. Het staat bijna gelijk aan het groeten van de deelnemers en is dus niet alleen een dienstbare maar ook heel gezellige taak. Iedereen posen met jou als de enige toeschouwer. Het is dus ook een gezellig aspect van een OBT maar werkt alleen als er gedisciplineerd wordt aangewezen tot dat de laatste deelnemer voorbij is. Het mag duidelijk zijn dat is belangrijk. Wellicht nog belangrijker is dat men zich op een veilige plek opstelt en de nodige aandacht houdt bij het weer veilig invoegen. Ook om die reden ligt de snelheid niet te hoog en verloopt de route over de rustige wegen.




Na de rit is er mogelijkheid om te gaan karten:
A.K.K.R.K.M. 12 maart (karten in de avond)


Wie gaan er eventueel mee:

(1) pretpiloot
(2) Dirk130
(3) Cadcatz
(4) Redline Rider
(5) kleintje_b
(6) Remakil
(7) Bierelier
(8) roestendoenze
(9) @nne
(10)Koffiejunk
(11)Elsjo
(12)British
(13)Fazer Ali
(14)-Twilight
(15)Stumoto
(16)Billy the kid
(17)Bb-kinkie
(18)Nohome
(19)superrrjust
(20)Oude Brikker
(21)the nighhawk 750
(22)bikertrashh
(23)Bachus
(24)Henkes
(25)dolfijneflipper
(26)JooGhum
(27)TingTing
(28)Roytje1985
(29)Jesje
(30)_P_
(31)suzi800
(32)Mark
(33)DrsRob
(34)koekum
(35)dwaal
(36)-=[OeLe]=-
(37)hplaverda
(38)Toeli
(39)S@nchoP@nz@
(40)hondafour
(41)bvds
(42)morini
(43)
(44)
(45)
(46)
(47)
(48)
(49)
(50)
(51)
(52)
(53)
(54)
(55)
(56)
(57)
(58)
(59)
(60)
(61)
(62)
(63)
(64)
(65)


Geplande rode-route(wijzigingen voorbehouden ;) )
 
Laatst bewerkt:
Zit nu net te kijken......topictitel moet zijn 2005/2006 |(
 
Ik wil ook op de lijst -O-

Meestal lukt het me wel om opvang te vinden voor Ukkie ;)
heb een hele lieve oudste dochter die meestal haar vrije zondag dan wel opoffert voor me *D
 
Ik wil ook op de lijst -O-

Meestal lukt het me wel om opvang te vinden voor Ukkie ;)
heb een hele lieve oudste dochter die meestal haar vrije zondag dan wel opoffert voor me *D
Sorry dak je vergeten was '(
 
Laatst bewerkt:
Oeps zou ik dat doen Peet?? Heb wel een keer zoiets geroepen geloof ik ja.
Stuur je ff een mailtje, heb namelijk ook nog wel wat routes liggen. Kunnen ook die van de Dvnnt rijden. Ben er uiteraard bij. December gaat alleen niet meer lukken denk ik, maar Januari moet kunnen. Moeten natuurlijk wel echte kauwe klauwe krijgen :P
 
Laatst bewerkt:
Wat is er Bierelier, bang dat je je visum om NH in te mogen niet meer kan pakken met je kouweklauwe??
 
Ga een mooie route plannen jij B|

;)

Ben al bezig, moet alleen eerst eens even de routeplanner van hier leren dat ik juist niet de snelste wegen wil volgen, maar de leukste motorweggetjes. En dat het om motorfietsen gaat en niet om vrachtwagens :P
 
[me]@nne ook!
[/me]


maand/datum zie ik dan wel weer- moet wel uitkomen kinderweekendverzorgenderwijs....
 
januari heb ik al veel andere dingen staan, begin februari zou dus kunnen, maar eigenlijk begint het dan al snel voorjaar te worden. kortom, december is de enige echte optie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan