Foto's van onze Gixxers (deel 3)

glimmerman

Rookie
23 nov 2005
22
0
full
 
Deel 2 is nog niet helemaal vol, maar het is ook zo zonde om deze leeg te laten ;)
Dit is de meine.
GSX-R1100 uit 91
Heb de seatcover thuis maar zonder kussentje :(
Dus voor de laaste keer :+ iemand nog zo'n klein kussentje over :P
full
 
Mooie kleurtjes Exocyz.... ( die valblokken moet je er wel afschroeven hoor!!)


Mooie fiets vennix!! :} , dat is toch wel de ultieme suzuki-demper he!!
 
Laatst bewerkt:
Mooie kleurtjes Exocyz.... ( die valblokken moet je er wel afschroeven hoor!!)
waarom valblokken eraf? vallen niet bijzonder erg op (voor n valblok...)

ik wou trouwens dat mn kroonplaat er net zo mooi uitzag als dit van Exocyz...
 
IKKE,IKKE,IKKE doe ook mee met posen! *O*
full


heb de mijne ook nog niet zo lang ik heb hem geruild tegen mijn TL-R,
en ik moet nog kilometers gaan maken maar dat komt van de zomer wel weer.
 
Vandaag na de koekblikshow in essen geweest, duitse polizei afschudden gaat je niet meer lukken ;)

full
 
Staat in het oude topic maarja dat sterft een langzame dood ;)

Als iemand intresse heeft in een high mount uitlaat voor een GSXR 750 K1/K2 (k3 weet ik niet of het past)

MIG... maakt best kabaal :}


full


Heb hem netjes op nieuw opgepolijst , dat word weer mooi goudkleurig als je maar genoeg gas geeft hahaha.


Het is een soort gewoven aluminium dus ik denk dat je de uitlaaat opnieuw kan op polijsten, hij is nu ook al wat goudkleurig.


Krijg hem op mijn 99'er niet opgebouwd, moet andere steun maken en moet verlengstuk laten maken omdat ik een Arrow systeem heb en de aansluiting daarop niet past. Daarnaast blijft mijn race rem/schakelset in de weg zitten B| B| B| B|


mijn forum naam en daar even @hotmail.com achter zetten.
 
Mooie kleurtjes Exocyz.... ( die valblokken moet je er wel afschroeven hoor!!)

Mijn valblokken vallen nu haast niet op, dus hou ze er lekker op. Heb ook nog maar sinds deze zomer me rijbewijs, dus super veel ervaring....

Kroonplaat is al wel minder geworden, had een sleutelhanger die krassen maakte. Helaas zie je dat nu ook erg goed....
 
Hallo Gixxer liefhebbers,

Ik zit met een twijfel. Ik heb nu een fazer 600 en wil in 2006 de K6 kopen. Nu heb ik in Aalsmeer de 750 gezien in bordeaux en de 600 in fel rood. Ik vind ze beide super mooi maar welke zouden jullie kopen als jullie in mijn situatie zitten. Ik heb een rood/zwart/wit kushitani pak (kijk altijd ook naar het gehele plaatje). En wat is het verschil tussen beiden want ik heb al op de K4 600 proefgereden en dat reed super maar nu hoorde ik ook in Aalsmeer dat als je met iemand achterop grote stukken gaat rijden de 750 toch de meest voor de hand liggende keus is dan de 600 vanwege het inhalen en vermogen. Klopt dit? Please help me '(
 
Hallo Gixxer liefhebbers,

Ik zit met een twijfel. Ik heb nu een fazer 600 en wil in 2006 de K6 kopen. Nu heb ik in Aalsmeer de 750 gezien in bordeaux en de 600 in fel rood. Ik vind ze beide super mooi maar welke zouden jullie kopen als jullie in mijn situatie zitten. Ik heb een rood/zwart/wit kushitani pak (kijk altijd ook naar het gehele plaatje). En wat is het verschil tussen beiden want ik heb al op de K4 600 proefgereden en dat reed super maar nu hoorde ik ook in Aalsmeer dat als je met iemand achterop grote stukken gaat rijden de 750 toch de meest voor de hand liggende keus is dan de 600 vanwege het inhalen en vermogen. Klopt dit? Please help me '(


Even de kleur daargelaten, het is geen fiets om iemand langdurig achterop te nemen. Daar zijn ze allebei niet echt geschikt voor. Als je het toch doet heeft de 750 idd meer power, maar das voor inhalen absoluut niet nodig, die 600 staat ook met z`n tweeen echt niet stil.

De 750 is een veel agressievere fiets (k5 dan, k6 ken ik nog niet), dat is het grootste verschil.

Als je doorgast op je fazer zou ik de 750 aanraden, zo niet ben je zeker lang zoet met de 600... (op de 750 ga je ongemerkt loeihard, op de 600 merk je het meer
:z )
 
Ik zou een 750 kiezen. Beetje extra koppel en vermogen is super fijn, het is zonde als je straks na een jaar 600 rijden alsnog de 750 moet kopen of wil kopen juist vanwege de wat extra'tjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan