VFR-rijders en hun fietsen - deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

mover

MF veteraan
4 nov 2004
4.499
1
Dordrecht
Het eerste VFR-topic is op slot wegens meer dan 2700 posts *O* Tijd dus voor deel 2! Als kersverse VFR-rijder ben ik zo brutaal om met de mijne te beginnen:

full


De Bagster is er inmiddels vanaf, dus als iemand belangstelling heeft... O-)
 
:9~ Mag ik hieruit opmaken dat je 'm toch maar niet verkoopt?


:Y mooi he :9~


Erwinner en Mrlten gaan zich er mee bezig houden. datum geprikt voor het vervoer naar Mrlten toe: 12 november *O*
Donderdag ga ik alvast mn nieuwe voorvelg ophalen :Y
 
:Y mooi he :9~


Erwinner en Mrlten gaan zich er mee bezig houden. datum geprikt voor het vervoer naar Mrlten toe: 12 november *O*
Donderdag ga ik alvast mn nieuwe voorvelg ophalen :Y
Goed zo meid....ben blij voor je dat ze hem toch weer gaan opknappen.
Je zou zeker spijt hebben gekregen van de verkoop....succes en ik hoop dat alles een beetje mee zit. :W
 
Erwinner en Mrlten gaan zich er mee bezig houden. datum geprikt voor het vervoer naar Mrlten toe: 12 november *O*
Donderdag ga ik alvast mn nieuwe voorvelg ophalen :Y
Geweldig! Het ging me echt aan het hart toen ik in je verkooptopic zag hoeveel moeite je al had gedaan om de onderdelen compleet te krijgen... Zou echt zonde geweest zijn om 'm daarna alsnog weg te doen!
 
deed me ook veel pijn om m weer te koop te moeten zetten maar enige beweegreden was tijdgebrek ;(

ik hoef alleen nog maar vorkpoten te bemachtigen, denk dat ik maar eerst ff mailtje ga sturen naar www.siccamasales.nl << die kunnen echt alles bestellen en zitten in t noorden natuurlijk O-)
nieuwe binnenpoten kosten me daar 110 euro per stuk. heb echt overal al geinformeerd, maar ze zijn op andere plekken minstens 10 euro duurder en dan de verzendkosten er nog bij...

mn velg heb ik bij boonstra gekocht voor een mooi prijsje, is een cbr600 pc31 velg, maar zou precies hetzelfde zijn. moet donderdag voor de zekerheid nog mn reserve remschijf meenemen om te passen... en als t niet past, naja, dan is ie voor de pc31 racer die we hebben :X

ik hoop alles over 2 weken bij elkaar te hebben zodat we kunnen beginnen aan de heropbouw. open dan t.z.t. wel een topic :Y
 
deed me ook veel pijn om m weer te koop te moeten zetten maar enige beweegreden was tijdgebrek ;(

ik hoef alleen nog maar vorkpoten te bemachtigen, denk dat ik maar eerst ff mailtje ga sturen naar www.siccamasales.nl << die kunnen echt alles bestellen en zitten in t noorden natuurlijk O-)
nieuwe binnenpoten kosten me daar 110 euro per stuk. heb echt overal al geinformeerd, maar ze zijn op andere plekken minstens 10 euro duurder en dan de verzendkosten er nog bij...

mn velg heb ik bij boonstra gekocht voor een mooi prijsje, is een cbr600 pc31 velg, maar zou precies hetzelfde zijn. moet donderdag voor de zekerheid nog mn reserve remschijf meenemen om te passen... en als t niet past, naja, dan is ie voor de pc31 racer die we hebben :X

ik hoop alles over 2 weken bij elkaar te hebben zodat we kunnen beginnen aan de heropbouw. open dan t.z.t. wel een topic :Y
Succes ermee!
 
wie weet trouwens wat de afmetingen zijn van binnenpoten voor een nc30? ik kan het echt nergens vinden.
via siccama sales kreeg ik een mailtje dat het 41x560 zou kunnen zijn, maar tis toch handig zekerheid te hebben voor ik bestel ;)


edit:
op http://www.motorcyclelane.com/spec.html zie ik: Front suspension 41mm Showa cartridge forks dus die 41 moet kloppen, nu de 560 nog O-)
 
Laatst bewerkt:
Sorry. maar heb totaal geen verstand van de NC30 je zal het dus zonder mijn fantastiche hulp moeten doen :+
 
Sorry. maar heb totaal geen verstand van de NC30 je zal het dus zonder mijn fantastiche hulp moeten doen :+


-O-

naja, de dikte klopt, lengte zal ook wel goed zijn als ik t van de motorzaak te horen heb gekregen.. kan echt nergens die 560 vinden behalve op www.roukama.nl, daar kan je die binnenpoten ook bestellen, zal wel goed zijn dan...

mailtje voor bestelling in ieder geval verstuurd O-)
 
hey, was dit topic uit het oog verloren.
Zal ook weer eens een piccie posten van mijn VFR.
Eentje uit 1990 met 115.000 km :} waarvan ikke er 80.000 heb :]
Ik ga voor de 2 ton })
 
nou, kreeg mailtje vandaag dat de binnenpoten besteld zijn en ik hoor het zodra ze binnen komen *O*

morgen velg ophalen in Ureterp :Y

eind volgende week motor verplaatsen en voorkant er eens uit gaan trekken...
 
nou, kreeg mailtje vandaag dat de binnenpoten besteld zijn en ik hoor het zodra ze binnen komen *O*

morgen velg ophalen in Ureterp :Y

eind volgende week motor verplaatsen en voorkant er eens uit gaan trekken...
Kijk, kijk, het begint er al op te lijken he?

Ga zo door meid, voordat je het weet zit je weer lekker te vfroemen *O*
 
En dit is de mijne :

vfr750rechts.jpg


vfr750links.jpg


(ps: wie heeft er nog een koffersetje liggen en/of een collector?)
 
Mooie fiets man!!
Collector gaat heel lastig worden ben ik bang, er bestaan zelfs wachtlijsten bij de motorsloperij :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan