Te Koop Zwarte '99 SV650S zeer mooi!!

Ertje650

Zoveel mogelijk bochies, en zo af en toe rech door
Lid geworden
21 dec 2003
Waarderingsscore
10
Suzuki SV650S Zwart '99 slechts 13000km nu lekker ruim 16000km na een heerlijk MegaTour weekendje!! *O*
Richtprijsje 3999 eurie

Ik wil mijn zeer mooie SVtje verkopen omdat ik veel meer rijdt op mijn Honda NTVtje
De SV is een hele mooie fijne fiets,maar ik vindt de zithouding net te veel voorover (vooral bij rustige toerritjes) en steeds de ketting smeren/stellen (wat bij de NTV niet hoeft met z'n Cardan :D ) ben ik ook niet dol op!! poetsen is ook niet meest favoriete bezigheid en dat is zonde van zo'n (nu nog!!) mooie fiets.
Ik hoop dan ook iemand te vinden die hem wel mooi houdt :)
Hij staat mij ook weer niet echt in de weg,dus ik ga 'm niet voor niets weg doen!!

Extratjes op de Motor zijn:
-Een erg mooie hoge LASER eindemper
-Leuke kleine richting aanwijzertjes (veel mooier dan die lompe originele!!)

De originele demper en bijrijdersstepjes heb ik er gewoon nog bij.
Eventueel heb ik ook nog een paddockstand (beugel om je achterwiel vrij van de grond te plaatsen voor het smeren/stellen van je ketting) in de aanbieding.

Eventueel is was het ook mogenlijk er een leuk OffRoad fietsje op in te ruilen en dan denk dacht ik in eerste instantie aan een Honda XR600R maar als je iets anders interesants hebt kun kon je ook een poging doen ;)
Ik heb dus reeds gezondigd en er een XRV650 Africa Twin bij gekocht!! :X :P

1288961.jpg

1288961.jpg

1288961.jpg

1288961.jpg

1288961.jpg

1288961.jpg

En NEE!! er zit geen MF sticker op!! die mag je er zelf bij bestellen als je dat graag wilt!! :P

Hier een foto op volle resolutie!! *D
[/topic]

Laatst bewerkt:
Prijs: €4100

Waarom nou nooit een prijs geven als je toch een 'richtprijs/vraagprijs/etc' hebt? Gezeik over die prijs blijft er toch wel, positief als negatief.

Succes met de verkoop, of wil je hem toch stiekem houden? :P

Huh :? Ben je 'em zat :? Jammer..maar suc6 met de verkoop dan! *D

Ik ben 'm niet echt "zat" ik vindt ;t nog steeds een erg leuke mooie fiets,maar zoals je hierboven kunt lezen......... ;)
Dank U :)

Prijs: €4100

Waarom nou nooit een prijs geven als je toch een 'richtprijs/vraagprijs/etc' hebt? Gezeik over die prijs blijft er toch wel, positief als negatief.

Succes met de verkoop, of wil je hem toch stiekem houden? :P

:o Sorry, die was ik niet bewust "vergeten" hoor!! ik heb mijn berichtje gecopieerd en de prijs stond niet in het bericht zelf!! ;)
Dank je, het is geen straf hoor!! maar zoals ik al riep gebruik ik mijn NTV meer omdat die gewoon praktischer is voor mij en ik me daar ook prima mee vermaak *D Ik ben gewoon niet zo'n "nieuwe" fiets waard!! en weer een Cross/OffRoad fietsje er bij lijkt me ook wel weer tof!! :Y

ik zou wel mijn motoren willen ruilen maar ze hebben beide ketting

Ach,zoveel meer Motor heb je er toch niet voor tov je Hawkje *D dat is toch ook een heel fijn fietsje??

de bros bevalt super goed maar een sv heeft iets meer power en een 6 bak.
de gsxr heeft erg veel power maar is een 4 cilinder :r :r

4Cilinder is idd :r vergeleken met een lekkere 1 of 2 pitter!! *D

Is er zo weinig interesse voor zo'n mooi SVtje :?

Laatst bewerkt:
Heeeeee Ertje, gaat 'ie er toch uit nu?

Succes met verkopen en tevens een subtiel schopje !

Heeeeee Ertje, gaat 'ie er toch uit nu?

Succes met verkopen en tevens een subtiel schopje !

Jep!! maar de NTV blijft tot het eind der tijd!! *D

Mooie motor en altijd bereden als een oud wijf dus in goeie conditie...

hoogstens weer ff los rijden

:+

Mooie motor en altijd bereden als een oud wijf dus in goeie conditie...

hoogstens weer ff los rijden

:+

Heb jij ervaring in het berijden van "Oude Wijfen" Roy :? als ze daardoor in goede conditie blijven zul je wel vaak gevraagd worden om bij het bejaardentehuis langs te komen :+

Ik verkoop hem het liefst bij de Motor,maar als iemand alleen de Motor wil zou hij wel appart weg gaan denk ik,nu elks nog niet!! veel te handig (voor als ik 'm toch nog na een ritje gebruik ;) )

Ik verkoop hem het liefst bij de Motor,maar als iemand alleen de Motor wil zou hij wel appart weg gaan denk ik,nu elks nog niet!! veel te handig (voor als ik 'm toch nog na een ritje gebruik ;) )

Snap m, laat maar ff weten als je hem nog weg gaat doen...

Hee, Ertje,

Zag je SV nog naast die van mij staan, toen ik bij Molenaar weg reed.
Voor mij wordt het de Tuonoooooooooooooooooooooooooooooo. (in m'n dromen :9 :9 :9 )

:W :W :W :W :W

Hee, Ertje,

Zag je SV nog naast die van mij staan, toen ik bij Molenaar weg reed.
Voor mij wordt het de Tuonoooooooooooooooooooooooooooooo. (in m'n dromen :9 :9 :9 )

:W :W :W :W :W

Kleurt wel mooi samen hè Zwart en Geel!! :P (tsja,blijft een leuk fietsje :9~ )

Kleurt wel mooi samen hè Zwart en Geel!! :P (tsja,blijft een leuk fietsje :9~ )
Mooi zwart is niet lelijk ;) ;) ;)

Lees dat de Rusland trip inschrijving min of meer gesloten is. Jammerrrrrrrr. Is wel een hele leuke uitdaging.
Met dit weer begint het wel erg te kriebelen. Denk dak met MF nog maar een weekendje naar de Eiffel rijd nou het nog kan. Grtz :] :] :] :] :W

Mooi zwart is niet lelijk ;) ;) ;)

Lees dat de Rusland trip inschrijving min of meer gesloten is. Jammerrrrrrrr. Is wel een hele leuke uitdaging.
Met dit weer begint het wel erg te kriebelen. Denk dak met MF nog maar een weekendje naar de Eiffel rijd nou het nog kan. Grtz :] :] :] :] :W

Ech nie!! *D

Tsja,maar voor serieus belangstellenden is er misschien nog wel een plekkie vermoedelijk gaat toch minder dan de helft van de aangemelden echt!! ;)

Gewoon lekker doen ja!! *O* :]

wat is het verbruik eigelijk van een sv? 8-)

Bij gemiddelde rijstijl red je wel rond de 1:20 geef je erg positief gas,dan kun je er wel 1:16 van maken schijnt!! ;)

-O- Is er dan helemaal geen interesse voor zo'n mooi & leuk speeltje?? :?

De Kilometertjes worden er niet minder op hoor mensen!! :N Hij staat nu bijna op 12.000 O-)

FF wat actie picts 8-)

Ertje als posErt!! 8-) ;)

Terug
Bovenaan Onderaan