Suzuki SV650S Zwart '99 slechts 13000km nu lekker ruim 16000km na een heerlijk MegaTour weekendje!!
Richtprijsje 3999 eurie
Ik wil mijn zeer mooie SVtje verkopen omdat ik veel meer rijdt op mijn Honda NTVtje
De SV is een hele mooie fijne fiets,maar ik vindt de zithouding net te veel voorover (vooral bij rustige toerritjes) en steeds de ketting smeren/stellen (wat bij de NTV niet hoeft met z'n Cardan :D ) ben ik ook niet dol op!! poetsen is ook niet meest favoriete bezigheid en dat is zonde van zo'n (nu nog!!) mooie fiets.
Ik hoop dan ook iemand te vinden die hem wel mooi houdt
Hij staat mij ook weer niet echt in de weg,dus ik ga 'm niet voor niets weg doen!!
Extratjes op de Motor zijn:
-Een erg mooie hoge LASER eindemper
-Leuke kleine richting aanwijzertjes (veel mooier dan die lompe originele!!)
De originele demper en bijrijdersstepjes heb ik er gewoon nog bij.
Eventueel heb ik ook nog een paddockstand (beugel om je achterwiel vrij van de grond te plaatsen voor het smeren/stellen van je ketting) in de aanbieding.
Eventueelis was het ook mogenlijk er een leuk OffRoad fietsje op in te ruilen en dan denk dacht ik in eerste instantie aan een Honda XR600R maar als je iets anders interesants hebt kun kon je ook een poging doen
Ik heb dus reeds gezondigd en er een XRV650 Africa Twin bij gekocht!!
En NEE!! er zit geen MF sticker op!! die mag je er zelf bij bestellen als je dat graag wilt!!
Hier een foto op volle resolutie!!
[/topic]
Richtprijsje 3999 eurie
Ik wil mijn zeer mooie SVtje verkopen omdat ik veel meer rijdt op mijn Honda NTVtje
De SV is een hele mooie fijne fiets,maar ik vindt de zithouding net te veel voorover (vooral bij rustige toerritjes) en steeds de ketting smeren/stellen (wat bij de NTV niet hoeft met z'n Cardan :D ) ben ik ook niet dol op!! poetsen is ook niet meest favoriete bezigheid en dat is zonde van zo'n (nu nog!!) mooie fiets.
Ik hoop dan ook iemand te vinden die hem wel mooi houdt
Hij staat mij ook weer niet echt in de weg,dus ik ga 'm niet voor niets weg doen!!
Extratjes op de Motor zijn:
-Een erg mooie hoge LASER eindemper
-Leuke kleine richting aanwijzertjes (veel mooier dan die lompe originele!!)
De originele demper en bijrijdersstepjes heb ik er gewoon nog bij.
Eventueel heb ik ook nog een paddockstand (beugel om je achterwiel vrij van de grond te plaatsen voor het smeren/stellen van je ketting) in de aanbieding.
Eventueel
Ik heb dus reeds gezondigd en er een XRV650 Africa Twin bij gekocht!!
En NEE!! er zit geen MF sticker op!! die mag je er zelf bij bestellen als je dat graag wilt!!
Hier een foto op volle resolutie!!
[/topic]
Laatst bewerkt: