10e Zijspantreffen Genemuiden

Het was weer absoluut de moeite waard!

Kwam de zondag wel een beetje moeilijk op gang, maar dat is uiteindelijk allemaal toch nog goed gekomen
 
1384876


1384878


1384879


Ik heb deze keer maar heel weinig foto's gemaakt maar het mag duidelijk zijn dat het heeeeel gezellig was!
 
Mega genoten. Nog slecht er van. Mooi dat jullie er weer bij waren.
 
Heb net een aantal foto's geplaats op FB voor de liefhebbers. JW heeft ze net gedeeld op de pagina van basicsidecars!

Hellracer, die paar foto's die je dan hebt gemaakt, zijn wel erg leuk! (opgeslagen ;))
 
Ben alleen op de zaterdag geweest,vond het er lekker relaxed aan toe gaan,heb de toerrit niet meegereden en ben weer vertrokken toen de band begon te spelen,was samen met Fred en hij had nog een verjaardag en moest weer bijtijds gaan en samen uit,samen thuis.
 
Weer een gezellig weekend gemist zie ik. Maar dat wist ik vantevoren natuurlijk al....
Volgend jaar maar weer inplannen *D
 
  • Leuk
Waarderingen: JFJ
Ben alleen op de zaterdag geweest,vond het er lekker relaxed aan toe gaan,heb de toerrit niet meegereden en ben weer vertrokken toen de band begon te spelen,was samen met Fred en hij had nog een verjaardag en moest weer bijtijds gaan en samen uit,samen thuis.

En nog steeds geen handjes geschud voor zover ik weet ☺
 
wederom bedankt voor de goede zorgen, was weer gezellig.
vooruitgang van de vinger is gestaag, ware het niet met de snelheid die ik gehoopt had.
maar misschien ben ik te ongeduldig.
laat het wel weten of het gaat lukken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan