1ste Belgische OBT op 14 augustus

Péétje Brik

MF veteraan
3 jun 2002
13.465
1
Gistel Belgie
Voor alle duidelijkheid, ik heb nog geen kl*ten moeten doen om de éérste BOBT te organiseren, alle, maar dan ook alle eer gaat naar ReefeR en Relax, bij deze dank :} :} :} :} :} *O* *O* *O* *O*


BOBT (Belgische OuweBrikkeToer) <---- hier is het begonnen O-)


Verzamelpunt:
Antwerpen naar Brussel via de A12 (wel ff opletten aan de werken op de Antwerpse ring, de splitsing is nogal bruusk).
Eénmaal voorbij de tunnel (Rupeltunnel) komen jullie nog twee keer aan verkeerslichten. Het is aan de tweede dat jullie rechtsaf moeten (Londerzeel). Paar honderd meter de straat in is er een GB met ernaast een Maes-tankstation, waar een automaat staat die bankbiljetten vreet. Dus: cash geld!!


Aangezien meneer Relax aan t Relaxen is 8-)

Past het de heren en dames Briktalenten beter als we om 10.30 afspreken ?

Wij zullen dan wel een alternatief zoeken voor het laatste stuk, het gaat immers niet om de afgelegde afstand maar om de gezelligheid ;)
jullie missen dan wel het mooi stuk langs de ijzer -O-


@ Relax: Wil jij nog ff de uitleg posten hoe bij het verzamelpunt te komen ?

Dan zie ik jullie zondag over 1 week *O* :] *O* :] *O*



@ Peetje: joe will pee 4 dis :+


Nog ff over de route:

Het verzameladres is: Kerhofstraat 95, Londerzeel

De route hadden we gedeeltelijk in Garmin gemaakt, maar aangezien jullie allemaal rond de middag willen vertrekken heeft Relax de route aangepast.
In princiepe zou die dan ook in Garmin aangepast worden, maar helaas heeft mijn PC de geest gegeven en zal hij waarschijnlijk niet tijdig gefixed zijn voor een GPS versie van de Route de Relax :+

Dus niet zeiken en op tijd op bovenstaand adres verschijnen aub B|

Ik zei toch: Kerkhofstraat aan Maes-tankstation, naast parking GB.
Er is maar één GB in heel Londerzeel. En maar één Maes-tankstation. Kan echt ni zo moeilijk zijn hoor. }) :)





trasos aangemeld, maar nog niet zeker ??????????
Kofferrek aangemeld ----------------------
Cadcatz aangemeld ----------------------
ReefeR aangemeld------------------------
roestendoenze aangemeld----------------------
J22ST aangemeld----------------------
magnamaniac + Biker Beertje aangemeld-----------
bierelier aangemeld----------------------
Relax aangemeld----------------------
WimV65 aangemeld---------------------
sabremaniac aangemeld--------------------
marklv aangemeld------------------------
Amazone aangemeld------------------------
Péétje Brik aangemeld---------------------
Night010 aangemeld---------------------
KristianT aangemeld------------------------
dwaal nog geen mail ontvangen B|
FastFriend na het wassen en plassen :Y O-) aangemeld ---------------------- })


 
Laatst bewerkt:
full
full

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
full
full
 
:} :} *O* *O* :} :}

Jah ehhh hier is één van die twee voeckers waar Péétje op doelt.....wat nu ? *D





Moest ff denken maar lang lang geleden heeft Relax heeft een mooie route gemaakt iom mij en Péét. Verzamel plek en tijdstip volgt later maar hierbij een globale omschrijving & route kaartje 8-)

- Start ergens in de buurt van Londerzeel
- Via Ninove / Geraardsbergen (Vlaamse Ardennen) rond Kortrijk
- Door het Westvlaamse land richting Gistel

Ongeveer 207,35 km genieten van het mooie Belgie met onderweg meer dan voldoende plas, rook, drink en eet pauzes *D

BOBT%202005.jpg


Roadbook is (denk ik) beschikbaar bij Relax en als er iemand de route in Garmin (*.MPS of *.GBD) of TomTom (*.INT) formaat wil hebben mogen ze mij een mailtje sturen *O*
 
:} :} *O* *O* :} :}

Jah ehhh hier is één van die twee voeckers waar Péétje op doelt.....wat nu ? *D





Moest ff denken maar lang lang geleden heeft Relax heeft een mooie route gemaakt iom mij en Péét. Verzamel plek en tijdstip volgt later maar hierbij een globale omschrijving & route kaartje 8-)

- Start ergens in de buurt van Londerzeel
- Via Ninove / Geraardsbergen (Vlaamse Ardennen) rond Kortrijk
- Door het Westvlaamse land richting Gistel

Ongeveer 207,35 km genieten van het mooie Belgie met onderweg meer dan voldoende plas, rook, drink en eet pauzes *D

http://users.skynet.be/fa203519/BOBT%202005.jpg ((Afbeelding))

Roadbook is (denk ik) beschikbaar bij Relax en als er iemand de route in Garmin (*.MPS of *.GBD) of TomTom (*.INT) formaat wil hebben mogen ze mij een mailtje sturen *O*

*D :} :} :} :} :}
 
Ik stel voor dat de 'ollanders verzamelen bij de esso aan de a67 onder veldhoven (locht) Vanuit verschillende richtingen kom je daar langs en het is vanaf daar nog een dik uur rijden (ruim 100km) naar het startpunt.

full
 
Heee, d,r gebeurt hier wat *O* *O*

Effe kijken of ik dan kan, ga dan net voor een weekje naar zeeland, en dus misschien met een omweg als ik het kan regelen
 
We zullen de datum op de kalender noteren , volgens mij moet dat geen probleem zijn.
Nu natuurlijk ff kijken of MagnaManiac wel mee wil, anders houdt het voor mij ook op. O-)
 
Ik stel voor dat de 'ollanders verzamelen bij de esso aan de a67 onder veldhoven (locht) Vanuit verschillende richtingen kom je daar langs en het is vanaf daar nog een dik uur rijden (ruim 100km) naar het startpunt.

(Afbeelding)

RDZ, goe bezig :}

:Y Op tijd stoppen en beentjes strekken is de truuk *D

:^

reefert ook niet :P :P

Er zijn uitzonderingen, als je er zelf uitziet als een Brik mag je ook mee :P
5 en een half honderd, we moeten er ook nog komen hè.

Ik heb nog zo gezegd, geen gezeik B|














:+











Aan de route kan nog gesleuteld worden
@Relax, opstaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan