A
*Aphrodite*
Guest
...
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat zeg ik, de SP was nog nie af, had hem nie zo snel verwachtOh, dat bedoel je
weer/nog steeds het oude plaatje
Dat zeg ik, de SP was nog nie af, had hem nie zo snel verwacht
Volgens mij waren we bij het slotje?we waren gebleven bij Laura en iemand met 3 letters.... Tyl??
Als dit topic net zo doorgaat als op de laatste paar pagina's van het vorige deel mag je mij uit de startpost halen. Zo is er inderdaad toch geen reet aan, ga wat nuttigs doen ofzo!Gaat dit topic een chat area worden?
Kijk eens naar de laatste pagina's van de eerdere delen dan? Is toch allemaal zo?!Als dit topic net zo doorgaat als op de laatste paar pagina's van het vorige deel mag je mij uit de startpost halen. Zo is er inderdaad toch geen reet aan, ga wat nuttigs doen ofzo!
Waar we waren gebleven is een dagje Parijs, al dan niet met een overnachting. Daarna volgden er tig pagina's met bullshit
Even een ontopic vraagje. Vaak rij ik van Utrecht door de polder naar Kampen toe. Hoe hard rijden jullie daar dan meestal? ik weet namelijk twee palen te staan maar verder is het alleen maar 100 rechtuit...
Hoe/wat doe jullie op dat lange rechte stuk.....
Gas eropEven een ontopic vraagje. Vaak rij ik van Utrecht door de polder naar Kampen toe. Hoe hard rijden jullie daar dan meestal? ik weet namelijk twee palen te staan maar verder is het alleen maar 100 rechtuit...
Hoe/wat doe jullie op dat lange rechte stuk.....
Gas erop
Ik heb ze nooit gezien iig..wel beetje opletten natuurlijkNiet bang voor flitsers? dan doen ze daar vaak
Ik heb ze nooit gezien iig..wel beetje opletten natuurlijk
Tja en mijn top snelheid is maar beperkt, als ik het wel genoeg om mun rbw kwijt te raken...ik rij dan te netjes.....
Tja en mijn top snelheid is maar beperkt, als ik het wel genoeg om mun rbw kwijt te raken...
Boefjemeestal rij ik 100-120 (waar je dan 100 mag)
Wat?damm wat erg snel zeg.