Ook de MF-ers op Gorinchem in het nieuws..

Remakil

Banned User
Lid geworden
14 jun 2003
Waarderingsscore
1
Sla je de Dordtenaar open (een slap aftreksel van het AD met regionieuws), zie je dit... B|

Gorinchem2005.jpg

Toe maar... het kan niet op met die sensatiestukjes... |(
Als ze nou eens aandacht geven aan het motorrijden in het algemeen, of de gevaren voor motorrijders van idote vangrails enz. enz. maar nee hoor... :N

Dan is het nu nog ff wachten op de haagsche courant die een stukkie kan gaan schrijve over de ppp en A4

Remakil, heb je dat stukje van "gisteren in de Dortenaar" ook? Ik heb alleen de stem van dordt en de merwestijn maar....

Wat ik me nou afvraag is of in de stats van het forum ook te zien is dat al die journalisten de cijfertjes lekker omhoog krikken?

Ach, het is wel een leuk stukje. Sensatie, maar toch.

Jr moet een klacht indienen O-)

Schending van de privacy...of gaat dat niet op met een nickname :?

Ik vind ook dat er veel te veel opgeschept word hier op het forum - ooit word er door dit gezeur de premies niet meer te betalen en alle wegen en andere leuke dijken worden door dit soort uitwassen afgesloten en kunnen de motorrijders die wel normaal doen nergens meer komen.

Laat mij dan maar een moraalridder zijn, maar het kleine groepje verpest het voor de meerderheid

Ik vind ook dat er veel te veel opgeschept word hier op het forum - ooit word er door dit gezeur de premies niet meer te betalen en alle wegen en andere leuke dijken worden door dit soort uitwassen afgesloten en kunnen de motorrijders die wel normaal doen nergens meer komen.

Laat mij dan maar een moraalridder zijn, maar het kleine groepje verpest het voor de meerderheid
Opgeschept en opgejut.

Zal geen naam noemen, maar heb zondag nog iemand zo'n soort verhaal uit de doeken gedaan.

Degenen met een grote bek op het forum zijn over het algemeen ook de eersten die op éen bep. manier onderuit gaan.

Ook ik heb hem neergelegd, maar niet omdat ik met een vers RBW wheelies en knee downs aan het oefenen was. Of nog platter door de bocht moest.

Of de media nou gelijk heb of niet, het is jammer dat iedereen in discredit wordt gebracht en iedereen wordt gestempeld met asociale freak.

Ik ga zo naar me werk...ff zien hoe ze twee vlechten op een motor behandelen O-)

ik word er niet warm of koud van :W
:^

Wat een ander ervan denkt kan me ook gestolen worden. Ze lullen toch wel over dingen waar ze zelf geen weet van hebben en dat soort figuren kan je toch niks aan hun ongezonde verstand brengen :W

het valt mee dat de termen "ninja" "hayabusa" niet gebruikt worden.

en 2 vlechten... *O* *O*

moet het geen kerel zijn natuurlijk _O-

Is positief nieuws, maar wel weer verdraaid:

Dit is namelijk precies de post waar ze het over hebben (niet aangepast na het kranten artikel):

Post van smitjr in topic 'Gorinchem 2(005)'

waarin ik toch duidelijk aangeef dat
"enjoy don't destroy' en gedraag je een beetje op het blad; geen vluchtstrookje pakken of inhalen, anders hebben we binnen no-time enorm gezeik met controles of ander kinderachtig gedoe.

Mannen, en dames...het nieuwe seizoen is alweer aardig begonnen, vorig jaar zijn er veel mensen onderuit gegaan op het klaverblad, zeker in maart & april...Kijk aub uit!!"

Wat me opvalt is dat die woordvoerster van de politie zo genuanceerd blijft... Eindelijk eens iemand die níet klakkeloos met de krant meehuilt :}

Voor zover je De Dordtenaar een krant kunt noemen :r

Remakil, heb je dat stukje van "gisteren in de Dortenaar" ook? Ik heb alleen de stem van dordt en de merwestijn maar....
Zal m'n best zijn... is namelijk niet mijn krant die ik open sloeg... ;)
@ REMA:

en als het waar is, dan wil ik graaag die krant of dat stukje :} 8-)
Heb al een kopietje voor je gemaakt... :P
Orgineel is niet van mij... ;)

Terug
Bovenaan Onderaan