€500 challenge 2019 -NLT- Old School RF900R Rules!

NLT

MF'er
26 jun 2010
158
86
Westerland
rf900r3.jpg
 
Zo ik ben eindelijk van honk! Was opzoek naar een CBR600F maar kwam deze in de buurt tegen en kon hem niet laten staan! Nu een RF club met Jottum opzetten en dan komt het helemaal goed!
 
€375,- dan houden we nog 150 + 125= € 275,- over aan sleutelbudget! Maar we gaan eerst eens uitgebreid testen voordat we er geld in gaan stoppen!
 
Gas blijft een beetje hangen en de choke kabel is stuk dus daar zullen we binnenkort even induiken!
 
Welkom bij deze club idi..ten :+})

Mooie fiets en die ene zijkant een spuitbusje van de Action _O- Geheel passend in de 500 euro challenge en het ziet er “beter” uit :Y

Voor de rest ziet je brik er zeker niet brikkig uit.

Veel plezier met het wegwerken van het achterstallige onderhoud😉
 
  • Leuk
Waarderingen: NLT
Top-tip voor in de bergen: luchtfilter verwijderen. Lopen ze een stuk beter mee, of niet @Jottum! ?!
Zou natuurlijk zomaar kunnen, maar deze rijd wel heel mooi. Ik heb er een stukje op gereden. Ik reed makkelijk weg van mijn RF. Ik vermoed dat we binnenkort gaan erreffen rond de vijver! Kijken hoe die dat doet...

Als @NLT niet uit gaat komen met zijn budget kan hij makkelijk de hoogste twee versnellingen verkopen!
 
  • Leuk
Waarderingen: NLT
Ik ben voor errug lange ritten. Lekker helm op, dopjes in, geen Scala.

O-)


Ha die Nick! leuk dat je mee gaat man :Y
Thanks en die oordopjes heb je na 2 dagen niet meer nodig! Dan zijn de oren er namelijk al af gevallen! Na dag 1 gaan ze slap hangen en op dag 3 zijn ze weg! 8)7
 
Vanmiddag weer even een uurtje zitten prutsen, onderhoud kan geen kwaad met een luchtfilter uit 2000 ( dat zegt niets natuurlijk maar er komt weinig licht en lucht doorheen). Verder dacht ik dat de chokekabel stuk was maar daar mist gewoon een onderdeel dus even creatief met kurk o.i.d.. :t
 
  • Leuk
Waarderingen: Kiwi
Vanmiddag weer even een uurtje zitten prutsen, onderhoud kan geen kwaad met een luchtfilter uit 2000 ( dat zegt niets natuurlijk maar er komt weinig licht en lucht doorheen). Verder dacht ik dat de chokekabel stuk was maar daar mist gewoon een onderdeel dus even creatief met kurk o.i.d.. :t
Ik heb nog een luchtfilter voor je van mijn 600. Ongeveer 1000 km mee gereden. Misschien past die op de jouwe? (anders met een hamer en ducttape passend te maken).
Gratis over te nemen, scheelt weer budget!
 
Ik heb nog een luchtfilter voor je van mijn 600. Ongeveer 1000 km mee gereden. Misschien past die op de jouwe? (anders met een hamer en ducttape passend te maken).
Gratis over te nemen, scheelt weer budget!
En ik maar denken dat we dat luchtfilter van jou met een welgemeend "1, 2, 3 in Godsnaam!" in een canyon hadden geflikkerd. Nou ja, zo gaat dat met herinneringen: ze worden steeds mooier!
 
Ik heb nog een luchtfilter voor je van mijn 600. Ongeveer 1000 km mee gereden. Misschien past die op de jouwe? (anders met een hamer en ducttape passend te maken).
Gratis over te nemen, scheelt weer budget!
Top en ja die passen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan