€500 challenge 2019: Luc's Yamaha xz550

De lengte van mijn oude schokdemper is 31,3cm H.O.H. Mocht dit overeenkomen, dan zal je vanzelf tegenkomen wat voor mij de beste veer is geweest om erin te steken ;)
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen weekend een nog prima Krauser kofferset gehaald voor op de motor! Deze winter eens kijken of die direct past en anders nog wat beugeltjes maken.

Vandaag de motor in de stalling geplaatst en gelijk de nodige onderdelen besteld:
- Kleppendekselpakking (omdat ik de kleppen ga stellen)
- Diverse pakkingen
- Oliefilter
- O-ringen om de pijpjes van het koelsysteem goed mee af te sluiten
- 2 keerringen

Hiermee kan ik deze winter het motorblok aanpakken en alle belangrijke punten van het blok controleren!
 
Kleppendekselpakking is niet altijd nodig. Als het erg goed afkomt kan het deksel vaak gewoon teruggeplaatst worden zonder dat er een nieuwe in moet (scheelt budget ;) , als het mogelijk is). Verder succes met sleutelen.
 
Kleppendekselpakking is niet altijd nodig. Als het erg goed afkomt kan het deksel vaak gewoon teruggeplaatst worden zonder dat er een nieuwe in moet (scheelt budget ;) , als het mogelijk is). Verder succes met sleutelen.

Scheelt zeker budget, maar wil het gelijk goed doen. Daarnaast heb ik nog wat ruimte in het budget!
 
Terug
Bovenaan Onderaan