Ballbetween
MF veteraan
Smeltende gele draadjes...waar ken ik dat toch ook weer van...Oja, van de Aprilia's. Mijn Tuono had datzelfde geintje. Van Honda wist ik het niet. Jij gelukkig wel. Niet fijn als er op een bergtop uitkomt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bij Jottum zal dat eerder wisselende spanning zijn!Zit idd geen verschil in.
Tussen elke combi van de drie gele draden vanaf de dynamo, zit nagenoeg dezelfde wisselspanning.
Da's niet best als je daardoor storing hebt of nog erger, kortsluiting.Smeltende gele draadjes...waar ken ik dat toch ook weer van...Oja, van de Aprilia's. Mijn Tuono had datzelfde geintje. Van Honda wist ik het niet. Jij gelukkig wel. Niet fijn als er op een bergtop uitkomt.
Vergeet @Dindo niet, ergens bovenop op een berg met zijn VFR750 waar de spanningsregelaar einde verhaal was tijdens vorige challenge.Da's niet best als je daardoor storing hebt of nog erger, kortsluiting.
Ik weet niet beter of het is een Honda kwaal. Ik heb het al eens gehad bij een CX500C, mijn buurman bij zijn Fireblade en in gesprekken is het vaak feest der herkenning.
Eh dat is boven de 100 hertz! Ik haak even af nu!Gaat ongeveer in dezelfde frequentie als het kopen van motoren.... Zucht!
Honda kwaaltjeDa's niet best als je daardoor storing hebt of nog erger, kortsluiting.
Ik weet niet beter of het is een Honda kwaal. Ik heb het al eens gehad bij een CX500C, mijn buurman bij zijn Fireblade en in gesprekken is het vaak feest der herkenning.
Teller en highwaysteps
Gisteren naar de garage geweest waar twee Magna's 1100 staan. Hiervan de teller en de highwaysteps af gehaald.
Bekijk bijlage 1340535
Het was een rechttoe rechtaan klusje. Viel mij alles mee dat alles loskwam wat los moest. Niet veel later was ik weer thuis en lagen de twee tellers naast elkaar. De nieuwe geeft ruim 58.600 meer aan. Ik heb daar een aantekening op de teller van aangebracht. Grappig detail is dat de teller die van de 1100 af kwam een verwarmingselementje achterop had. Deze heb ik gelaten voor wat het was.
Bekijk bijlage 1340536
Ook de highwaystepsbeugel is binnen. De bevestiging is hetzelfde.
Bekijk bijlage 1340537
Deze jongen gaat heeeel relaxed de challenge rijden!
De middenbok heb ik ook gelaten voor wat het was. Ik zie bij mijn Magna geen bevestigingspunten voor de middenbok. Misschien is de Magna zonder middenbok geleverd??? Of is dit de invalidenaanpassing??? Hoewel ik een middenbok nou net weer een invalidenhulpmiddel vind. Gezien alle BMW rijders en een enkele CBR/RF rijder die trouw hebben gezworen aan de middenbok...
Ik heb een middenbok voor je gevonden!
Nee dankje, ik heb al een buitengeit...
Bekijk bijlage 1340786
4 bougies eruit gehaald! Good busy maar don’t overdrive he!Bougies
Zo, al weer een tijdje geleden dat ik met de Magna bezig ben geweest. Vanmiddag de bougies eruit gehaald. Dacht dat het een dingetje was van een lijstje wat ik van plan was... Drie van de vier zaten zo allejezus vast. En met een pijpsleutel(tje) kon ik maar net een klein slagje per keer geven. Alleen de laatste paar gangen waren met de hand te doen. Wel zag ik sporen van kopervet op het schroefdraad.
Eén bougie was natter dan de anderen. Misschien is dat de cilinder die de problemen geeft. Geen idee.
Dit is het voor nu. Het ziet er naar uit dat ik wat meer tijd krijg om te sleutelen.
Bekijk bijlage 1347101