Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Serieus vet dat je dit zo in elkaar hobby't. Hoewel ik je las kunsten gezien heb en het is allerminst hobbyen!! Chapeau!.... en eigenlijk gelijk goed bevonden. Nu een manier vinden om het onderste gedeelte permanent te bevestigen..
Bekijk bijlage 1361471
Serieus vet dat je dit zo in elkaar hobby't. Hoewel ik je las kunsten gezien heb en het is allerminst hobbyen!! Chapeau!
Topper! en CBR veren zijn er inderdaad genoeg!Nee lassen doe ik niet zelf. Daar heb ik een kennis voor (DK engineering in Hoogvliet) haha.
Verder probeer ik alles zelf te doen (slijpen/bouten/monteren enz..) met de beperkte middellen die ik heb. Dat idee van die veer komt van internet, dus een beetje van mij en een beetje van het net. Voordeel is dat als deze veer wat ga mankeren, dat ik heb gewoon omwissel voor een andere cbr600 veer
Technisch vraagje, past een CBR-veer op Vera ? Of moet er dan eenzelfde verbouwing uitgevoerd worden aan de veer ?
Ben namelijk niet bekend waarmee Vera haar kontbewegingen beperkt
Dat is duidelijk, maar een mooie strakke wiebelige kont is ook niet verkeerd om naar te kijken
En hoe het is om daar op te rijden...... (of vlieg ik nu uit de bocht )
Heren, dit is wel een technisch topic he, dus geen onzin
de F2 heeft een externe gasreservoir zoals jij dat noemt, in ieder geval de 94er die ik heb!Nu heb ik 2 cbr veren... 1x F2 en 1x F3. Ik geloof dat de F3 met externe gasreservoir is en de F2 zonder....
Welke zullen jullie monteren, of zal het geen zak uitmaken?!