€500 Challenge 2019: Alpenstrudel!

Okay, en dan nu een plankje van boven de rivieren!


gronings-jpg.1364326
Nee veel hoger kom je niet! 8)7
 
Dan heb je wel ballen als je daarmee gaat. Ik vind Elles met de pegaso het meeste lef hebben so far. Sjoerd heeft ook wel lef met dat ouwe ding. En dan de japanse 4 cilinders. Is dat überhaupt wel een challenge
Nu rest natuurlijk nog de vraag:is het een kwestie van lef hebben of geen verstand hebben?
 
Dienstmededeling:

Wimvlis attendeerde mij op een fout in het roadbook aangaande de puntnetelling mbt de leeftijd van de motoren.

In het roadbook staat:
Motorpunten
Deze worden bij aanvang van de challenge toegekend.
Je motor dient 20 jaar te zijn,
van 20 tot 25 jaar 1 punt
Tussen 25 en 30 jaar 2 punten

Ouder dan 30 jaar3 punten

Dit moet zijn
Motorpunten
Deze worden bij aanvang van de challenge toegekend.
Je motor dient 20 jaar te zijn bij aanvang van de challenge
voor de jaren van 20 tot 25 jaar 1 punt per jaar
voor de jaren van 25 tot 30 jaar 2 punten per jaar

voor de jaren van boven 30 jaar 3 punten per jaar
 
Dienstmededeling:

Wimvlis attendeerde mij op een fout in het roadbook aangaande de puntnetelling mbt de leeftijd van de motoren.

In het roadbook staat:
Motorpunten
Deze worden bij aanvang van de challenge toegekend.
Je motor dient 20 jaar te zijn,
van 20 tot 25 jaar 1 punt
Tussen 25 en 30 jaar 2 punten

Ouder dan 30 jaar3 punten

Dit moet zijn
Motorpunten
Deze worden bij aanvang van de challenge toegekend.
Je motor dient 20 jaar te zijn bij aanvang van de challenge
voor de jaren van 20 tot 25 jaar 1 punt per jaar
voor de jaren van 25 tot 30 jaar 2 punten per jaar

voor de jaren van boven 30 jaar 3 punten per jaar
Hatsjekidee! Al 60 punten binnen :t
 
Over punten gesproken...
Ik heb via Marktplaats een restpartij GSX600F onderdelen gekocht. Binnenkort even ophalen.
Nou zit er ook een 1993 frame bij....ik zie een mogelijkheid om 4 punten (1997 naar 1993 swap) te behalen _O-

Maar serieus: er zit vooral bijna alle elektra bij (goed ter reserve) en de remklauwen. Kan ik in alle rust eens oefenen met remmen schoonmaken/opknappen.
 
Over punten gesproken...
Ik heb via Marktplaats een restpartij GSX600F onderdelen gekocht. Binnenkort even ophalen.
Nou zit er ook een 1993 frame bij....ik zie een mogelijkheid om 4 punten (1997 naar 1993 swap) te behalen _O-

Maar serieus: er zit vooral bijna alle elektra bij (goed ter reserve) en de remklauwen. Kan ik in alle rust eens oefenen met remmen schoonmaken/opknappen.

Goed plan.

Ik heb vorige week ook een bijna complete vf750s 1984 opgehaald. Ligt nu helemaal uit elkaar. Dus als nog V4 deelnemers zijn die onderdelen zoeken... laat maar weten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kiwi
Ik heb vorige week ook een bijna complete vf750s 1984 opgehaald. Ligt nu helemaal uit elkaar. Dus als nog V4 deelnemers zijn die onderdelen zoeken... laat maar weten.

Had je van die puzzel geen rijdend exemplaar kunnen "prutsen" :+ of ontbreekt daar de toestemming voor ?

Want de tuin moet toch leeg ?
 
Nou Wim, ik had al eerder de nokkenassen en slepers van hem gekocht en uiteindelijk heb ik nu alle zooi. Blok was dus niks meer en verder zag het er ook niet zo jofel meer uit.
Wel zat er een leuke 4-1 uitlaat bij en een JosScheitert topkuip incl. speakers bij.
Die kuip wil ik misschien gaan plaatsen. Lekker fout.

Verder het zelfde gezeur... weinig tijd...weinig licht....weinig...alles
Onverwacht zijn nu alle straattegels uit de achtertuin gehaald. Dus nu staan de 2 motoren op een plaat hout 1x0.5m in het zand.
Gelukkig zit de veer er nu onder en de slepers/nokkenassen zijn ook geplaatst. Nu proefrijden, proefrijden, proefrijden en de motor verfraaien.
 
Kleine wijzigingen in de OP.


Martell verwijderd (gaat niet meer mee)
Nopan verwijderd (gaat niet meer mee)
Mirna is van Challenger naar Support-Crew gepromoveerd
 
De data zijn nog niet bekend, maar reken maar op dat het in de maand juni van 2019 wordt gehouden.
Routes zijn er ook nog niet.

dat stukje had er ook wel uit gemogen toch ?
 
De data zijn nog niet bekend, maar reken maar op dat het in de maand juni van 2019 wordt gehouden.
Routes zijn er ook nog niet.

dat stukje had er ook wel uit gemogen toch ?

Hahaha, de vakantie heeft je goed gedaan! Man wat ben je scherp!

Heb het er uitgehaald!
 
kijk nog eens een keer dan, ik zie dat het 2 minuten geleden bewerkt is , maar het staat er nog wel.
Op zo een manier vind je iedereen scherp ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan