€500 Challenge 2019: Alpenstrudel!

Hallo! :W

Ik ben Daan, biiiiijna 21, en ik ben niet echt een bekende op MF, maar ben al een paar jaar meelezer! Zodoende volg ik ook al een tijdje de 500EC en ben ik laaiend enthousiast!!! Sleutelaar ben ik wel. Vind ik echt heel leuk. Maar....

Ik heb een CB125k5 uit 1974 maar die was te duur en heb ik te lang. En die is nog niet netjes en ik heb niet genoeg $$ om die op korte termijn netjes te maken.
En een GSX600F, maar die is te nieuw (2001) en was te duur (al viel dat wel mee). Een 500 ekker kopen doe ik even niet, ik ben student en natuurlijk blut. O-)

Maar ik wil toch wel mee: ik wil graag (al 2 jaar) op motorvakantie maar mijn vriendinnetje vindt achteropzitten na 50km niet meer leuk......
Dus het lijkt me tof om met de challenge mee te rijden. Niet als challenge-biker maar als supporter, lekker op die Suzie. Dat kan wel toch?

Ik lees hier iets van een pre-meetup. Wanneer is die?
 
Hallo! :W

Ik ben Daan, biiiiijna 21, en ik ben niet echt een bekende op MF, maar ben al een paar jaar meelezer! Zodoende volg ik ook al een tijdje de 500EC en ben ik laaiend enthousiast!!! Sleutelaar ben ik wel. Vind ik echt heel leuk. Maar....

Ik heb een CB125k5 uit 1974 maar die was te duur en heb ik te lang. En die is nog niet netjes en ik heb niet genoeg $$ om die op korte termijn netjes te maken.
En een GSX600F, maar die is te nieuw (2001) en was te duur (al viel dat wel mee). Een 500 ekker kopen doe ik even niet, ik ben student en natuurlijk blut. O-)

Maar ik wil toch wel mee: ik wil graag (al 2 jaar) op motorvakantie maar mijn vriendinnetje vindt achteropzitten na 50km niet meer leuk......
Dus het lijkt me tof om met de challenge mee te rijden. Niet als challenge-biker maar als supporter, lekker op die Suzie. Dat kan wel toch?

Ik lees hier iets van een pre-meetup. Wanneer is die?

Een €500 challengebike kopen is het goedkoopste onderdeel van het hele gebeuren. Ik denk dat je, als je zuinig doet, €60 á €70 per dag kwijt bent. Zelf hou ik rekening met €100 omdat ik een notoire kookweigeraar ben, water uitgezonderd.
Denk je dat je dan wel de rit mee kunt rijden (lees bekostigen)?
 
Hallo! :W

Ik ben Daan, biiiiijna 21, en ik ben niet echt een bekende op MF, maar ben al een paar jaar meelezer! Zodoende volg ik ook al een tijdje de 500EC en ben ik laaiend enthousiast!!! Sleutelaar ben ik wel. Vind ik echt heel leuk. Maar....

Ik heb een CB125k5 uit 1974 maar die was te duur en heb ik te lang. En die is nog niet netjes en ik heb niet genoeg $$ om die op korte termijn netjes te maken.
En een GSX600F, maar die is te nieuw (2001) en was te duur (al viel dat wel mee). Een 500 ekker kopen doe ik even niet, ik ben student en natuurlijk blut. O-)

Maar ik wil toch wel mee: ik wil graag (al 2 jaar) op motorvakantie maar mijn vriendinnetje vindt achteropzitten na 50km niet meer leuk......
Dus het lijkt me tof om met de challenge mee te rijden. Niet als challenge-biker maar als supporter, lekker op die Suzie. Dat kan wel toch?

Ik lees hier iets van een pre-meetup. Wanneer is die?
Dat blut deel is natuurlijk niet handig als je nog allemaal kampeerspul moet kopen ;)
Volgens mij gaan er wel meer supporters mee. Mocht je je geroepen voelen om te supporten voor deze GSX600F (die net wél oud en goedkoop genoeg is) rijder, dan helemaal :t
 
Geen slecht idee hoor om zonder te gaan rijden. Als het warm is dan is het ontbreken van een ruit wel erg lekker. En alleen op de verbindingswegen kan het zijn dat je veel wind op je bast krijgt waarbij ik me dan weer afvraag of dat erg is.

Hetgeen aan den lijve is ondervonden..... Ervaringsdeskundige dus....

Maar sindsdien is er een doorwaaijasje aangeschaft, en een half ruitje gefabriceerd.... Nu nog wachten op de zomer !

Harmony,
Hans.
 
Hetgeen aan den lijve is ondervonden..... Ervaringsdeskundige dus....

Maar sindsdien is er een doorwaaijasje aangeschaft, en een half ruitje gefabriceerd.... Nu nog wachten op de zomer !

Harmony,
Hans.

Daar hebben jullie zeker gelijk in. Ik ga hem zoiezo op de een of andere manier monteren want dat vind ik zelf wel leuk. Dan kijk ik gewoon vanaf maart (jaa, dat mag hij de weg weer op) hoe het bevalt. :t:t
 
Dat blut deel is natuurlijk niet handig als je nog allemaal kampeerspul moet kopen ;)
Volgens mij gaan er wel meer supporters mee. Mocht je je geroepen voelen om te supporten voor deze GSX600F (die net wél oud en goedkoop genoeg is) rijder, dan helemaal :t
He Daan de pre meet is op zondag 10 feb bij Veenbrink Motorparts in Ede.
 
De openingspost is weer enigszins aangepast. ABlanket is eruit gehaald en grrtjuh is erin gezet. Welkom grrtjuh! Je hebt nu ook acces tot de groepsdiscussie hier op MF.

Ik meende dat ik achteraf nog mensen kon toevoegen maar ik zie die mogelijkheid niet. @Martell : kun jij daar duidelijkheid over geven? Is dit mogelijk tegenwoordig?
 
Laatst bewerkt:
De openingspost is weer enigszins aangepast. ABlanket is eruit gehaald en grrtjuh is erin gezet. Welkom grrtjuh! Je hebt nu ook acces tot de groepsdiscussie hier op MF.

Ik meende dat ik achteraf nog mensen kon toevoegen maar ik zie die mogelijkheid niet. @Martell : kun jij daar duidelijkheid over geven? Is dit mogelijk tegenwoordig?
Je kunt toch je post wijzigen?
 
heb je de zijbalk uitgeklapt ?
daar kan ik ook tot 8 personen 'inviten'

inb4 welke zijbalk :

goededaadvanvandaag.jpg
 
Ja dat had ook het laatste moeten zijn wat ik zelf had moeten drinken, lukt aardig overigens ;)
Ik zag het niet meer zitten en heb hem verkocht aan een 18 jarige jongedame, topic staat op MF, die heeft hem verder afgebouwd maar waar het op gestrand is weet ik niet.
misschien die jongen die erbij was,dat hij de nieuwe aanbieder is.
ik had een klant met zo een ding en je kon het vliegwiel met de hand op en neer bewegen, zoveel speling, nee niet op het vliegwiel zelf :P
maar hij had alleen ervaring met 2takt, dus ja logieschscg ;) :P 8)7
Nee leuke gast hoor, je kan niet alles weten, maar dat blok en de rest plus nog een in theorie goed lopend blok in Harderwijk opgehaald.
De hele zooi heb ik meegegeven voor ongeveer 300 euro, waar hij nou ook voor te koop staat, geen idee wel blok er nu inzit.

Owja dat rekje heb ik nog mooi bewaard en krijgt vast wel een mooi plekje ergens op ;)

En die trui/sweater gaat (mee) naar de premeet en mag mee met wie hem/het maar wil.
(ok jij bent de enige die hem past denk ik ;) )
 
Een €500 challengebike kopen is het goedkoopste onderdeel van het hele gebeuren. Ik denk dat je, als je zuinig doet, €60 á €70 per dag kwijt bent. Zelf hou ik rekening met €100 omdat ik een notoire kookweigeraar ben, water uitgezonderd.
Denk je dat je dan wel de rit mee kunt rijden (lees bekostigen)?

Daar had ik het met Borisz over op privechat, ook nog bedankt voor jouw inschatting. Ja: uiteraard horen er kosten bij vakantie, dat is geen probleem.

Dat blut deel is natuurlijk niet handig als je nog allemaal kampeerspul moet kopen ;)
Volgens mij gaan er wel meer supporters mee. Mocht je je geroepen voelen om te supporten voor deze GSX600F (die net wél oud en goedkoop genoeg is) rijder, dan helemaal :t
Kamperen doe ik al jaren (ook wel eens op de motor maar dan kortere stukken) en koffers heb ik. Komt wel in orde!
Schrijf me maar op, GSX600F brothers unite!

He Daan de pre meet is op zondag 10 feb bij Veenbrink Motorparts in Ede.
Ik ben er bij!
 
Ik weet dat als je met je ogen knippert ik alweer een andere motor heb en dus een ander topic. Mijn laatste topic is de Magna als challengebike. Zou je die nog aan kunnen passen?
Jottum's Magna

OP aangepast.
Daan 1508 is toegevoegd aan de support crew.
Ik heb je V4 erbij gezet en ik heb er ook weer een V4 afgehaald, Mirna heeft haar V4 een paar maanden geleden verkocht namelijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan