€500 Challenge 2019: Alpenstrudel!

Er zijn onder de achterblijvende en dus niet meerijdende belangstellende(n) , in het bijzonder maar niet uitsluitend ikzelf, vragen gerezen over het al dan niet kunnen volgen van de verrichtingen van de 'Challengers 2019', ook wel bekend of berucht onder de naam 'De Onverschrokkenen' .
Gewoon onder dit zelfde topic? Of wordt er een nieuw en vers onderwerp aangemaakt waarin wij, de achterblijvers, kunnen lezen over huivering wekkende koude nachten, blakende zon, olie verlies, haperingen aan de ontsteking, overwonnen uitdagingen en verslagen van grootse vergezichten.

Ik vraag het maar even

Harmony,
Hans.
 
Er zijn onder de achterblijvende en dus niet meerijdende belangstellende(n) , in het bijzonder maar niet uitsluitend ikzelf, vragen gerezen over het al dan niet kunnen volgen van de verrichtingen van de 'Challengers 2019', ook wel bekend of berucht onder de naam 'De Onverschrokkenen' .
Gewoon onder dit zelfde topic? Of wordt er een nieuw en vers onderwerp aangemaakt waarin wij, de achterblijvers, kunnen lezen over huivering wekkende koude nachten, blakende zon, olie verlies, haperingen aan de ontsteking, overwonnen uitdagingen en verslagen van grootse vergezichten.

Ik vraag het maar even

Harmony,
Hans.

U krijgt advocatentaal punten aftrek, op sommige parkeerplaatsen beter bekend als 'aftrekpunten'

1396457


Maar qua nuttige commentaar, ik denk wel dat het handig is om een nieuw topic te openen aangezien topics tegenwoordig ook al meer dan 2500 posts mag bevatten en we hier nu al op blz 73 zitten ( ja dat ligt aan je instellingen) .

En dan kunnen de blote konten na het zuipen en tig miljoen selfies van sommigen in een apart patreon gedeelte ⭕+_O-
 
Zo even een update. Via ondoorgrondelijke wegen is de volgende informatie Beschikbaar.

Bas rijdt mee, maar niet op z’n challengebike.
Technische onoverkomelijkheden 😥

Luuk, is zowat klaar met afstuderen, gevolg hij mist deze challenge (redelijk excuus lijkt, gezien het gegeven dat je de rest van je leven voordeel hebt van je studie :+ ). Hoop trouwens dat het goed afgerond wordt !

Jottum heeft omstandigheden waardoor de challenge op de achtergrond verdwijnt (sterkte dus). Gevolg hij rijdt (helaas) niet mee.

Sander is verhuisd en aan het verbouwen en heeft daardoor een challenge 😉. Het lukt om mee te rijden, echter zijn challengebike blijft in de garage staan. Ben al blij dat hij mee rijdt 👌

Borisz heeft zijn CX in elkaar gezet, echter iets werkt tegen. Wat dat iets is gaat hij achteraf ontdekken. Hij gaat wel rijden maar op de XJ van Auke. Auke slingert gewoon zijn 6-pitter aan en rijdt mee (hetgeen door mij positief wordt beoordeeld, alleen uitkijken voor Koning Ludwig 🤣, iets voor de insiders😜).

Elles heeft een subliem speelvoertuig gebouwd voor een minimaal bedrag. Echter het langdurig rondrijden op deze fiets is een challenge op zich (fysiek gezien). Omdat het ook een vakantie is er er in de fysieke werkelijk geen gevolgen zijn heeft ze gekozen om een andere fiets van stal te halen (voor mij redelijk logisch, challengebike leuk, maar moet wel vol te houden zijn).

Kiwi (Richard) is helaas momenteel fysiek niet in staat om de challenge mee te rijden (verdere info is aan hem, privacy is een belangrijk iets).

De schrijver van dit bericht gaat morgen pakken. Helaas is mijn zending van Louis niet geheel goed gelopen, dus niet de gewenste roltas 😬 wordt dus een uitdaging om alles in de bestaande tas te frotten en op XSandra haar kont gebonden te krijgen.
 
Ìk heb nog twee rode roltassen over van 60 liter. Roep maar als je nog wat kan gebruiken (en of het nog op tijd is?)
 
Dat lukt niet mee. Zit nu op een camping bij Zutphen en morgen met OV naar Naaldwijk. En dan de uitdaging pakken 😉

Er is een roltas waterdicht, had alleen een grotere besteld en die wordt vrijdag geleverd laat in de middag 😡😥🤬. En dan te bedenken dat de zending maandag al in Nederland was (DHL, niet de beste qua bezorging 😬). Gaat wel lukken, maar had liever iets meer pakruimte gehad.
 
voorstel topic titel :
€500 Challenge 2019: Alpenstrudel! -----> Rondrit door Italie op vanalles wat er maar toevalig voor handen is in de garage, de Ludwig Editie ©

Wim, gefeliciteerd met het winnen van de Challenge 2019 ;)

*edit* Ik dacht echt even dat de XJ en de XS nog de enige deelnemers waren, excuus voor de overigen die ik vergeten was ;)

Maar zeker zeer sneu voor de mensen die door omstandigheden niet mee kunnen, of op een lichtblauwe BMW motor in het openbaar rijden.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie dat de Challenges zich opstapelen, zelfs al voor het feitelijke begin van de Challenge.
Iedereen die wel gaat: Succes !
Iedereen die helaas niet gaat : sterkte

Harmony,
Hans.
 
Bekijk bijlage 1397439

Zo ze staat gepakt. Ondertussen een klein ritje gemaakt (en langs het tankstation gereden). Het rijdt goed (met de achterveer op de zwaarste voorveerspanning. En niet te vergeten ook het remmen/vertragen gaat goed *D

We hebben er zin in !

En dan te bedenken dat dit de start is van deze challengefiets O-)

Bekijk bijlage 1397441
Wat een transformatie nu je de twee plaatjes naast elkaar zet. Ik weet zeker dat je in de bergen enorm veel plezier met deze brommer gaat hebben. Goede reis!
 
Ze zijn onderweg, het Challenge Circus. Ik heb het zelf gezien. De eerste groep vertrok rond 13:05, de tweede groep ronde 13:25.
En nu maar hopen dat ze allemaal storingsvrij de eindstreep halen.....
 
Ze zijn onderweg, het Challenge Circus. Ik heb het zelf gezien. De eerste groep vertrok rond 13:05, de tweede groep ronde 13:25.
En nu maar hopen dat ze allemaal storingsvrij de eindstreep halen.....

Je hebt toch al eerder een stuk meegereden met een challenge ?
Dan weet je ook vast wel dat ze net zo gestoord terugkomen als dat ze vertrekken, hooguit wat meer uitgerust ;)

:+

Los van dat alles, bedenk me net dat er nog wel een 500 euro challenge gehouden kan worden, om de rekening van de hele groep onder de 500 euro te houden bij La mouche ;) geef het weinig kans :P
 
Goeiegenade, Death by Dubstep :+

Zoals bij elke editie kan men kiezen als support mee te rijden, die Pegaso was wel erg SM geworden voor zo een lang eind.
Zoals eerder door Wim omschreven kan niet iedereen met de challenge motor meerijden en qua gezelligheid maakt dat ook niet uit, wat ik nog weet van de 2015 editie.

Alleen die XJ900F is zo gruwelijk netjes en inc 3 koffers, daar kan ik niet zo goed tegen hoor ;) ben best een beetje jaloers.
 
Terug
Bovenaan Onderaan