€500 Challenge 2019: Alpenstrudel!

Staat nog weer een mooie Kawasaki voor net niks in de facebook groepen.
 

Bijlagen

  • 1547589690371.png
    1547589690371.png
    83 KB · Weergaven: 21
Betekend dat ze ook gelijk afgezegt heeft? Of toch op zoek naar een andere fiets?!

Vooralsnog is het haar plan om op de GPZ500 te gaan. Die voldoet ook nog aan de 500EC voorwaarden. En verder staan er hier nog wel 2 fietsen die ook aan de voorwaarden voldoen: een XJ900S Diversion en een ZZR-400.
 
Iemand nog interesse in een Honda CB500 uit 1997? Vorige winter aangeschaft als pekelfiets, nu een beetje een sta in de weg.
 
Plaatjes en iets meer info omtrent de km. stand en onderhoudstoestand doet wonderen!!!

Zeker! Ik ben nu op mijn werk, vanavond eens kijken wat de kilometerstand is. Ik meen onder de 40.000

Staat van onderhoud/bijzonderheden:
-Redelijke banden en ketting
-Volgens de druppellader is de accu goed
-Vorig jaar voorvorkkeringen en remblokken voor laten vervangen
-Topkoffer en zijkoffers van Givi
-Handvatverwarming
-Vorige winter na aanschaf olie, oliefilter, bougies en lampje in de koplamp vervangen

21558703_10210600822162409_8581442549460776829_n.jpg
 
Zeker! Ik ben nu op mijn werk, vanavond eens kijken wat de kilometerstand is. Ik meen onder de 40.000

Staat van onderhoud/bijzonderheden:
-Redelijke banden en ketting
-Volgens de druppellader is de accu goed
-Vorig jaar voorvorkkeringen en remblokken voor laten vervangen
-Topkoffer en zijkoffers van Givi
-Handvatverwarming
-Vorige winter na aanschaf olie, oliefilter, bougies en lampje in de koplamp vervangen

Bekijk bijlage 1348560
Nou da's een mooie fiets! Die doet het goed in de bergen.

En nee ik ga er niet op in!
 
Mijn garage staat al vol met 6 "brikken".... en ik ben al voorzien van een challengebike :Y

Maar als je een challenge wil met heel weinig kans op problemen dan is z'n Honda CB 500 een aangewezen fiets ;)
 
Mijn garage staat al vol met 6 "brikken".... en ik ben al voorzien van een challengebike :Y

Maar als je een challenge wil met heel weinig kans op problemen dan is z'n Honda CB 500 een aangewezen fiets ;)

Nou ja, dat. Tweecilinder naaimachineblok, weinig op of aan wat stuk kan. Maatje van me heeft een NTV, die heeft dan ook nog cardan. Maar daar vind ik de zitpositie minder fijn. Op die CB zit ik prima.

Wat 'ie in de bergen doet, weet ik niet. Waarschijnlijk astmatisch hijgen.

Ik zie dat ik er in september 2017 €600,- voor betaald heb, dus ik mag er alvast niet mee meedoen.
 
De XT zit mij ook te kriebelen. Alleen het gebrek aan ruimte. Mijn ouders zien me al aankomen; mam, pap, mag ik ook jullie garage overnemen? De mijne zit vol._O-

Herkenbaar. Ik heb nu 2 motoren en 4 fietsen in de garage staan, hij zit vol. Die CB mag eruit, maar dan moet ik er eigenlijk niets nieuws voor terug kopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan