€ 500 Challenge - Vera! Ons V4 wonder!

Weer zo'n dag dat er weinig Vera nieuws is. Vera staat op dit moment echter nog wel uit te rusten. Alle aandacht die ze de afgelopen tijd heeft gehad... Poe... Tis wat, zeker na zo'n lange periode van verwaarlozing :Y

Daarnaast moeten we toch nog wachten op onderdelen O-)

IMG_20190118_174530.jpg


Haar hartje staat op dit moment in ruststand. Wachtend op dat ene mooie moment. Dat haar hart weer in vuur en vlam mag staan door vloeibare dinosaurussen*O* tot die tijd. Een heerlijke -0.2:P
 
VTR sp2 staat bij mij ook nog wel op een verlanglijstje! O-)

Wat houd je tegen? })

Vera update!
Ons sneeuwwitje slaapt alweer een tijdje in de hoek. Door haar dure smaak, moeten we nog steeds wachten op onderdelen. Onze vrienden in GB hebben helaas een o-ring op backorder, die Vera o zo graag wil hebben. Tja, onze relatie gaat snel. :9 We wachten in spanning af op het moment...

Tldr. We hebben niks gedaan. O-)
 
Laatst bewerkt:
Wachten op de postbode duurt lang... Dusja... dan ga je de garagebox maar even opruimen!

Vera heeft weer een paar meter mogen rollen!*O*dai wel ut klaine nait eert, dei ist grote nait weerd!:9

IMG_20190124_164732.jpg


Hopelijk binnenkort weer echt Vera nieuws! :+
 
Wat houd je tegen? })

Vera update!
Ons sneeuwwitje slaapt alweer een tijdje in de hoek. Door haar dure smaak, moeten we nog steeds wachten op onderdelen. Onze vrienden in GB hebben helaas een o-ring op backorder, die Vera o zo graag wil hebben. Tja, onze relatie gaat snel. :9 We wachten in spanning af op het moment...

Tldr. We hebben niks gedaan. O-)

Welke o ring (maat) heb je nodig dan?
(ik was een weekje weg......)
 
Het gaat om de o-ring van de waterpomp. Het hele pakket is inmiddels onderweg, maar het wachten op Vera goodies duurt o zo lang. -O-
 
Die heb ik nog wel voor je liggen geloof ik. Ligt hier nog een incomplete pakkingset van n vf500f
 
De cadeautjes voor Vera zijn eindelijk binnen! *O*

Het duurde even, maar het ziet er allemaal keurig netjes uit. Ennnnn we hebben ruimschoots € 2,- bespaart via deze route.
IMG-20190129-WA0013.jpeg
Met dank aan David Silver Spares kunnen we Vera voorzien van vers rubberwerk. Die jongens hebben geweldig contact onderhouden, uiteraard heb ik de Link naar ons Vera-forum gedeeld. Wie weet heeft Vera nu fans op internationaal niveau. :9

Anyway, we kunnen weer verder! Binnenkort meer zoete Vera voortgang. :+
 
Vorige week hadden we het goede voornemen. Gingen zowel mijn eigen als @Electrric94 zijn voorvorkkeringen naar z'n gootje. Prachtige olie bende geven die upsidedowns. :+ Arme Vera heeft daardoor nog een weekje in de kou gestaan...:X
 
Was dit motorolie :X

Waarom krijg ik het gevoel dat er wel eens een koppakking lek kan zijn.....

Ik heb ooit eenzelfde soort emulsie uit een voorvorkpoot gehad (en die had heel lang buiten gestaan en daarmee flink water verzameld).

Wat zat er in het koelsysteem water of koelvloeistof ?
 
Was dit motorolie :X

Waarom krijg ik het gevoel dat er wel eens een koppakking lek kan zijn.....

Ik heb ooit eenzelfde soort emulsie uit een voorvorkpoot gehad (en die had heel lang buiten gestaan en daarmee flink water verzameld).

Wat zat er in het koelsysteem water of koelvloeistof ?
meestal is het condens.
 
Waarom krijg ik het gevoel dat er wel eens een koppakking lek kan zijn.....
Het verdachte is; haar koelvloeistof was brandschoon/nieuw. Echter was het systeem slechts voor de helft vol. Waar die andere helft gebleven is, is nog even spannend. :X
 
Op mijn VFR750 had ik een doorzichtig koppelingsdeksel.
Na het starten (in de winter) zat er soms zo'n Baily Irish Cream klodder laagje aan de binnenkant.
Die verdween zodra het blok goed opgewarmd was.

Was nooit KVS "kwijt".
 
Terug
Bovenaan Onderaan